X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו לא צריכים, אסור לנו, להשלים עם העדר תכלית ותוחלת להווייתנו. ישראל 2017 היא מקום שרוב רובו של הציבור, כך אני משער, משווע לשינוי, למפנה, לבשורה. אני יודע שיידרש מאמץ על אנושי לריסון ה"אגו" של אחדים ממי שיימנו עם בכירי הגוף החדש שהקמתו היא כורח כמעט קיומו, אבל גודל השעה והסיכוי שנפתחה בה והיותה, בה בשעה, בעלת פוטנציאל הרה אסון, הופכים את הצורך בהקמת מפלגה חדשה ואת הקריאה הרמה להקמתה לדבר החשוב ביותר שעלינו, שוחרי השינוי ומי שאמורים לחולל אותו
▪  ▪  ▪
יחימוביץ'. חייבת להשאר [צילום: פלאש 90]

חבורת גברים עומדת על פודיום אישי. כל אחד מהם מנסה לשכנע את המראיין ואת הצופים כי הוא הכי טוב והכי מוכשר והכי מתאים לעמוד בראש מפלגת העבודה. מספר הטוענים לכתר (מרוט-הנוצות) הוא כמספר המנדטים שאומדים לה, פלוס מינוס, הסקרים השונים.
גילוי נאות: התפקדתי, בראשונה בחיי, למפלגה כל שהיא לפני קצת פחות משנה. התפקדתי למפלגת העבודה, כדי להצביע (להשפיע?) ולבחור בחברת הכנסת שלי יחימוביץ' לתפקיד יושבת-ראש העבודה. איך זה נגמר, איך היא גמרה עצמה לדעת, כולם יודעים. במי אתמוך לראשות? לא יודע. טרם החלטתי. אני מתנדנד, נכון לעכשיו, בין שלושה מועמדים. ההצבעה שלי לא תעלה ולא תוריד. בתצורתה הנוכחית, עם שם מותג חבוט, שחוק, שבמקום לקרב אליה מצביעים פוטנציאליים מרחיק ממנה חלק ממצביעיה המסורתיים, אין לה שום סיכוי. אין לה עתיד פוליטי. אין לה אופק. אין לה היתכנות.
הדבר הנכון לעשותו הוא מה שהציע אותו, אף שלטעמי לא בנחרצות וללא בבהירות מספיקה, היו"ר המכהן, יצחק (בוז'י) הרצוג - לכונן גוף פוליטי חדש, שירכז את כל מי שעשוי להיות שותפים פוטנציאליים בו, חלק ניכר טבעיים, ולבחור את מי שיעמוד בראשו באמצעות פריימריז פתוחים. מה יותר מתבקש מזה? מה יותר דמוקרטי מזה? מה יותר הגיוני מזה? יעלו ויבואו, יתכנסו ויתקבצו, אנשים טובים ומוכשרים יוצאי צבא, אקדמיה, שוק פרטי, עובדי ציבור, יזמים, אכפתניקים, אנשים שיציתו אש ויפיחו תקווה ויהפכו את המקום המושחת והרקוב והאלים הזה, שבו "מפרפרים חיינו", כמאמר המשורר, למקום של חיים טובים, עם חזון ותקווה ואופק.
מאמץ על אנושי
הגוף שיוקם כאן ודאי לא יהיה חף ונקי מאחדים מהתחלואים המאפיינים גופים פוליטיים קיימים, אבל בהינתן ההנחה כי איש אינו מלאך- אסור לוותר על מיצוי הסיכוי, על המאמץ הנדרש, על מה שהעדרו ממשיך לדון אותנו לחיים שגויים, ארורים במידה מסוימת, שבהם הזולת בכלל והפלשתינים בפרט, כפי שמכוננים את תודעתנו, הם ה"גיהינום" עלי אדמות ושמים, השטן בהתגלמותו.
אנחנו לא צריכים, אסור לנו, להשלים עם העדר תכלית ותוחלת להווייתנו. ישראל 2017 היא מקום שרוב רובו של הציבור, כך אני משער, משווע לשינוי, למפנה, לבשורה. אני יודע שיידרש מאמץ על אנושי לריסון ה"אגו" של אחדים ממי שיימנו עם בכירי הגוף החדש שהקמתו היא כורח כמעט קיומו, אבל גודל השעה והסיכוי שנפתחה בה והיותה, בה בשעה, בעלת פוטנציאל הרה אסון, הופכים את הצורך בהקמת מפלגה חדשה ( אשר שלי יחימוביץ' חייבת להימנות עם בכירי מנהיגיה) ואת הקריאה הרמה להקמתה לדבר החשוב ביותר שעלינו, שוחרי השינוי ומי שאמורים לחולל אותו, בהצבעתם, לעשותו. ויפה שעה אחת קודם, כלומר- כאן ועכשיו. תכף ומיד. פן נאחר, לאסוננו, את רכבת ההזדמנויות האחרונה.
מי ייבחר לתפקיד יושב-ראש מפלגת העבודה? אני לא יודע את התשובה אבל תהיה אשר יהיה, מדובר בשאלה לא חשובה. העבודה אבודה, כך או אחרת, בין אם יעמוד בראשה זה או בין אם יעמוד בראשה זה.

תאריך:  05/06/2017   |   עודכן:  05/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עת להקמת מפלגה שוברת שוויון
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
יחימוביץ רודפת שררה היא
ישע  |  5/06/17 13:51
2
לפי כל הסקרים בשנים האחרונות
פנחס  |  5/06/17 18:38
3
"פן נאחר, לאסוננו, את רכבת
בני בנקר  |  5/06/17 19:50
4
על מה אתה שח?
אלטע קאקער  |  5/06/17 22:16
5
ההגיון של בעל מאמר זה מעוות.
לוגיקה מנוכרת  |  6/06/17 05:48
6
נוגע ללב
ארי כספי  |  6/06/17 08:49
7
הליכוד חיסל את מפא"י ואת
הגוי..  |  6/06/17 10:54
8
מעניין מה עושה שטיפת מח לאנשים ל"ת
ה.א  |  7/06/17 18:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: הגם באקדמיה דעות קדומות?    איך אפשר לשכוח פעוטות ברכב?    אלמגור - דרושה תביעה ייצוגית    ולקינוח משטרה על חלשים
אלי אלון
פינוי מחנה צה"ל בצריפין והקמת מגדלי בטון על חלק ניכר משטחו, יפגע בטבע ובנוף    קיים חשש יותר מסביר גם לפגיעה במבנים היסטוריים    מדוע שלא יוקם על חלק מהשטח המפונה פארק ענק נוסח פארק הירקון לטובת תושבי רמלה לוד והאזור?
יורם דורי
כבר נאמר שלמי שיש פטיש ביד רואה בכל בעיה מסמר - לאשכול היה שכל בראש ולא פטיש ביד
גד גזית
הפתיחה מופנית בעיקרה לקהל הדתי לאומי    גודמן מזהה את הבעיתיות של עמדות הימין אך מאחר שמטרתו לייצר שיח מלכד פנים יהודי בין שווים במקום התנגשות, הוא מייצר סימטריה מלאכותית, כדי שהימין לא יבוא לשיח מעמדת נחיתות
חיים משגב
כמו דוברים רבים במחנהו, ברק אינו יכול להתמודד עם עובדות. וקל לעשות את זה כשיושבים על הגדר. מן המקום הזה אפשר לחלק ציונים מבלי לשאת בתוצאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il