X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: הגם באקדמיה דעות קדומות? איך אפשר לשכוח פעוטות ברכב? אלמגור - דרושה תביעה ייצוגית ולקינוח משטרה על חלשים
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

הפרופסור המנותק
האם יש קשר בין אינטליגנציה רגשית לאינטליגנציה שכלית? לפחות לפי הסקרים, המצביעים על 67% (!) מהמרצים המתנכרים לסטודנטים מוגבלים, התשובה היא שלילית ואומרת דרשני.
כיצד זה בעידן המודרני של שנות האלפיים פרופסורים ואנשים משכילים עודם נטועים בסטריאוטיפים ודיעות קדומות ביחס לבעלי מוגבלויות ונרתעים מהם? זאת בשעה שמדובר בלקות פיזית (או נפשית) בלבד, וראוי היה שהמרצים המלומדים יכירו בכך וישמשו מודל לעידוד שילובם של הנכים בקהילה. מה עוד שאין לאיש תעודת ביטוח שלו או במשפחתו זה לא יקרה.
הוא הדין לנתונים אחרים שאינם מחמיאים לציבור הנאור, שעדיין למרבה הפלא נרתע ממגורים או עבודה בסביבת הנכים. וכל הכבוד לארגונים או רשתות המשלבים אותם.
שכחתָּ, סיכנתָּ
עם כל הכבוד לכללי התקינות הפוליטית, האמירה הזאת חייבת להֵאָמֵר:
נשגב מבינתי איך אפשר לשכוח פָּעוֹטוֹת ברכב, שיכחה שעלולה להיות קטלנית ולהסתיים בטרגדיה של מות הפעוט, כפי שלמרבה הצער קרה שוב לאחרונה.
שלל אביזרים הוּצעו למניעת התופעה העגומה, אולם דומה כי העובדה שזקוקים לאמצעי זיכרון טכניים, כשמדובר בפרי בטן, היא כשלעצמה תעודת עניוּת להוֹרוּת.
תִּראו מה עשה לנו עידן המסכים - סליחה, מה קרה שהפעוֹט החי הפך לסוג של חפץ טכנוקרטי נעזב ומוּסח דעת, פחות נחשב מהפלאפון הבלתי נשכח? האבסורד הבלתי ייאמן במֵרָעוֹ. וּלאן נעלם בעידן הטכנולוגי קשר העין והשיח הטבעי עימו?
תביעה ייצוגית
סבו של דומא תובע פיצויים בסך מיליוני שקלים על פציעת נכדו ואובדן הוריו בשריפת ביתו ככל הנראה על-ידי נער גבעות.
אם כך, על עמותת נפגעי הטרור היהודים, המונים למרבה הצער מאות נרצחים ואלפי פצועים, הנָכים לצמיתות (בניגוד לנפגעים הפלשתינים הבודדים), לתבוע תביעת נזיקין ייצוגית בסך מאות מיליוני שקלים לפחות מהרשות הפלשתינית ומהחמאס. האם הדם היהודי סָמוּק ושווה פחות?
לתשומת לב ארגון 'אלמגור', והעומד בראשו מאיר אינדור.
משטרה על חלשים
קל מאוד להיתפס לחוליה החלשה ביותר בחברה - הזאטוטים והנערים הרכים במאבק המשטרה נגד תקיפת חיילים במאה שערים. כחסרי ישע הם הדָוִד מול הגוליית בעל המדים הכחולים, שניצל היטב את כוחו הפיזי כדי לבעוט בהם בלבוש אזרחי בברבריות ובלי רחמים.
האם כך השוטרים נוהגים גם בילדי הפלשתנים המסוכנים, המיידים אבנים קטלניות בחיילים, או שהם מתייחסים אליהם יחסית בכפפות משי? האם רק משום שמדובר בחרדים, הקטנים הם יעד לתקיפה ברוטלית חסרת רסן, דבר המזכיר תקופות אפלות בהיסטוריה היהודית?
במקום להילחם בזאטוטים, הש"ג בשבילכם, על המשטרה לעצור את המארגנים והמוח שעומד מאחוריהם עִם הקמב"צים שלהם, ולהעמידם למשפט - ובכך לעקור מן השורש את התופעה המגונה של תקיפת חיילים חפים מפשע על-ידי מיעוט קיצוני ביותר. וּבא לציון גואל.

תאריך:  05/06/2017   |   עודכן:  05/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
פינוי מחנה צה"ל בצריפין והקמת מגדלי בטון על חלק ניכר משטחו, יפגע בטבע ובנוף    קיים חשש יותר מסביר גם לפגיעה במבנים היסטוריים    מדוע שלא יוקם על חלק מהשטח המפונה פארק ענק נוסח פארק הירקון לטובת תושבי רמלה לוד והאזור?
יורם דורי
כבר נאמר שלמי שיש פטיש ביד רואה בכל בעיה מסמר - לאשכול היה שכל בראש ולא פטיש ביד
גד גזית
הפתיחה מופנית בעיקרה לקהל הדתי לאומי    גודמן מזהה את הבעיתיות של עמדות הימין אך מאחר שמטרתו לייצר שיח מלכד פנים יהודי בין שווים במקום התנגשות, הוא מייצר סימטריה מלאכותית, כדי שהימין לא יבוא לשיח מעמדת נחיתות
חיים משגב
כמו דוברים רבים במחנהו, ברק אינו יכול להתמודד עם עובדות. וקל לעשות את זה כשיושבים על הגדר. מן המקום הזה אפשר לחלק ציונים מבלי לשאת בתוצאות
יהודה קונפורטס
אם חברות הטכנולוגיה יעמדו בהבטחתן וימשיכו לנהוג על-פי הסכם האקלים, שטראמפ החליט על פרישת ארצות הברית ממנו, ההחלטה תישאר על הנייר    האם הן באמת יעשו זאת?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il