X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במקום להתייחס למחמוד עבאס כאל אויב - כי זה מה שהוא - בחרה ישראל הרשמית, "הימנית", להיענות לגחמותיו ולתאוותיו ולצמצם את אספקת החשמל לעזה במלים אחרות, יו"ר רשות הטרור הפלשתינית - "נשיא" בפי נתניהו - מכתיב לישראל את צעדיה מול אחיו התאום, החמאס, בשעה שהוא עצמו נהנה מחשמל חינם על חשבון משלם המיסים הישראלי האם אזרח ישראלי שאינו משלם את חובותיו לחברת החשמל זוכה לפטור כזה?
▪  ▪  ▪
אבו-מאזן. [צילום: פלאש 90]

לפני עשורים אחדים שר הזמר שמעון ישראלי על התאומים:
"צ'ה צ'ה התאומים,
הם הם כל כך דומים,
שלהבדיל קשה.
.....
אם אחי, כלומר אני, מתחיל בהרבצה,
אז אני, כלומר אחי הוא שנפצע (צע צע צע)".
ישראל לפותה בין שני התאומים של הכיבוש הערבי בארץ ישראל מחמוד עבאס (אבו מאזן) ואחיו החמאס. הם נבדלים בסגנון, אבל לא ביעד הסופי, גירוש היהודים מארץ ישראל. ההבחנה בין המחבלים הטובים של האחד לבין המחבלים הרעים של השני היא אחת מהנחות היסוד השגויות של "שלום" אוסלו. המאמינים בדת "השלום" המשיחית טרם התפכחו מהזיותיהם וממשיכים בהעדפת הראשון על-פני השני. יש ביניהם גם כאלה שמכחיש השואה מרמאללה טוב בעיניהם מראש ממשלתה הנבחר של ישראל. עד כדי כך מגיע המיאוס שהם מרגישים כלפי בנימין נתניהו, ושנאה זו מעבירה אותם על דעתם.
אבל, גם ישראל הרשמית, "הימנית", של היום ממשיכה באותו מסלול קטלני הקרוי "פתרון" שתי המדינות. במקום להבהיר לנשיא האמריקני טראמפ שאין "פתרון" כזה, כי מעולם לא היה, נתניהו ממשיך בשיח שתי המדינות, הגושים וההקפאה. לאחרונה התבשרנו שלא רק מקפיאים כמעט לחלוטין בנייה ליהודים בשטחי C, ולא מספחים את שטחי C - שהם כמעט ריקים מערבים - לישראל הריבונית, אלא שאף מאפשרים לערים הערביות ביהודה ובשומרון לגלוש משטחי A לשטחי C, ובהמשך יתירו למחבלים החמושים ("מנגנוני הביטחון" של "המדינה המפורזת") להתפשט אף הם.
במקום להתייחס למחמוד עבאס כאל אויב - כי זה מה שהוא - בחרה ישראל הרשמית, "הימנית", להיענות לגחמותיו ולתאוותיו ולצמצם את אספקת החשמל לעזה. במלים אחרות, יו"ר רשות הטרור הפלשתינית - "נשיא" בפי נתניהו - מכתיב לישראל את צעדיה מול אחיו התאום, החמאס, בשעה שהוא עצמו נהנה מחשמל חינם על חשבון משלם המיסים הישראלי. האם אזרח ישראלי שאינו משלם את חובותיו לחברת החשמל זוכה לפטור כזה?
מנקודת הראות של ישראל, הפיצול בין התאומים, בין יהודה ושומרון לבין עזה, עדיף על הפלת החמאס. פיצול זה הוא סוג של אמצעי מניעה נגד מדינה פלשתינית, שהיא סכנה קיומית לישראל.
ישראל הרשמית, "הימנית", של היום מדקלמת שוב ושוב את השקר בעניין משא-ומתן ללא תנאים מוקדמים, ומסתירה את התנאי המוקדם של השיחות ואת התכתיב מבית ומחוץ: "פתרון" שתי המדינות. אם זה היעד של השיחות, מוטב שהן לא תתקיימנה, וכל מי שבאמת רוצה שלום חייב למנוע אותן.
ישראל הלא-רשמית, זו הנשלטת על-ידי כת "השלום" המשיחית, אילו הייתה הגונה, דווקא היא הייתה צריכה להציב תנאי מוקדם: שמדינה פלשתינית, אם חלילה תקום, לא תקלוט לתוכה ולו "פליט" אחד. אי-אפשר להתריע מפני הסכנה הדמוגרפית בארץ ישראל המערבית, ובה בעת להחמיר אותה על-ידי הכנסת "פליטים" לתוכה כמטען צד מסוכן.
ו"המדינות התורמות", אלה ש"תרומותיהן" מאפשרות לאבו מאזן לממן את הרוצחים ומשפחותיהם, אלה אינן מעלות בדעתן לממן את החשמל לחמאס, או לקלוט את העזתים אצלן.

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  18/06/2017   |   עודכן:  18/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התאומים עבאס/חמאס
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ימות המשיח של הערבים
סב  |  18/06/17 18:10
2
היהודים הפכו להיות
יהודי מפוכח  |  18/06/17 19:49
3
כשישראל תתנתק מהשטחים הכבושים
זורבה  |  18/06/17 20:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
צ'לו רוזנברג
תגובה למאמרו של עמי דור און, "עדיף שברק לא יחזור"    מותר לברק כאדם פרטי לצייץ כל מה שלדעתו חשוב. הוא אינו אישיות ציבורית כיום ואינו כפוף לתקנונים ז'דנוביסטיים
עידן יוסף
שר הביטחון אומר כי תוכניתו של ישראל כ"ץ לנמל מול עזה היא פרס לטרור וסופה לקרוס ברגע האמת, אך מציע ללכת לקראת עזה אם תפורז
יוני בן-מנחם
הנהגת חמאס איננה מעוניינת בשלב הזה בעימות צבאי נוסף עם ישראל בגבול הדרום    מחמוד עבאס דוחף לפיצול הרצועה מן הגדה כדי לחפות על מחדליו ולישראל אסור לשחק לידיו
עידן יוסף
סגנית שר החוץ באוניברסיטת אריאל: "לא תיתכן בנייה של 14,000 יחידות דיור בקלקיליה ללא 10,000 יחידות דיור באריאל"    דגן: הממשלה ממשיכה במדיניות שמאל מינוס
יורם אטינגר
בדיקה מדוקדקת של הרקורד הפלשתיני - אש"פ, הרשות הפלשתינית, פתח וחמאס - היא תנאי להבנת הצפוי לישראל ולאזור מהקמת מדינה פלשתינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il