X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במופע-הבכורה של הפסנתרן ליאוניד פטשקה ושל האמן מוזס סי, מדגימים לראשונה השניים לציבור הישראלי כיצד היה יכול להיראות מופע של שני הטאלנטים הגדולים של המאה ה-20, אילו היו מופיעים בצוותא
▪  ▪  ▪
אלביס וליברצ'ה [צילום: יח"צ]

"אלביס וליברצ'ה" הוא מופע ייחודי, המפגיש על בימה משותפת את שני אמני הבידור המיתולוגיים של אמריקה מן המאה החולפת.. צמד הטאלנטים האלה הצליח לסחוף אחריו קהל-אוהדים משולהב בשיאים, והכל בזכות כישרון פנומנאלי, ותודות לאמנות בלתי-מתפשרת.
ליברצ'ה, שהשנה ימלאו 30 שנה למותו, התפרסם כפסנתרן מחונן וכאחד מאמני הבידור הנחשבים ביותר בתרבות האמריקנית. לעומתו יצא לפניו שמו של אלביס פרסלי כפרופורמר הנערץ והאוונגרדי, לא רק בתקופתו-שלו, אלא גם עד עצם היום.
מעניין לציין כי חרף החברות ההדוקה שנרקמה בשעתו בין השניים, ושתחילתה בשנות ה-50 של המאה החולפת - לא זכה מעולם צמד האמנים הזה למעמד של הופעה משותפת על בימותיה של לאס-וגאס. מחר (20 ביוני) ייערך לראשונה במוזאון תל אביב לאמנות מופע-בכורה מיוחד של הפסנתרן ליאוניד פטשקה, כשהוא מגלם את ליברצ'ה האגדי, בצוותא עם האמן מוזס סי, שיגלם אל אלביס פרסלי.
ביצועים מופתיים
המופע, הגדוש כולו באנרגיה, ישלב קטעי-שירה ונגינה תיאטרליים, ויכלול ביצועים מופתיים מארסנל השירים האהודים של אלביס בכל הזמנים, יחד עם קטעים אינסטרומנטליים מוכרים של ליברצ'ה, הנעים בין הג'אז לבין הקלאסי, בביצועו של פטשקה על גבי הפסנתר.
ליאוניד פטשקה הוא פסנתרן ומלחין בינלאומי, ונחשב למקימו, למייסדו ולמנהלו האמנותי של פסטיבל סופרג'אז אשדוד מראשיתו. הוא נמנה עם נגני הג'אז הגדולים בברית המועצות ובישראל, וזכה בעשרות פרסים בארץ ובעולם.
פטשקה לוקח את הג'אז לעולמות של מוזיקה אתנית ואלתורים על בסיס הג'אז המסורתי. בשנת 2000 הוא הוזמן לארה"ב כדי לנגן בבית הלבן, ונכלל ברשימה היוקרתית של "מאה הנגנים המצטיינים של המאה העשרים" מטעם המכון הביוגרפי האמריקני.
מוזס סי, בוגר בית הספר רימון במגמת ג'אז ולימודי ג'אז מתקדמים בניו-יורק, במסגרת ווקאלית, הוא מפיק המופע "אלביס",.ובשבע השנים האחרונות הוא גם חבר להקת "הכל עובר חביבי".
מלבד מופע הבכורה בתל אביב, ייערכו מופעים נוספים של "אלביס ו"ליברצ"ה" גם במרכז רפפורט בחיפה (ב-23 ביוני), בהיכל התרבות באשקלון (ב-28 ביוני) ובהיכל התרבות בנתניה (ב-13 ביולי).

תאריך:  19/06/2017   |   עודכן:  19/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלביס וליברצ'ה בבימה משותפת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ומה עם האיש הזקן ביותר בארץ ?
חיפאי  |  19/06/17 11:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה קונפורטס
לדיון בוועדת המדע שדנה בדוח מבקר המדינה על התקשוב הממשלתי התייצבו רק חלק מהמבוקרים בדוח    נציגי הממשלה ובראשם ראש הממשלה לא היו שם כדי להסביר הכיצד זה שוועדת שרים לנושא התקשוב לא התכנסה אפילו פעם אחת וכיצד מתכוונים הח"כים מיקי לוי ואורי מקלב לטפל במשרדי ממשלה שלא מאמצים את החזון הדיגיטלי ולא משתפים פעולה עם רשות התקשוב שהיא גוף מקצועי מייעץ
אליהו קאופמן
23 שנה בקושי חלפו מ"אירועי יהוד" ומסתבר שכל הסיפורים היפים על "קליטת העלייה הציונית" לא היו אלא פרגוד הסתרה לחטיפה ולניסויים שבוצעו בילדי תימן
רון בריימן
במקום להתייחס למחמוד עבאס כאל אויב - כי זה מה שהוא - בחרה ישראל הרשמית, "הימנית", להיענות לגחמותיו ולתאוותיו ולצמצם את אספקת החשמל לעזה    במלים אחרות, יו"ר רשות הטרור הפלשתינית - "נשיא" בפי נתניהו - מכתיב לישראל את צעדיה מול אחיו התאום, החמאס, בשעה שהוא עצמו נהנה מחשמל חינם על חשבון משלם המיסים הישראלי    האם אזרח ישראלי שאינו משלם את חובותיו לחברת החשמל זוכה לפטור כזה?
צ'לו רוזנברג
תגובה למאמרו של עמי דור און, "עדיף שברק לא יחזור"    מותר לברק כאדם פרטי לצייץ כל מה שלדעתו חשוב. הוא אינו אישיות ציבורית כיום ואינו כפוף לתקנונים ז'דנוביסטיים
רפי לאופרט
מי שאינו חושש מביקורת עצמית, אינו חושש גם מקוד אתי    דומה שהאקדמיה למדה משהו מבית המשפט העליון של
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il