X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הליקויים הבטיחותיים באוטובוסים מהווים סכנה, אך סכנה חמורה הרבה יותר מצפצוף על תקנת הבטיחות של הנהגים, השעות הנוספות ונושאי עבודה ומנוחה שאינם מפוקחים כראוי
▪  ▪  ▪
פשיטת המשטרה על סופרבוס [צילום: דוברות המשטרה]

פשיטת המשטרה על אוטובוסי חברת סופרבוס וגילוי הליקויים הבטיחותיים היא קצה הקרחון של הבעיה בענף התחבורה הציבורית. הסכנה מנהג עייף על ההגה באוטובוס תקין לחלוטין עלולה להיות הרת אסון הרבה יותר.
נהגים רבים בחברות התחבורה הציבורית מתלוננים על עבודה סיזיפית, ללא מנוחה מספקת, ובשעות לא שעות באופן החורג מתקנה 168 לפקודת התעבורה ומחוק שעות עבודה ומנוחה.
הם אינם נחים מספיק, ומרוב עומס מתרוצצים מנסיעה לנסיעה. לא כולם מקבלים 25 שעות מנוחה רצופות כנדרש, אחת לשבוע, ורישום השעות הנוספות נעשה פעמים רבות באופן לא חוקי - הן מנוידות בין ימים וכן שעות ההגעה לעבודה אינן נספרות במניין השעות, כפי שדורש החוק. נהגים יהודים ושאינם יהודיים מועסקים בימי מנוחתם השבועיים ללא היתר תוך העלמת עין מצד משרד העבודה.
משרד התחבורה, שמודע לכל הבעיות טומן ראשו בחול וממשיך להוסיף תשומות שירות, בידיעה ברורה שההיתכנות לבצע אותן בהתאם לחוקים ולתקנות קלושה, לנוכח המחסור העצום שיש בנהגים.
הכיוון לטכוגרף דיגיטלי לנהגים מבורך. אולם על משרדי התחבורה והעבודה, בשיתוף משטרת ישראל, להגביר את האכיפה באמצעים אלקטרוניים ולהפסיק את כל הרמאויות והשטיקים שגורמים לשחיקת הנהגים, המסכנת אותם ואת הנוסעים כאחד.

תאריך:  23/06/2017   |   עודכן:  23/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
עידן יוסף
יו"ר הוועדה לבטיחות בדרכים: "לא יכול להיות שהחלטת ממשלה לפני למעלה מעשור להכנסת טכוגרף דיגיטלי שהייתה יכולה למנוע תאונות דרכים ברכב כבד לא התקדמה בגלל בעיות פרוצדורה"
מירב ארד
נתונים אלה הציגה ראש מחלקת תביעות במשטרה, ניצב משנה שרית פיליפסון בדיון בוועדת המשנה לבטיחות בדרכים    כ-1,200 דוחות נרשמו בגין רכיבה על המדרכה והיתר בגין חציה במעבר חצייה בצורה מסוכנת
איתמר לוין
בוחן התנועה התעלם מממצאים בזירה התאונה, התקליטור של צילומי הזירה הלך לאיבוד, מכוניתו של המנוח הוחזרה למשפחתו למרות שהייתה עשויה לשמש כראיה
מירב ארד
הודיע כי אינו מתכוון להשתתף בכינוס העמותה    הבהיר: הארגון עושה שימוש בנתונים שקריים תוך התעלמות מהעובדות ושת"פ עם גורמים בעלי עניין
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה: המצב לא השתנה - הוועדה מאוכזבת מהתנהלות כל המערכות    השר כ"ץ: נכון ל-2014 ישראל מהמובילות בעולם בטיפול בתאונות הדרכים. אור ירוק הפכה לגוף פוליטי שמעוות את המציאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il