X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
יתכבדו ראשי הבית היהודי ויזמו גם שלילת רבנות מרבנים פושעים ועבריני מין נראה את מרום ערכי המוסר יוצאים מגרונם מי ירצה להיות ב"בית יהודי" ללא כל מוסר? לא זה הבית היהודי שרצה בן-גוריון שבחזונו צפה שנהיה אור לגויים
▪  ▪  ▪
שקד. נערה מתבגרת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

נפתלי בנט, אילת שקד ומירי רגב הם שלישית שרים מוזרה וזרה הצומחת בערוגות הממשלה.
מדאיג ששלישיה זו שנולדה בישראל סמוך או לאחר מלחמת ששת הימים בישראל הדמוקרטית מפריחה לאוויר העולם רעיונות ודעות מוזרות הגורמות לחלחלה. יש לבדוק לאחור את מערכת החינוך הישראלית שאלה הם תוצריה.
בנט, המתיימר להיות ראש ממשלה ומתכתש עם כל דבר בסביבה, שוקד על הנהגת קוד השיח באוניברסיטאות. במקום לתת לכל מוסד אקדמאי להתמודד עם הנושא הוא מעודד הנחתה מדאוריתא . אין כמעט נושא במדעי החברה והרוח שאינו מהווה עילה להתערבות. בכלכלה לדוגמה אי-שוויון בחלוקת ההכנסות בצד היותו בעל השלכות כלכליות יש לו השלכה ערכית. היכן לא יוטל קוד זה? אצל הרבנים! במקום להתערב במוסדות ההשכלה הגבוהה מוטב היה אם היה מתעסק במניעת הטרדה מינית על-ידי מורים ושתשלומי השכר של המורים בתחילת השנה יבוצעו בזמן. הוא הרי איש היי-טק הבצוע יכול היה להיות על-ידי לחיצת כפתור.
אילת שקד מתנהגת כמו נערה מתבגרת. היא אינה מהססת להתנגח במערכת המשפט חדשים לבקרים. יש לנו מערכת משפט טובה ואין צורך לשנות דבר שמתפקד לשביעות רצון כולם. היא אחרי הכל שרה חדשה שמונתה על-ידי בנט חסר הנסיון וההבנה במשמעות מינוי לשרות משרד המשפטים.
אור לגויים
שקד ובנט הם ראשי הבית היהודי. האם הבית היהודי השכיח יסבול מצב בו עבריין יוכל להיות חבר כנסת ואף שר? האם המוסר היהודי יכול לקבל זאת? אדרבה תיזום נא שרת המשפטים חקיקה האוסרת יכולת של עברינים לשמש בשירות הצבורי. הנימוק ש"שילם את חובו לחברה" אינו מחזיק מים. ריצה את עונשו מתאים יותר. אריה דרעי לא יכול היה להתקבל לשרות המדינה ולהיות מנכ"ל משרד, ולא להיות עורך דין ושופט בישראל. אך להיות מחוקק ושר יכול גם יכול.
יתכבדו ראשי הבית היהודי ויזמו גם שלילת רבנות מרבנים פושעים ועבריני מין נראה את מרום ערכי המוסר יוצאים מגרונם. מי ירצה להיות ב"בית יהודי" ללא כל מוסר? לא זה הבית היהודי שרצה בן-גוריון שבחזונו צפה שנהיה אור לגויים.
השלישית בטריאומווירט הלא היא מירי רגב המתגעגעת כנראה לימיה כצנזורית. אך הפעם היא רוצה לצנזר כל דבר אמנות. את נפלאותיה אין צורך לפרט הן מושמעות חדשים לבקרים.
טריאומווירט זה יכול לשמש מועצה מיעצת לארדואן כיצד לחזק את את אחיזתו בצוואר אומתו.
על הקווים מתחממים גלעד ארדן המאשים בלי בדיקה ויריב לוין שהיה מתנדב לנהוג בד-9 על בית המשפט העליון. החבורה הזו היא בחברותא עם שר עברין מדופלם וראש ממשלה ושני שרים נוספים שהם תחת חקירה. לא פלא שהגילדה הזו יוצאת להגנתו של העברין אולמרט מטענת הרחמים. כל זאת תוך התעלמות מכך שכאסיר התעלם מהוראות בתי הסוהר ובכך הפגין התנהגות לא נאותה.

תאריך:  25/06/2017   |   עודכן:  25/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טריאומווירט ששמו ב.ש.ר
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
בן-גוריון חתר בגלוי למדינה יהו
קורןנאוה טבריה   |  25/06/17 12:27
2
מי זה הכתב המטומטם הזה? ל"ת
ירושלמית  |  25/06/17 21:49
3
לממןפסיכיאטר לשטרכר ע"ח המדינה
ע_הראל  |  25/06/17 22:43
4
התשובה,, ובכן, רובם ככולם..
הגוי..  |  26/06/17 09:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אטינגר
האם הנשיא טראמפ ילמד מלקחי העבר וימנע מלחץ על ישראל? האם ראש הממשלה נתניהו יאמץ את מורשת ראשי הממשלה שהדפו לחץ אמריקני, ולכן שדרגו את בטחונה הלאומי של ישראל ושתוף הפעולה עם ארה"ב?
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - הסוואה, הונאה, לוחמת, מטוס מתקדם וחידושי לשון    שבוע טוב וחודש טוב
יוסי דר
יאיר לפיד מחושב ומתוכנת לפרטי פרטים. כמו מחשב על. דגל הלאום ברקע. שיער מאפיר במינון הנכון. וכמובן כושר ביטוי שמכסה בקלות על כל ערווה. בן-גוריון ובגין כחגבים לעומתו
יהודה טרואן
משרד הבריאות מתרכז בבעיה הניהולית שלשיטתו צפויה באותו רגע שרופאים יווכחו כי הם יכולים, כקבוצה, להתפטר ולעבור למחלקה מתחרה    פתיחת מחלקה בשערי-צדק חשובה להבטחת שירותי בריאות נאותים לא רק לילדי ירושלים, אלא לכלל תושבי ישראל
עמי דור-און
ההצלחה הגדולה של הסרט "וונדר וומן" לא הסתמכה רק על טיב המשחק או הפעלולים החזותיים. מיליוני נשים בעולם שיצפו בסרט יבקשו להזדהות עם האישה הגיבורה ולהיות כמותה; עם סיום השתתפותה בסדרת סרטי אשת-הפלא, עלולה גל גדות להיות מזוהה לעולם עם הדמות הבדיונית ולא תוכל לשחק בתפקידים אנושיים; ראוי לשחקנית הצעירה להתחיל כבר עכשיו לתכנן את עתידה במקצוע רחוק מאוד מעולם המשחק אך קיימים בו אלמנטים משחקיים, כמו: עריכת דין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il