X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשורה רעה להורי הילדים חולי הסרטן הנאבקים להשיג מזור מציל-חיים לצאצאיהם: קיים רק סיכוי קלוש שתצליחו להגיע אל חוף מבטחים של פשרה הוגנת; מתוך ניתוח אירועי העבר בהם היה מעורב הפרקליט המתוחכם אליעד שרגא נראה, כי קיים ניגוד עניינים מובהק בין המטרות שבשמן אתם נאבקים, לבין המטרות העומדות בראש מעייניו של המשפטן המייצג אתכם
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

לא איש בשורה אני היום לכל ההורים היקרים העושים ככל יכולתם כדי להעניק מזור מציל-חיים לילדיהם שהיו מטופלים במחלקה ההמטו-אונקולוגית בבית החולים "הדסה" בירושלים. כיוון שברור לי כי אתם, ההורים, היחידים הצודקים במלחמה הזו, חשוב לי להסביר לכם כי כל עוד אתם מיוצגים בידי עו"ד אליעד שרגא המומחה ליצירת ריב ומדון, קלוש ביותר הסיכוי שתצליחו להגיע אל חוף מבטחים של פשרה הוגנת, גם אם תצרפו למגשר המכובד שופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין, את שר האוצר משה כחלון, או כל דמות ציבורית חשובה אחרת.
מתוך ניתוח אירועי העבר בהם היה מעורב הפרקליט המתוחכם אליעד שרגא נראה לי, כי קיים ניגוד עניינים מובהק בין המטרות שבשמן אתם נאבקים, בצדק רב, לבין המטרות העומדות בראש מעייניו של המשפטן המייצג אתכם.
אינני יודע כיצד נוצר הקשר בינכם לבינו. האם הוא פנה אליכם והציע את שירותיו, שיטה אסורה לפי תקנון האתיקה של לשכת עורכי הדין, או שאתם פניתם אליו מיוזמתכם הבלעדית. בהתאם להיכרותי עם שיטת פעולתו אני מאמין שהוא פנה אליכם, אבל לא כפרקליט, אלא בתור מייסד ויו"ר התנועה למען איכות השלטון בישראל שבשמה ניהל בהצלחה הרבה מאבקים ציבוריים, ומיצב את עצמו כלוחם בשחיתות השלטונית באמצעים משפטיים.
המשמעות של המיצוב הזה פשוטה. השירות שהוא מעניק מטעם תנועתו הינו חינמי. אבל כל מה שקשור בפעילות המשפטית שעליה הוא ממליץ בדרך כלל, כמו למשל עתירות לבג"ץ, זה כבר בתשלום. אם להודות על האמת - הצעה זו מפתה. כאשר תנועה ציבורית כמו זו שהקים עו"ד שרגא עומדת לצידך, יש לך משקל גדול בהרבה ממשקלו של מי שפועל לבד.
לשיטת ההתקשרות הזו יש תוספת חשובה. על-פי החוק, כל מסמך משפטי המוגש לבית המשפט, או אמירה המושמעת בין כתלי בית המשפט, מוגנים מפני הוצאת לשון הרע. לכן יכול עו"ד שרגא לכתוב במסמך שיוגש לבית המשפט כל דבר מרושע שיעלה בדעתו על "הגיבורים" שנגדם הוא נלחם מבלי שיצטרך לתת את הדין על הוצאת לשון הרע.
זה ועוד: אני משוכנע כי אם חס וחלילה ימות אחד הילדים החולים בסרטן, יסכימו ההורים להעניק לו את ההזדמנות להגיש תביעת ענק נגד בית החולים "הדסה", מנהליו ובראשם פרופ' זאב רוטשטיין, ואולי אפילו נגד שר הבריאות ויאשים אותם באחריות למוות הזה. ומי יגזור את הקופון הכלכלי? כמובן משרדו המשפטי של עו"ד שרגא.
באופן אישי אינני חושב שיהיה זה נכון מצדי להמליץ להורי הילדים שסכנת מוות מרחפת מעל ראשם, לנתק את הקשר עם עו"ד שרגא. החלטה כזו נתונה אך ורק בידיכם, הורים כואבים. אבל נראה לי שחובתי האנושית להאיר את עיניכם כדי שתבינו לאן עלולות להוביל העצות שמעניק לכם עו"ד שרגא. מבחינתו, גישור הוא הפסד מוחלט. ולכן מלכתחילה הודיע שאינו מסכים להליך זה ואחר-כך הוסיף טיעוני סרק, בשמכם כמובן, כי אתם תינטשו את הגישור כיוון ששר הבריאות אינו מגיע לדיונים. גם להודעה זו יש סיבה חוקית. על-פי החוק, הליך של גישור אינו מצוי במעמד של בית משפט. דיוניו חסויים ואסורים לפרסום וגם מסמכים המוגשים לו אסור שייחשפו לעיני הציבור.
כאשר יגיע המגשר רובינשטיין לישיבה נוספת בפני שופטי בית המשפט העליון ויודיע להם כי לא עלה בידו לגשר בין הצדדים, עו"ד שרגא יהיה שבע רצון. את הנזק האנושי ושברון הלב של ההורים המודאגים, לא הוא יצטרך לשאת. הוא תמיד יוכל לומר להורים: "עשיתי כמיטב יכולתי", ולהציע להם לפנות לנתיב של תביעות משפטיות. ומי יממן את התהליך הזה? אתם, ההורים התמימים והמודאגים. ומי ירוויח? זה צריך להיות ברור. ומי יהיו אלה שייאלצו להתייצב בפני סכנת מוות? הילדים החולים.
אחרי התגוששות אלימה רוויית אמוציות וממושכת מדי נראה כי הגיעה העת לשים קץ לפיאסקו המזיק הזה שבו רבים מפסידים אך יש כאלה שעלולים להפסיד הרבה יותר.

תאריך:  01/07/2017   |   עודכן:  01/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צודקים ורע להם
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
צלם בהיכל
מה האמת  |  1/07/17 00:37
 
- מסכימה עם כל מילה ..וכל הכבוד  ל"ת
ירדנה  |  1/07/17 07:06
 
- {{{הרופאים המתפטרים לכלא!!!
מנהל שערי צדק גם  |  1/07/17 09:21
 
- רוטשטיין וליצמן לכלא.!
ליצמן קישטא!  |  1/07/17 11:21
 
- שרגא הנכלול היכן שרואה הזדמנות
לקידום עצמו בלבד  |  1/07/17 10:12
 
- לא בדיוק.הויכוח על מרות מנהל
קורא בעיון.  |  1/07/17 07:30
 
- כאילו העתקת עצמך שוב ושוב
מנהל ללא מצפון!!!  |  1/07/17 11:05
2
סוף סוף מישהו אומר המלך עירום
shi  |  1/07/17 08:02
3
מאמר אמיץ
שלמה תמיר  |  1/07/17 08:02
 
- אכן מאמר אמיץ וחכם
אהרון שחר  |  1/07/17 11:27
4
על פי פרסומי התנועה
ה.א  |  1/07/17 08:03
 
- אחד מצינורות הקשר האפשריים
ה.א  |  1/07/17 14:03
5
זה מה שקורה
ארי כספי  |  1/07/17 08:34
6
עצת אחיתופל
א.כ  |  1/07/17 10:21
7
ייצוג ההורים
יודע צדיק נפש  |  1/07/17 21:19
8
סרטן
ללא פייסבוק  |  2/07/17 00:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
ברגע הקריטי הפרקליטות עשתה את השטויות שלה ובמקום עבריין פלילי, שישב על שוחד, קיבלנו אסיר ציון ששב אלינו מן הגולאג
ראובן לייב
על הרופאים הירושלמיים, המתכתשים ביניהם על גבם של ילדים החולים במחלת -סרטן, לנטוש מיידית את מאבקי הכוח ביניהם ולקיים בתוך כך את שבועת-היפוקרטס
נסים ישעיהו
זהו הסדר שקבע הקב"ה בעולם (קהלת א): [ד] דּוֹר הֹלֵךְ וְדוֹר בָּא וְהָאָרֶץ לְעוֹלָם עֹמָדֶת. רק צריך להתבונן במה שקורה או לא קורה, לראות את ההשגחה הפרטית
יוני בן-מנחם
אזור החיץ שחמאס בונה בציר פילדלפי על הגבול עם מצרים נועד להדגיש את רצונה להתקרב מחדש למצרים    המודיעין המצרי איננו מאמין לחמאס והיא תצטרך להביא הוכחות כי אכן שינתה את דרכה ואיננה משתתפת בפעילות הטרור במצרים
איציק וולף
דמותו של שר האוצר, משה כחלון, הפציעה בשלטי בחירות חדשים תוך שימוש בסלוגן שטבע משרד האוצר שבראשו הוא עומד    לא ניתן להוכיח שמדובר בקמפיין סדור ומתוזמן בשלבים, אך גם כך מדובר בניצול לא ראוי של הקמפיין הציבורי להשגת הון פוליטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il