בעידן שהכל מתערבב, נראה שזו רק שאלה של זמן, שנראה תחנות דלק במגרשי החניה של רשתות המזון הגדולות ובעצם למה לא?!
הנגישות היא שם המשחק ודווקא בעידן שרשת פז מציעה ללקוחותיה הרבה מעבר לדלק, אלא גם מכשירי כתיבה, מוצרי קמפינג, מוצרי חלב ולאחרונה גם ירקות ופירות, יהיה זה אך טבעי שרשת מזון תקנה את אחת מרשתות התדלוק, למשל
רמי לוי את טן ובכך תקצר את זמן הלימוד בתחום.
מהלך כזה יוכל לבלום במידת מה את כניסתה של yellow לתחום המוצרים הטריים, שהיום מגיעים לירקות ופירות ומחר יכולים להגיע באותה שיטת הפעלה גם לבשר / עופות / ודגים - אשר הלקוח יזמין והסחורה הטרייה תמתין לו בתחנת הדלק בתוך קל קר עם קרח.
נוחות הקנייה באינטרנט, לצד פשטות תפעולית בהזמנת מוצרים טריים, בהחלט מאיימת על רשתות המזון, אשר בנויות על מספר פקידות בשבוע ומספיק שאחוז מסוים של הלקוחות ואפילו רק 5%, יצמצמו מופע אחד בשבוע, יביא הדבר לירידה משמעותית בהכנסות שלהן.
גודל השוק הקטן יחסית בישראל מחד-גיסא ומאידך מרחקי הגעה קצרים וראש קודח ויצירתי רק יביאו את השוק בארץ לשכלול ולהעמקת התחרות בין הרשתות החזקות, תוך העפת החלשים והלא מתקדמים הצידה.