X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
היום כולם יודעים כי קיים קשר הדוק וחשוב מאוד בין הגוף לבין הנפש, ויחסי ההשפעה שלהם אחד על השני גדולים הרבה יותר ממה שחשבו פעם
▪  ▪  ▪
רק אהבה [צילום: מיכל פתאל/פלאש 90]

הרמזור האדום, השכן האיטי בחדר המדרגות, החבר מהעבודה שאיחר לפגישה בשתי דקות, הקופאית הנינוחה (מדי) בסופר, הכל מצליח לעצבן אותך היום. אבל רק אתמול קרצת לרמזור האדום שבזכותו הספקת לשמוע את השיר האהוב עליך ברדיו, עזרת לשכן המבוגר והרווחת טיפ לחיים מאדם למוד ניסיון, החבר שאיחר אפשר לך לשתות בנחת את הקפה שאתה כל כך אוהב לשתות בבוקר והעיכוב בקופה הזכיר לך מוצר חשוב ששכחת.
בלק מלך מואב נלחץ ממחנה ישראל שמתקרב לאזורו, הוא יודע שעליו להיערך למלחמה, אך הפניה הראשונה שלו היא לא ללשכת הרמטכ"ל, וגם לא לראש אמ"ן או למח"ט הקומנדו, אלא ליחידת המיסטיקה. הוא מתחנן בפני בלעם שיבוא לעזור, שישתמש בכוחותיו הרוחניים על-מנת לעצור את עם ישראל.
היום כולם יודעים כי קיים קשר הדוק וחשוב מאוד בין הגוף לבין הנפש, ויחסי ההשפעה שלהם אחד על השני גדולים הרבה יותר ממה שחשבו פעם. סיכויי ההחלמה של חולה אופטימי גדולים הרבה יותר משל אדם דיכאוני. גם מבחינה לאומית הדברים נכונים; עם חלש אך עם אמונה איתנה בצדקת הדרך יכול לגבור על אימפריה גדולה חסרת מורל. מצב הרוח של העם חשוב, אבל כשמדובר בעם ישראל הוא חשוב מאוד. מלך מואב יודע שהמצב הרוחני של העם משפיע ישירות על תפקודם הפיזי ולכן הוא מנסה קודם כל לפגוע בנקודה הזאת.
את המלחמה הזאת אנחנו מנהלים יום יום, המאבק על מצב הרוח שיקבע איך יראה היום כולו. כל אדם נשוי יכול להעיד שהדרך שבא הוא יצא מהבית בבוקר משפיעה על היום כולו: יצאת בטוב - הכל טוב, ח"ו יצאת עם הרגשה רעה - הכל אפור וקודר. עלינו להקדים תרופה למכה, לעמוד כחומה בצורה ולא לאפשר לשום רוח "בלעמית" לחלחל אל תוך הבית, לשמור על מצב רוח טוב ואווירה נינוחה, וכשיוצאים ככה נפגשים עם יום שמח, יום של הפתעות, ונהנים לגלות עד כמה העולם מלא ניסים ונפלאות.

הכותבת היא שדכנית ותיקה, בעלת רשת משרדי השידוכים דו-לב ומחברת הספר "סטטוס: בזוגיות". lev.co.il-www.doo
תאריך:  04/07/2017   |   עודכן:  04/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
כאשר עמד על הפרק קיצור שליש למשה קצב, היו שטענו שקצב מילא את עונשו, והעדר ההודאה שלו במעשיו, לא אמור למנוע ממנו את קיצור השליש והוא נותר בכלא, ומה עם אהוד אולמרט?
ציפי לידר
בשולי הכותרות: נגדים במשטרה - לא ההופעה קובעת, אלא המעשים    הרופאים בהדסה סימנו את המטרה    מה בין אולמרט לקצב?    ולקינוח הכיפה כסמל
עמנואל גרטל
בל תטעו, מאחורי הסירטון המשעשע מתנהל בשנה האחרונה מאבק ענקים בין דונלד טראמפ לבין ענקי התקשורת השמאלנית-קיצונית בארה"ב
אליקים העצני
וברצינות: לראש ממשלה יש אילוצים, ומהם הוא מנסה להיחלץ בעזרת שקרים והבטחות ריקות    אולם האיש שהוא מן המוכשרים, החכמים והמשכילים שיש לנו - חייב הסבר לעצמו ולעמו, לאן מובילה שיטת הכזב, אותו ואתו את המדינה?
יוני בן-מנחם
על-פי גורמים ערבים קטר דוחה את מרבית הדרישות של מדינות ערב ומעבירה את הכדור למגרשן. פרשנים בעולם הערבי מעריכים כי צפוי גל חדש של סנקציות נגד קטר בימים הקרובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il