X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פעם אחר פעם מוחזרות גופות הרוצחים (כן תרבינה) לידי משפחותיהם- וההמשך ידוע, ידוע היטב וכואב תמיד
▪  ▪  ▪
הלוויות מלכותיות [צילום: עבד ראחים חטיב פלאש 90]

שוב ניסיון לרצוח יהודים, הפעם בגזרת תקוע. הרוצח הערבי תקף ולמרבה המזל חוסל על אתר. תמה אני מדוע מעדיף הצבא לנקוט במילה "נוטרל" ומדוע הנו מתיירא לעשות שימוש במילה הולמת יותר-"חוסל", שהרי זה הגורל היאה לרוצחים הערבים באשר הם.
לאסוננו, היו אירועים כאלה לשגרה. אין שבוע שבו לא עוצרים ערבי חמוש בסכין באזור מערת המכפלה, אין כמעט יום בו לא מסוכל ניסיון רצח. מדי שנה אלפי פיגועים וניסיונות. פעמים רבות מדי עולה ביד הפראים הללו לבצע את זממם ולפצוע או לקטול יהודים תמימים.
הסוגיה בה ארצה לעסוק הפעם הינה הטיפול בגופות הרוצחים שחוסלו בזירה. נכון לרגע כתיבת שורות אלה מתקיים מזה זמן רב נוהג נפסד על פיו משיבים את הרוצח המת לידי בני משפחתו ואלה (כצפוי) מאדירים את שמו, מכתירים אותו לשהיד, מקיימים הלוויות "מלכותיות" וברוב עם- הכל שמן למדורת הטרור.
הבעיה הגדולה שאינני מצליח לרדת לשורשה ולהבינה, היא שכל המתואר לעיל הינו מדיניות מכוונת. אינני רואה הסבר אחר. בין אם בפיקוד רופס כנוע ומתרפס בצבא עסקינן ובין אם בהוראה מיניסטריאלית (קבינט,שר ביטחון או ראש ממשלה) בכל מקרה מדובר בשערורייה של ממש, לפי דעתי שערורייה העולה לכדי פשע, לא פחות.
אין לשכוח שהמאבק מול הרוצחים הללו נמשך עשרות שנים. שוב ושוב מכים בנו הרוצחים הערבים הניאו נאצים של דורנו בלא שעלה בידינו למגר לחלוטין את התופעה המחרידה. למלחמה בטרור פנים רבות ומשולבים בה פעולות מודיעיניות, מבצעיות, הפגנת חוסן לאומי, תקיפות ונחישות וגם אורך רוח. מעל כולן צריכה להיות מ ד י נ י ו ת!
בין היתר יש כאן מאבק פסיכולוגי על התודעה. במאבק זה יש צורך באמירה ברורה ומהדהדת, אולי בכמה אמירות כאלה - לא מנהלים משא-ומתן עם הרוצחים, מכים בהם ללא רחם בכל מקום ובכל שעה, אין שום סובלנות כלפיהם, אין ולא צריכה להיות הפרדה מלאכותית בין "זרוע מדינית" לבין "צבאית", שהרי כולם נושאים באחריות לפשעים חמורים נגד האנושות וניסיון לרצח עם.
כמובן שלא חלים על הרוצחים המתועבים דיני המלחמה, היחס לשבויים וכיוצא באלה. אין דין חייל הפועל בשליחות מדינתו כדין רוצח תאב דם השוחט ילדים, טובח בזקנים ושופך דמם של חפים מפשע. אם ירצה מאן דהוא להזכיר לי הנאצים יימח שמם וזכרם, ארים הכפפה ברצון, להתייחס אל הרוצחים כמו אל הנאצים - שהרי ההבדלים אינם מהותיים.
לא נשכח לרגע שברגע זה מחזיקים הרוצחים בגופות נעדרי צה"ל ובאזרחים שחצו הגבול לעזה. מה טוב ונכון יותר מאשר לייצר מנופי לחץ ולנקוט הצעד המינימאלי המתבקש - להחזיק בגופות הרוצחים כקלף שישוחרר רק עם השבת חיילינו ואזרחינו?
והנה אנו רואים בעיניים כלות כיצד פעם אחר פעם מוחזרות גופות הרוצחים (כן תרבינה) לידי משפחותיהם וההמשך ידוע, ידוע היטב וכואב תמיד.
קחו למשל את הרוצח אותו חיסל כוח צה"ל לפני יומיים כמדומני בגזרת תקוע. לא חלפו אלא ימים ספורים וצה"ל השיב את הגופה למשפחתו. הייתי שמח לדעת מי האוויל החוזר ומורה לעשות כן. אוויל היא מחמאה ביחס לנזקים אותם גורם לנו מי שמחליט להשיב גופת רוצח, יהא אשר יהא המחליט.
כל מי שיחפוץ ימצא על נקלה את הסרטון בו מתועדת הלווית הרוצח. לו רציתי לדייק יותר הייתי אומר מסע הניצחון וההסתה בו שמשה גופת הרוצח כלי בידי הרוצחים הבאים לא עלינו, הם והמסיתים אותם לפעולה.
מאות מכוניות בשיירה קולנית. דגלים של הרוצחים, צפירת מכוניות, נפנופי ידיים לאות ניצחון, שמחה גלויה ותנועות ידיים, משאיות פתוחות על גביהן עשרות רוצחים בפוטנציה משולהבים ומשלהבים. השיירה, כך נראה, בלתי נגמרת ומשתתפים בה מאות מכוניות ואלפי ערבים משולהבים. פנטזיה של מרחץ דמים והאדרת רוצחים בחסות צבא הגנה לישראל והעומדים בראש המדינה.
ולמי שטרם הבין את גודל הזוועה - בשעת מסע ההסתה וה"ניצחון" הזה, כל שעת התקיימו, הכביש (שהנו ציר חשוב ליהודים המתגוררים בתקוע וגוש-עציון) חסום ליהודים. בבחינת - "תנו לרוצחים הכבוד המגיע להם". כעת משהם מביאים לקבורה את מתם (שלפני יממה רצה לרצוח בנו), הם קודמים- פנו להם דרך!!
מומלץ לצפות בסרטון שהרי כבר נאמר שתמונה אחת שווה יותר מאלף מילים, בוודאי של עבדכם כאן.

תאריך:  13/07/2017   |   עודכן:  13/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מישהו ירד מהפסים!
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
תגיד,בעז-
אבנר צפוני  |  13/07/17 10:18
 
- צפוני המגן על מדיניות החזרת הג
מנדלה משינקין  |  13/07/17 19:19
 
- יש לך צה"ל חילופי ?
שב"כ חילופי ?  |  14/07/17 07:58
2
זכותם של בני העם הפלשתינאי
הירונימוס  |  13/07/17 18:08
 
- קולע וצודק ל"ת
ערב  |  16/07/17 07:44
3
שכן מעולם לא היית על הפסים. ל"ת
אתה לא ירדת,   |  13/07/17 19:59
4
כמו כלב ששב אל קיאו אותם שאלות
המתהפך  |  13/07/17 23:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
הדיון להקמת 14 אלף יחידות דיור בקלקיליה היה סוער, נמשך שלוש שעות וראש הממשלה חשש כי לא יושג רוב    דיון המשך צפוי בעוד 10 ימים
צ'לו רוזנברג
גורמים בינלאומיים מזהירים שתוך חודשים ספורים, אולי קצת יותר, עזה תהפוך למקום בלתי ראוי לחיות בו    ישראל מנהלת את הסכסוך עם עזה ולא יוזמת כלום. מכבים שריפות
מירב ארד
ההסכם יבטיח, לראשונה, מתן ערבויות לתשלום עבור החשמל שתספק חברת החשמל    על-פי ההסכם, תופעל תחנת משנה (תחמ"ש) חדשה שתגביר את אספקת החשמל, בשלב ראשון, בכ-60 מגה וולט אמפר לאזור צפון השומרון.
ציפי לידר
בשולי הכותרות: אונסקו - סניף של עזה    מצעד סמים ואלכוהול    כחולי המדים - נציגי החוק?    ולקינוח רענון המערכת
יואב יצחק
ישראל דורשת את גופותיהם של שני החיילים: אורון שאול והדר גולדין שנפלו ברצועה במבצע צוק איתן, וכן השבת שלושה אזרחים ישראלים שהסתננו לרצועה    ארגון חמאס דורש שחרורם של עשרות אסירים בכירים ובראשם מרואן ברגותי ואחמד סעדאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il