X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: רווחה לאנשים - למה לבניין? שיווק המותג אבי גבאי לפיד קצת צניעות לא תזיק לך ולקינוח אפקט חזן
▪  ▪  ▪
לפיד. ותיק [צילום: ממרים אלסטר/פלאש 90]

פרס לבזבזנות
שמעתם את הסקופ? בניין שלם של משרד הרווחה עומד ריק, קרוב לשנתיים, כשדמי שכירותו ואחזקתו ממומנים, איך לא, מכספי ציבור (אחרת זה לא היה קורה), בעָלות של מיליון שקל לחודש, ועד כה הוא עלה למשלם המיסים למעלה מ 20 מיליון שקל!
עם כל הכבוד לשר חיים כץ, מדוע שלא תשַכן בבניין נשים מוכות, כשהמקלטים עבורן, כפי שפורסם, עומדים לפני סגירה, מחוסר תקציב. וכך יהיו לך שתי צפרים ביד - מקלטים ותקציב, במקום הבזבזנות השערורייתית חסרת הבושה. רווחה לבניין, ולא לאנשים הזקוקים לו? לתשומת לב מבקר המדינה, יוסף שפירא.
פרסמת - נבחרת
בחירתו המטאורית של אבי גבאי, טירון פוליטי, לראשות מפלגת העבודה, אחרי תקופת התמודדות קצרה, מוכיחה שוב עד כמה הבחירות לכנסת הן כבר מזמן לא עניין אידיאולוגי, אלא אסטרטגיה שיווקית אישית של יחסי ציבור.
מעֵבר לניידוּת מפלגתית, דומה שמגמה זו צוברת תאוצה בשנים האחרונות, כשאחד האיפיונים המרכזיים שלה הוא מעבר של אנשי תקשורת לפוליטיקה. הללו מנצלים היטב את דעת הקהל ואת הכישורים התקשורתיים והדמגוגיים שלהם ככלי נשק בהתמודדות הפוליטית שלהם.
השיאן בתחום זה הוא, איך לא, העיתונאי הוותיק והמוכשר, ג'וניור יאיר לפיד, שבזכות יחסי ציבור טובים, גרף הכוכב הידוען 19 מנדטים וכיכב בסקרי בחירות, אחרי שחרש את הארץ בקמפיין תעמולתי יסודי. האין מתחרהו, איש העסקים, אבי גבאי, ששיווק את מיתוגו העצמי היטב, לפיד בגירסת העבודה?
טירון פוליטי
נַחשו מי אמר: "לאבי גבאי אכפת, אבל הוא לא יודע. ביבי יודע, אבל לא אכפת לו. אני גם יודע וגם אכפת לי". ובכן, הדובר הוא לא אחר מיו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, החותר לראשות הממשלה הבאה.
עם כל הכבוד למגלומניה ולאגומניה, וּלתאוות השררה, קצת צניעות לא תזיק לך, מר לפיד. העובדה שכיהנת למעלה משנה כשר אוצר, לא מבריק במיוחד, ואולי גם פה ושם השתתפת בקבינט מדיני וביטחוני, עדיין לא מקנה לך את התואר הנכסף, ואת הידע והניסיון הרב הדרושים לכך. כל עוד אינך מכיר בזאת, ואת מקומך כטירון פוליטי, אינך ראוי לתפקיד האחראי הרם ביותר.
אולי כדאי שתִלמד שיעור מהֶחכם מכל אדם, שלמה המלך, שאמר: "אמרתי אחכמה, ותהי רחוקה ממנה". ובעקבותיו, הפילוסוף היווני אריסטו, להבדיל, שהצהיר "תכלית הידיעה -שלא נדע". החכם האמיתי יודע, ככל שהוא לומד ומנוסה יותר, עד כמה הוא רחוק מהמטרה ומהחוכמה הנכספת. תכניס את זה טוב טוב לראש.
אפקט חזן
ועוד בפרשת ח"כ אורן חזן, אשר כזכור צבר רקורד מפואר של 11 הרשעות בעבירות תנועה.
אזרח ירושלמי, פעיל מוּכר בחברון, הסב את תשומת ליבי, שמַה זה קנס של 1,500 שקל בשביל חזן, בגין מהירות מופרזת, אחרי הפרס שקיבל מראש הממשלה, מיליון שקל (!) מכספי ציבור (איך לא) בהסכם קואליציוני, על-פי חוק ההסדרים. הצחקתם אותו.
ועכשיו, צַפּוּ להרשעה הבאה, ה-12 במספר, אחרי שחזן צוחק וּמזַמר כל הדרך לבנק, בלי מכה בכיס.

תאריך:  13/07/2017   |   עודכן:  13/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קצת צניעות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מזרחית גאה , אין סיכוי שהבחר..
מבשרת   |  14/07/17 18:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צוריאל ראשי
כשאת עיתונאית ומגישה פרחים רק למועמד אחד שזכה בבחירות פנימיות במפלגה אחת, ואין זה נוהל שכל מי שניצח במערכת בחירות והתראיין יזכה בזר פרחים - את אולי נחמדה, אבל את ממש לא מקצועית
יוני בן-מנחם
למרות ההודעה הרשמית של דאעש על מותו של אבו בכר אלבגדדי גורמי המודיעין במערב טוענים כי אינם יכולים לאשר או להכחיש את דבר מותו. מועצת השורא של דאעש תיבחר את המנהיג הבא מתוך שלושה מועמדים ששניים מהם שירתו בצבאו של צדאם חוסיין
אברהם הללי
כל אחד מנסה בתת מודע שלו לברר לעצמו את משמעות הקנאה שקבלה ביטוי חזק בקנאת פינחס לאלוהים
עמוס שנער
אפשר לסגור את כל מועמדי הפריימריז בדירת האח הגדול, לתת להם תפקידים אתגריים, להעמיד אותם במצבים דמיוניים של אינתיפאדה חדשה או רעידת אדמה ולבדוק בשטח את תפקודם    לא חייבים להביא לשם דמויות מוכרות. אפשר לשלוח לשם דמויות חדשות ולקרוא לתוכנית "יו"ר נולד"
עמי דור-און
נוכח הסטייה של גאולה אבן מכללי ההגינות והמקצועיות בעת שהגישה תוכנית על בחירת יו"ר מפלגת העבודה, יש להדיח אותה מהגשת תוכניות אקטואליה פוליטיות העוסקות באירועים הקשורים במפלגת המחנה הציוני ובליכוד. אם תמשיך להגיש היא עלולה להסביר למאזיניה המתמעטים, מתוך חוסר איזון, שבהתמודדות על ראשות הליכוד לקראת הבחירות הבאות ח"כ אורן חזן יקרקס את ביבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il