X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
טועה מי שמקל ראש ב-BDS או חושב שיהודי כג'ורג' סורוס הוא "אויב הימין" בלבד האם רק טילים וטרור מדמם נחשבים ניסיון להשמידנו? צריך להילחם באנטישמיות, אבל לדעת מי נכרת מאיתנו, גם אם הוא בן עמנו
▪  ▪  ▪
ישראל שואפת להגן על כל יהודי [צילום: מאור קינסבורסקי/פלאש 90]

הציונות ביקשה להקים "מקלט בטוח" לעם היהודי בארץ ישראל; ואכן, ישראל שואפת להגן על כל יהודי, גם לא ישראלים. מכוח חוק השבות, יזכו לאזרחות בעלייתם ארצה. עם זאת, העובדה שהמיליארדר ההונגרי ג'ורג' סורוס יהודי, למשל, אינה מחייבת להגן עליו בכל מקרה, משום שהאיש מממן ארגונים הפועלים להחנקתה הכלכלית, המדינית, המדעית והצבאית של מדינת היהודים. האם רק טילים וטרור מדמם נחשבים ניסיון להשמידנו?
זירת הלוחמה משתנה ועוברת גם ללוחמת סייבר; דבר אחד לא השתנה: התעמולה האנטישמית. היא מוגשת כיום במסווה אנטי-ישראלי. לא רק ארגונים פלשתינים, גם ארגונים ישראלים מוציאים דיבת ישראל וצה"ל רעה בעולם, ומפיצים עלילות דם. זה לא נגמר בעלילה ספרותית; זה התירוץ ה"מוסרי" שבו נתלים ארגוני הטרור במלחמתם נגדנו.
סורוס וחבריו מקדמים את "אסטרטגיית דֶּרְבֶּן" שאימץ ב-2001 פורום הארגונים הלא-ממשלתיים בוועידת האו"ם נגד גזענות בעיר דרבן שבדרום אפריקה. פרופ' ג'רלד שטיינברג, ראש NGO monitor, פרסם ב-2006 מאמר מקיף על הנושא בכתב העת "Israel Affairs".
קודם לכך התקיימה ועידה מקדימה בטהרן, ועל בסיסה נוסחה בדרבן ההצהרה הסופית שהתמקדה בישראל - מכל המדינות בעולם - ותקפה אותה כ"מדינת אפרטהייד". ההצהרה קראה ל"אימוץ אמברגו וסנקציות מחייבות וכוללות, וניתוק כל הקשרים (דיפלומטיים, כלכליים, חברתיים, צבאיים) בין כל המדינות לישראל".

חלקים בשמאל הישראלי (ואגפים ליברליים בארה"ב) מקלים ראש ב-BDS ובארגונים אנטי-ישראלים מסוגו - הפועלים בשם "זכויות אדם" - וחושבים שכל תכליתם מאבק נגד אחיזת ישראל בחבלי הארץ שמעבר לקו הירוק. לכאורה, סורוס צדיק, כי מאבקו זהה למאבקם (מה גם שהוא תורם להם כספים), ובעצם הוא "רק" אויב הימין. ולא היא.
נורמן פינקלשטיין, בן לניצולי שואה, הוא אחד משונאיה המושבעים של ישראל. ב-2009, בעת מבצע עופרת יצוקה, אמר בראיון לעיתון הטורקי "Today's Zaman" כי "ישראל היא מדינה ברברית... היא ג'ינגיס חאן עם מחשב. אינני מרגיש שום רגש קרבה למדינה הזאת... לעיתים אני חש שישראל הגיחה מתוך יוּרָה רותחת בגיהינום, מדינה שטנית".
והנה, בפברואר 2012 התראיין נגד תנועת ה-BDS שעד אז תמך בה. לטענתו, תנועת החרם אינה נלחמת ב"כיבוש" של 67', אלא מבקשת לשלול את ההצדקה לקיומה של ישראל. העמדה הזאת, טען, פוגעת ביכולת ההשפעה של התנועה, שכן הקהילייה הבינלאומית אינה מערערת על זכותה של ישראל להתקיים.
הוא אמר: "הם (ה-BDS) אומרים שרוצים לכפות את החוק (הבינלאומי) על ישראל. אבל זה לא נכון. הם רוצים לחסל את ישראל. למעשה, אני חושב שהישראלים צודקים בטענה שתנועת ה-BDS רוצה להשמיד את ישראל... אני לא רוצה לשקר... הם (ה-BDS) מאוד מתוחכמים; הם אומרים, אנחנו רוצים שלושה דברים: סיום הכיבוש, זכות השיבה ושוויון זכויות לערביי ישראל. אבל הם יודעים מה משמעות הדרישות הללו: אין יותר ישראל. נקודה".
פינקלשטיין הדגיש כי "לא במקרה תנועת ה-BDS לא הזכירה את ישראל (הכרה בזכותה להתקיים); זאת אינה השמטה בלא יודעין... אזכור כזה יפצל את התנועה, כיוון שחלק ניכר ממנה רוצה להשמיד את ישראל..." עדות מבפנים. (גם) בארגונים כאלה, תומך סורוס.

חלקים בשמאל הישראלי טענו שממשלת ישראל הייתה צריכה להגן על סורוס מפני ההתקפות עליו בהונגריה (יש מחלוקת אם ההתקפות אנטישמיות או פוליטיות, שכן סורוס מעורב בפוליטיקה ההונגרית באמצעות ארגוניו). טעות. כמובן, צריך להילחם באנטישמיות ולהגן על יהודים; אבל צריך לדעת מי נכרת מאיתנו והפך לאויבנו, גם אם הוא בן עמנו.
במאמר רווי השמצות הגן השבוע עיתונאי הארץ, חמי שלו, על סורוס המסכן שלא זכה להגנת משרד החוץ בראשות נתניהו. הוא כתב: "הרטוריקה שלו (של נתניהו) ושל ימנים רבים בישראל, על יהודים שמאלנים, אויבי האומה חסרי השורשים הפועלים בשירות אינטרסים זרים, איננה שונה במהותה מזו של האנטישמים באירופה".
עפר לפיו. הוא לא אומר שיש "קווי דמיון", אלא שיש דמיון "מהותי" בין הימין הישראלי לאנטישמים באירופה. "מהות" היא תכנו הפנימי של הדבר, עצמותו. שלֵו קובע שבתוכנו פנימה, בעצמוּתנו, אנו דומים לגרועים שבשונאינו. כך קורה כשהאובססיה לנתניהו מקלקלת את השורה.
במוצאי השבת יהודים מבדילים בין קודש לחול. זאת משימה היסטורית שנטלנו עלינו כעם: לדעת להבחין בין אמת לשקר, בין האנושי לפֶּסֶל המת, ובין עבודת אלוהים לעבודה זרה. העובדה שהרוב הישראלי מביט בעין רעה על יהודים המקדישים את חייהם לביטולה של ישראל כמדינת היהודים ומזמינים את העולם להתערב בהחלטות לגיטימיות של ממשלה נבחרת - ועוד עושים זאת בסיוע של ממשלות זרות - היא עניין של בריאות נפשית. זה לא דומה מבחינה "מהותית" ליחס האנטישמים באירופה ליהודים.
האחרונים שונאים יהודים באשר הם, בעוד הרוב הישראלי מחזיק בדעתו השלילית על ארגונים מסוימים, מכיוון שהוא סובל מנחת הלשנותיהם המייצרות חזית אסטרטגית נגד ישראל.

ולא נחה דעתו של חמי שלו, עד שבחר לחתום ברמיזה מטורפת על ביקור נתניהו בהונגריה בשבוע הבא. נתניהו מגיע לפורום "ויסגרד" (פולין, הונגריה, צ'כיה וסלובקיה), כחלק מפעילותו הבינלאומית לפרק חזיתות שעד לא מכבר עמדו נגדנו כחומה.
מדינה אחר מדינה הוא עובר וכורת עימן ברית להעבירן לצידנו. אבל שלֵו רואה משהו אחר: "מה הפלא שנתניהו מתעקש להתייצב בתחילת השבוע הבא, בטקס קבלת הפנים שייערך לו קרוב לדנובה, שם נרצחו אלפי יהודים על-ידי הונגרים פשיסטים... צלילי התזמורת ההונגרית שתנגן את 'התקווה', בוודאי יקלו על נתניהו להתעלם מקול דמי אחיו, ובהם שמאלנים ואף אנטי-ציונים, רחמנא ליצלן, שיצעקו אליו ממי הנהר".
אתם מבינים, סורוס היה רק תירוץ לשלֵו להקיא את מררתו על נתניהו, ודרכו על הרוב השמרני-ימני בישראל. אם לא ידעתם, ביקור נתניהו בהונגריה הוא בעצם מסע הזדהות עם רצח העם שביצעו ההונגרים ביהודים! כמו דמי הבל הצועקים לקין מן האדמה, כך דמי יהודי בודפשט יצעקו לנתניהו מהנהר, לשם הושלכו אל מותם בידי פלוגות "צלב החץ" בסוף 1944. קשה להאמין שהטקסט החולני הזה לא עורר סערה בתקשורת, לתפארת שונאי ישראל ומוציאי דיבתה בעולם. כנראה התרגלנו.

תאריך:  16/07/2017   |   עודכן:  16/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המסווה ה"מוסרי" של האנטישמיות
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אבל לא בגלל סורוס.
חמי שלו צודק.  |  16/07/17 15:37
 
- חוכמולוגיה שחצנית
היהודי הנצחי  |  16/07/17 20:18
 
- צריך נשמה של סורוס לחשוב כך
משה מיכאל  |  17/07/17 08:11
 
- חולה נפש מסכן ל"ת
פסיכיאטר מוסמך  |  17/07/17 16:09
2
אני בעד "תחקיר" בזבלון היום,
קיש קיש קיש קיש  |  17/07/17 17:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
בינתיים איננו לומדים שום דבר חדש מהבחירות    השיח הקיים שהיה הוא שקיים ואופוריה אצל חלק מהחברים, טבעית לגמרי    כשל ההבטחות ללא כיסוי, עדיין ניצב בפני המפלגה כמו גם "מבחן האופוריה"    הסתגלות קונסטרוקטיבית למציאות היא המבחן המהותי
יצחק מאיר
נדרשת אחריות, ישראל לא תהיה ישראל אם הזחיחות הפוליטית תיטול ממנה את הרגישות לכלל ישראל . ואין זמן    צריך למהר ולתקן את המסלול הזחוח בו הולכים בעלי שררה פוליטית כדי לבצר כוחם לשעה
איתן קלינסקי
כואב לצפות בתוכנית, שמצד אחד ניצבים שני אחים נחושים - פלשתיני וישראלי - לומר לא לאתמול ולהיום המדממים וקוטלים ללא רחם חיים, ומצד שמי ניצב מראיין הסוגד לזקפה לאומנית ופניו גם למחר ולמחרתיים מדממים
ראובן לייב
סניפי בנקים ודואר רבים נסגרים באחרונה חדשים לבקרים לצורך ייעול, כשאת מקומם תופסים מיזמים דיגיטליים. הדברים אמורים בהכבדה גדולה על בני הגיל השלישי, הנאלצים בשל כך לכתת את רגליהם לסניפים המרוחקים מבתיהם
עו"ד אברהם פכטר
הנקודה החשובה ביותר שנעדרה מן הוויכוח על שיטת הסניוריטי במינוי נשיא בית המשפט העליון    החלטת אונסקו על מערת המכפלה דווקא תעבוד לטובת ישראל    טיולים בארץ אינם עניין פוליטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il