X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

יש רשתות שאצלן החודש ארוך יותר

הן פשוט משקיעות בנושא יותר והפכו את הנושא למעין פולחן מכירות קוראים לתופעה ימי לקוחות או ימי מועדון או לייף סטייל סייל ו/או כל שם אחר
▪  ▪  ▪
ימים מיוחדים ברשתות [צילום: פלאש 90]

נכון, זו לא טעות סתם או סופר, ישנן רשתות אשר מותחות את החודש ולא מסתפקות ב-30 ימי מכירה, מאחר שחלק לא מבוטל מהוצאות העסק ובעיקר שכר הדירה וחלק משכר העובדים, הוא קבוע. כל הגדלה של מספר ימי המכירה ובעקבותיהם הגדלת המכירות - הוא רווח נטו לבעליהם.
אז מה רשתות אלה קוסמות כמו דין הקוסם המדהים מערוץ 2? ממש לא! הן פשוט משקיעות בנושא יותר והפכו את הנושא למעין פולחן מכירות. קוראים לתופעה ימי לקוחות או ימי מועדון או לייף סטייל סייל ו/או כל שם אחר.
בעזרת ימי הלקוחות, מכפילים ו/או משלשים את ימי המכירות הרגילים ועל-ידי פעולה זו, מוסיפים מספר ימי מכירות לחודש, אשר חלק לא מבוטל מהם זו תוספת לנטו בקיזוז תוספת הפרסום והעלות השולית של השעות הנוספות של העובדים.
אבל אליה וקוץ בה - השימוש התכוף בישראל ברשתות כמו: שופרסל, סופר-פארם והמשביר לצרכן - "בפטנט" הזה שוחק את הרעיון והשפעתן קטנה על ציר הזמן, במיוחד שההטבות "בימים מיוחדים" אלה, אינה מהותית ואינה חדה להבדיל מימי המכירות שעורכות חברות כמו עלי בבא ואמזון - שם נעשה חיתוך מחיר מדהים ושווה.
אז מי אמר שקוסמות זו רק בתוכנית של דין מערוץ 2?

תאריך:  19/07/2017   |   עודכן:  19/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
בהבדל מהאנטישמיות המסורתית, שפסלה כל יהודי באשר הוא כזה - האנטישמיות החדשה בזה רק לכל מי שנמנה עם יהודי התפוצות
עמי דור-און
כיוון שהלהט"בים נקלעו לדרך חיים שאינה מקובלת על רוב החברה בישראל עליהם לזכור כי צפויים להם מאבקים רבים כדי להשיג זכויות שאולי נשללו מהם. אבל אסור להם בשום אופן להפוך לאגודה של פורעי חוק חריגים, כי "ככה בא" להראל סקעת
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מתרפסת, גזענות, מינויים, לנקות את האורוות וגיבור
ציפי לידר
בשולי הכותרות: טרוריסטים באום אל-פחם. איפה הראש?    רצח נשים - אישה היא אישיות עצמאית, לא חפץ    דרושה הבראה למערכת הבריאות החולה    ולקינוח מה השתנה
עו"ד ורו"ח מוטי ארניה
תיקון לפקודת מס הכנסה מחייב כיום ישראלים היוצאים לעבודה ממושכת בחו"ל להגיש דוחות - דווקא בשנה בה הם הופכים לתושבי חוץ, ולמרות שכל חייהם היו שכירים הפטורים מדיווח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il