למבקרים בחנויות רשת שופרסל נכונה הפתעה מרעננת בדמות פרסומות של חקלאים אשר מקרינים אמינות ומקצועיות, חקלאים המצהירים על המחויבות שלהם לרשת שופרסל.
אכן רעיון שיווקי ופרסומי מרענן ונכון, אולם מדוע הרשת יוצאת דווקא כעת במסע פרסום זה? האם זה קשור לכניסתה של רשת yellow לתחום הירקות והפירות הטריים? ואם כן, מדוע שופרסל נעמדת על הרגליים האחוריות ובצדק רב לפחות מבחינתה?
נקדים ונאמר, שהיום הלקוחות מחפשים בראש ובראשונה מוצרים טריים וזו למעשה הסיבה העיקרית שלהם לפקוד את רשת המזון, שכן מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה ניתן לרכוש גם ברשתות הפארם, מוצרי חשמל וכלי בית - ברשתות עשה זאת בעצמך וברשתות החשמל וכדומה.
אז מדוע שופרסל ובעקבותיה גם
רמי לוי שנגרר למערכה, כה אגרסיביים? הסיבה היא שהמהלך של רשת פז עם חנויות הנוחות של יילו, קורא תיגר על ההגמוניה של רשתות המזון ובמהלך חד כאילו הוקמה תשתית "לרשת מזון חדשה ובלתי צפויה", אשר יכולה על-גבי התשתיות שנבנות כעת, גם להציע בעתיד מוצרי בשר, עוף ודגים טריים ואפילו גבינות, אשר ימתינו ללקוחות, ארוזים בארגזי קל קר מלאים בקרח ובכך לשבור חלק מכלל המשחק הקיימים.
כעת שהנושא הובהר טיפה, ברורה ההוצאה האדירה של שופרסל לבלימת כניסתה של yellow למגרש של הגדולים.