X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

למה יקר כאן? כי הם יכולים

העובדים יודעים מתי מצבו של הבעלים קשה, הם מרגישים ראשונים את חרב הצמצומים והפיטורים, הם מרגישים אם החנות פעילה ונושמת או שהיא מדרדרת במורד הדרך בקיצור, הם סנסור מצוין
▪  ▪  ▪
העובדים יודעים [צילום: AP/David Duprey]

אחד הכלים הטובים ביותר להבין את מצבה של כל חנות - היא שיחה קצרה ובגובה העיניים עם העובדים של החנות, כי הם הם יודעים באמת את המצב האמיתי, בלי דוחות ובלי מאזנים מפורטים ומלאי ביאורים.
הם יודעים מתי מצבו של הבעלים קשה (מזמינים סחורה ומקבלים רק שאריות, אם בכלל), הם מרגישים ראשונים את חרב הצמצומים והפיטורים (בשל קשיים וטעויות בניהול, בדרך-כלל לא שלהם), הם מרגישים אם החנות פעילה ונושמת או שהיא מדרדרת במורד הדרך (מיעוט לקוחות וריבוי תלונות על מחירים מופקעים והעדר סחורה). בקיצור, הם סנסור מצוין.
ביום שישי האחרון, בהעדר מוצא אחר, פקדתי חנות של מגה בעיר בקניון עזריאלי במודיעין, חנות שאני ממש אבל ממש לא אוהב לחנות בה, בשל מחירים הזויים והעדר סחורה חיונית. כהרגלי, שוחחתי עם העובדים ולשאלתי מדוע בכל זאת קונים שם, ענה לי אחד העובדים בדרך הישירה ביותר - המחירים כאן מאוד יקרים כי ללקוחות אין ברירה והצביע בידו על האוכלוסייה המבוגרת, אשר חלקה מדדה בדרך לקופה וחלקה נתמך על-ידי סועד פיליפיני - אז זו האסטרטגיה הסודית של יינות ביתן?! האם תוספת של בין שקל לשתיים לכל מוצר, אכן תושיע אותם?! - אני בספק גדול.

תאריך:  09/08/2017   |   עודכן:  09/08/2017
שתף:

מועדון הבלוגרים לקבלת רשימות יובל לובנשטיין לדוא"ל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה יקר כאן? כי הם יכולים
הודעות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב הודעה 
 
תגובות בפייסבוק
רשימות קודמות
יאיר דקל
לפני זמן מה גיליתי ידיעה של אורן דורי בדה מרקר, ש"גט טקסי מנתקת את הקשר הטלפוני הישיר בין הנוסע לנהג המונית"    בירור קצר אצל נהגי מוניות גילה לי שהידיעה נכונה    כאשר אני יוצא מן המונית (ואולי אף קודם לכן) נמחק אצל נהג המונית מספר הטלפון שלי
הראלה ישי
גם בחיי הנישואין אנו עלולים להתבלבל ולחשוב שכל זה גדול עלינו, גם אם ננסה להתחזק בכל נקודה בנפרד, לא נעמוד בלחץ ונקרוס
ציפורה בראבי
בטרם יכנסו בני ישראל לארץ, בטרם יהיו לעם בארץ המובטחת לו, מכין אותם משה, הוא מקיף את כל עולמם הרוחני והגשמי ומנחיל להם מורשת חיים מוסרית אמיתית    מנהיג דגול
ארווין קליין
ככל שרבה הביורוקרטיה במשרד ממשלתי, עירוני, כך רבים שם ההזדמנויות לשחיתויות ושוחד שחוגגים
מנחם רהט
ראש הממשלה המנוח יצחק שמיר, היה ראש הממשלה האחרון מן הימין    כל הטענות כאילו נתניהו מייצג את הימין, אינן עומדות במבחן העובדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il