X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: הגנבים בארצנו סודנים במדינת היהודים הפשיעה החקלאית הגבוהה בישראל בוז'י, קצת צניעות לא תזיק וּלקינוח בקטנה
▪  ▪  ▪
גבאי. טירון [צילום: פלאש 90]

הגנבים
לא רק בראשון לציון, כפי שעולה מדוּח למ"ס, מרגישים בטוח, עם 89 אחוזי בטיחוּת (האם זה בזכות סיורי ניידות המשטרה?). מתברר שיחסית, ארצנו הקטנטונת בטוחה להתהלך בה, כש-85% מהתושבים מדווחים על תחושת ביטחון אישי. זאת בניגוד לכרוניקה הפלילית היומית העגומה שאנו עדים לה. גם חיפה המעורבת, שבה מתגוררים יהודים לצד ערבים, ואשר רמת הביטחון בה היא הנמוכה ביותר, עדיין מתהדרת ב-78% מהתושבים שמרגישים ביטחון.
, למרבה האבסורד, לשם הרתעה חמור לא אחת, אף יותר מאשר בדיני נפשות? והאופנונק שנידון ל-18 שנות מאסר כמשל. זאת לעומת העונש המגוחך, והבלתי מרתיע, של שלוש שנות מאסר בלבד(!) על הריגה ברשלנות.
אפריקה כבר כאן
שלוש הערות על הסודנים בדרום תל אביב.
בראש וּבראשונה אין ספק שאפריקה כבר כאן. למרבה הצער, הסודנים דחקו את רוב הישראלים מהאזור החוצה, וּברוב חוצפה העובדים הזרים, שהגיעו לכאן כמסתננים, השתלטו על אזור המצוקה (מה שנמנע מהם לעשות בשכונות מבוססות).
יתרה מכך, אי-אפשר להתעלם מהפשיעה הסודנית כלפי יהודים, שהעלתה את סטטיסטיקת הפשיעה בישראל בכלל, וּבתל אביב בפרט. אלימותם של הסודנים מרתיעה אפילו מבקרים ישראלים מבחוץ לקנות בחנויות היהודיות המעטות שנותרו באזור, ואשר שוממות עקב כך רוב הזמן.
אין ספק שיש להחזיר את הסודנים, שרובם, כידוע, אינם פליטים, לארצם. הֲבָאתם ארצה הייתה אכן מדיניות שגוייה של הממשלה. וכאן יש לברך את שר הפנים לשעבר, אלי ישי, על פעילותו הנחרצת להגבלת המהגרים הזרים.
עם זאת, נראה שמַה שהממשלה לא עושה בנידון, כמחדל חמור, עושים הצעירים הישראלים שהחלו לשכור דירות באזור עקב עלותן הנמוכה. אך, בהפוך על הפוך, הביקוש שלהם מעלה את ערך הדירות באזור, מה שגורם לזליגת המסתננים משם. האם השוכרים היהודים הם שיביאו בסופו של דבר למהפך המיוחל של עזיבת הסודנים? ימים יגידו.
הפשיעה החקלאית
נכון שמבקר המדינה התריע על הפשיעה החקלאית השערורייתית במדינה, שאותה הגדיר כאוזלת יד משטרתית. אך יש לזכור שביקורת זו מתייחסת לשנת 2016. וּמאז הפשיעה היא במגמת ירידה ניכרת. על כך ראוי לברך את שוטרי מג"ב על הטיפול הנחוש בעבריינים.
עם זאת 373 תיקים שנפתחו השנה נגד העבריינים (87 תיקים פחות מאשתקד), זה עדיין שיעור פשיעה גבוה, ויש לקוות שהאכיפה המוגברת של משמר הגבול תביא לצמצומו, כמו גם להרתעת עבריינים אחרים מפשיעה זו. וּבא לחקלאוּת ישראל גואל.
די למגלומניה
הרצוג טוען, שאבי גבאי הטירון (יאיר לפיד בגירסת העבודה) ראוי להיות ראש הממשלה. מי שטוען כך, אינו מוּדע ככל הנראה לכובד האחריות וּלגודל התפקיד, הדורש ותק וניסיון פוליטי רב.
מה הפלא אפוא שהרצוג מתפאר בכך, שהוא עצמו יכול להיות ראש הממשלה הטוב ביותר. האומנם?! במפלגתך נכשלת, אז איך, בוז'י, תצליח להנהיג אומה ומדינה שלימה?
בקטנה
בין להבה ללהב

תאריך:  10/08/2017   |   עודכן:  10/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארץ בטוחה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
טעות לעולם חוזרת
ציפי לידר  |  10/08/17 17:03
2
לתבוע את הגורמים שמנעו גרושם
תושבת תא  |  10/08/17 21:57
 
- ארגונים פוליטיים
ציפי לידר  |  11/08/17 09:38
3
אבי גבאי הציבור חייב לדעת
ישע.   |  11/08/17 09:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דביר מור
מדוע לא מעט מילידי דור ה-y הישראלי נופלים בין כסאות הממסד שזרק אותם למציאות אחרת מהוריהם
רפי לאופרט
ניתוח הקוהרנטיות של המערכת ממשלה - מערכת-ביטחון, מחייב בחינה יסודית של השאלות: האם הממשלה מבטאת תפיסה ברורה של מטרותיה וכוונותיה    מהו הנזק לעבודת המערכת הנובע מהדלפות ומה הדרכים האפקטיביות למניעתן
חניתה שושן
מומחית לתקשורת תדמית ושפת גוף: המילה אהבה נשמעה הרבה מאוד לאורך נאומו של ראש הממשלה נתניהו...אל מול הניגוד המוחלט של רדיפה פוליטית המחברת בין השמאל, התקשורת ואויבי ישראל
דרור אידר
אזריה עבר על פקודות הצבא והיה צריך לידון בדין משמעתי ביחידתו, לא יותר    ניפוח הפרשה קשור לטירוף המערכות שמנסים לגרור אליו את כולנו, במסגרת הקינה הקבועה על "הידרדרות החברה הישראלית"    על גבם השחוח של אלאור ומשפחתו, העמסנו בלי רחמים את כל קורותיו המדממים של הסכסוך הישראלי-ערבי
עמוס גלבוע
על גדול מלכי ישראל, שהצליח אפילו לכבוש את דמשק, והביא לשגשוג כלכלי, נאמר ש"עשה הרע בעיני ה'". והנביא עמוס מסביר לנו בשפה נהדרת (לא בשפת ביבים של ימינו) איך הייתה אז השחיתות, ומדוע תביא לחורבן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il