X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"הגברת" היא אדם הפועל לפי אינסטינקטים ולא רק על-פי ניתוחים הגיוניים של הסיטואציה. היא זוכרת ולא שוכחת מי מאיים על מעמדו של בעלה. על-רקע הדברים האלה צריך להיות ברור, כי ביום שלפיד ובנט הודיעו בגלוי על כוונותיהם לרשת את נתניהו ואיילת שקד לא הכחישה שהיא "על המסלול" לצמרת, נגזר דינם, וסביר להניח שהיא תדאג לכך שכל מכשול-בולם אפשרי יוצב במשעול הפוליטי
▪  ▪  ▪
הזוג נתניהו [צילום: אוליביר פיטוסי]

כל מי שמכיר את שרה נתניהו, הרשומה בפנקס הפסיכולוגים כפסיכולוגית חינוכית, יודע שהיא למדה להבין את נפש האדם, כולל האדם בנימין נתניהו. שרה מעריצה את בעלה שהוא בעיניה אחד, יחיד ומיוחד, וכל שאר הסובבים אותו - בממשלה או בכנסת - הם לא יותר מאשר "גמדים". ואם מישהו פוגע בבנימין "שלה" הרי זה כאילו פגע בה אישית ועל דבר כזה כנראה שאין בעיניה סליחה ומחילה.
כאשר מנסים להבין את משמעות המונח "פוגע" יש לדעת כי לא מדובר רק בדיבורים נגטיביים או במאמרים שליליים נגד נתניהו. די בכך שבעצם קיומו של אדם כלשהו יש איום - גלוי או מוסווה - על מעמדו של בעלה, הרי הוא חשוב כמסומן לסילוק מהסביבה המידית. איום מן הסוג הזה מהווים כיום שלישיית אויבים: יאיר לפיד, נפתלי בנט ואיילת שקד.
לפיד הוא איום לקראת הבחירות הבאות, כיוון שמזה זמן מה הוא מנהל קמפיין נמרץ בכול רחבי הארץ וגם בחו"ל, אף כי מתחת לרדאר, כשמטרתו היא להגיע לכוח מפלגתי גדול שיאפשר לו להיות ראש וראשון בין המפלגות כדי שעליו יוטל התפקיד להרכיב ממשלה. פרט לכך לפיד כבר הצהיר לא אחת ובאופן גלוי שהוא יהיה ראש ממשלת ישראל. בנט צובר כוח כיוון שהוא בונה לעצמו מערך כוחות דתי שיאפשר לו, לדעתו, להוות גרעין שבאיחוד כוחות עם מפלגות דתיות אחרות יוכל למנוע מנתניהו לגבש קואליציה וכך לכבוש את השלטון בעצמו. ואיילת שקד - אשמתה שאינה מכחישה את הידיעות המופצות בתקשורת שלפיהן היא מתקדמת במהירות על מסלול הריצה לתפקיד ראש הממשלה.
כל מי שתהה מקרוב על קנקנה של "הגברת" יכול להבין כי מנקודת ראותה ההכרזות הפומביות של לפיד ובנט יחד עם מעמדה של איילת שקד מחייבים מהלכי בלימה כדי שה"בנימין" שלה, ילדיה והיא עצמה, לא ייאלצו לעזוב את הבית ברחוב בלפור, כמו גם להיפרד מכל מנעמי השלטון והשררה שמרעיף עליה מעמדה כאשת "הבוס" שאין בלתו.
שרה נתניהו היא אדם הפועל לפי אינסטינקטים ולא רק על-פי ניתוחים הגיוניים של הסיטואציה. היא גם בבחינת נוקם ונוטר, זוכרת ולא שוכחת גם אם יחלפו שנים. ועל-רקע הדברים האלה צריך להיות ברור לכול, כי ביום שלפיד ובנט הודיעו בגלוי על כוונותיהם ואיילת שקד לא הכחישה, נגזר דינם בעיניה, וסביר להניח שהיא תדאג לכך שכל מכשול-בולם אפשרי יוצב במשעול הפוליטי של שלישית "החצופים" האלה, כדי שלא יוכלו להגשים את משאלות ליבם. בינתיים, כענישת-ביניים, היא הטילה ווטו ואינה מסכימה ששלושת המוסקטרים האלה יהיו בין באי ביתה, כל אחד לחוד או כולם ביחד.

תאריך:  13/08/2017   |   עודכן:  13/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרה נגד 'אויבי ביבי'
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כמו להקת כלבי בר
מגיב ותיק  |  14/08/17 19:52
 
- בגלגול הבא דוראון=ג'וק בביוב!!
ע_הראל  |  17/08/17 02:52
2
בהנחה וזה נכון: צמרת צה"ל שלנו ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  16/08/17 09:40
3
"ככלב שב על קיאו" שב ה0מול הפת
קורןנאוה טבריה  |  16/08/17 09:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
עמוס רגב, לשעבר עורך העיתון ישראל היום, סרב כצד ג' לבקשה על-פי חוק חופש המידע, בהתבסס על היות האירוע המדובר (שיחות עם ראש הממשלה) מוגן לטענתו בחיסיון עיתונאי. בקשתו נדחתה מבלי שנדונה כלל לעומקה, אז איפה בדיוק מועצת העיתונות?
אפרים הלפרין
יש לנו קבוצה של אנשים היושבים עם היד על הברז של המדיה, אשר הפכה והופכת את המציאות על פניה, הפכה והופכת את יריביה הפוליטיים למושחתים, ולפחות לפני עשור הפכה את הארכי מושחתים לכשרים, תוך שהיא ממליכה אותם לראשי ממשלות
יעקב שטרכר
לידנו מעבר לפינה מתחוללת סופת טבע. החברה הודיעה על פיטורים של 6,000 עובדים והגדילה את המספר ל-7,000    האם מישהו טרח להסביר מה קרה?
גרשון אקשטיין
על כמה כוסות תה    בשביל כמה כוסות תה לאביה של שרה חוקרים וחוקרים הרבה זמן ונטפלים אליה? ובכן, נשאלת השאלה מדוע שרה השיתה את הוצאות הסיעוד של אביה על מעונות ראש הממשלה בניגוד לחוק?
קובי קמין
"קרבנות" אין ערך מוסרי, אני חושב שלהיות צודק אינו קשור בכוח או בעצמה צבאית, והמוסר אינו נשען על מספר קני הרובה או מחסור בקני הרובים. אני חושב שברגע בו כל אותם אלו מתחילים או מסיימים או מסתייעים באותו חוסר המוסר מהסוגים הנ"ל, הן במכתבים מרגשים, בפרשנות המכילה את אותם מסרים מעוותים ביסודם, בהתנצלות על היותנו חזקים וצודקים, אוטומטית הם פסולים בעיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il