X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם אבי גבאי חפץ חיים כיושב-ראש מפלגת העבודה, עליו להקים כבר עכשיו מטה בחירות מצומצם שבו יהיו נאמניו, כאלה שעליהם הוא יכול לסמוך, ולא וותיקי המפלגה שכל דאגתם היא פרנסתם והעיקר: עליו לשמור מרחק ולא להעביר לוותיקים כל פירור של מידע על התוכניות לעתיד. הם רק יזיקו
▪  ▪  ▪
גבאי. להיזהר מהחולדות [צילום: פלאש 90]

בטרם נדמה תרועת החצוצרות על נצחנו של אבי גבאי בהתמודדות על ראשות מפלגת "העבודה" וכבר התחילו להגיח ממחילותיהן החולדות חדות השיניים והחלו לנגוס באחוריו של המנהיג חדש, כדי לנסות ולמנוע ממנו את האפשרות להכניס שינויים בחוקת המפלגה במטרה להגדיל את סיכוייה בבחירות.
למרות שאינני יועצו האסטרטגי של היו"ר אני מוכן להתנדב ולהעניק לו עצה אחת: חבל על הזמן ועל האנרגיה והמאמץ שאתה משקיע. במצב הנוכחי, המפלגה שאתה עומד בראשה איננה אתך. לא זו אף זו: "העבודה" היא הסכנה הגדולה ביותר למעמדך. היא משולה כיום לפרד-פרא הלוחך עשב יבש וחסר תוכן בשולי הדרך וכשאדוניו מבקש ללטף אותו, כדי לעודד את רוחו, לפתע הוא בועט במכת-מחץ של שתי רגליו האחוריות, כדי שיניחו לו לנפשו.
על היו"ר הנכבד גבאי לזכור, כי הבחירות אמורות להתקיים רק בעוד שנתיים. במונחים פוליטיים המדובר בפרק זמן הנחשב לנצח שכל מהפך עלול להתרחש בו. גם אם בסופו של דבר, אחרי הרבה תירוצים ותואנות, מי יודע מה יהיה מעמדו משפטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושפע המקורבים לו. אבל במהלך הזמן הזה, אם תתעקש על מימוש תוכניותיך, יוצגו בפני הציבור כל התרגילים המלוכלכים שיופעלו נגדך בידי "שוחרי טובתך" בדרך שבה נהגו בקודמיך. התרגילים האלה יזכו לשפע של כותרות שיוציא שם גרוע למפלגה המצטמקת שאתה עומד בראשה.
על-כן, הדרך הנכונה מבחינתך, אם חפץ חיים אתה, היא: להתנתק. לא לפצל ולא לפרוש, אלא להחליט החלטה נבונה אחת: להקים כבר עכשיו מטה בחירות מצומצם שבו יהיו חברים האישים והנשים הנאמנים לך, כאלה שאתה יכול לסמוך עליהם. לצורך פעילות המטה עליכם לשכור משרדים נפרדים מאלה שבהם שוכנים פעילי המפלגה הוותיקים שכל דאגתם היא פרנסתם. והעיקר: לשמור מרחק ולא להעביר לוותיקים כל פירור של מידע על מעשיכם ותוכניותיכם. הם רק יזיקו.
ובשנתיים עד הבחירות צאו כולכם לשטח, לערי הפיתוח, למושבים, לקיבוצים, לערים הגדולות ודברו עם כולם. דברו אמת. אל תמכרו סיפורי מעשיות. הביטו לבוחרים מקרוב בלבן של העיניים. קנו את אמון העם כדי שב"יום הבוחר" יבחרו בכם.
אם בסופו של יום תהיה אתה אדוני היושב-ראש האדם שעליו יטיל הנשיא להרכיב ממשלה, הכוח להחליט מי יישב בממשלתך יהיה בידיך, אם תצליח לעשות שינוי בתקנון מפלגתך, אם לא. אך אם תיכשל ומפלגה אחרת, הליכוד למשל, תרכיב את הממשלה, בלאו-הכי תיזכר בתודעה הציבורית רק כהערת שוליים, ויו"ר אחר יירש את מקומך ויכנס למתחם הסכנה של "העבודה" וככל הנראה גם הוא יהיה מיועד לחיסול.

תאריך:  26/08/2017   |   עודכן:  26/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העבודה היא הסכנה
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
עיקר הבעיה היא פרץ
וותיק שמכיר היטב  |  26/08/17 10:32
 
- יש השונים מפרץ בביזיון הציוני
צורי  |  26/08/17 12:16
2
להערכתי במועד הבחירות
צורי  |  26/08/17 11:26
3
לגבאי אין מה לומר
באום  |  26/08/17 12:17
4
מטומטם
יש העזתי שצופר  |  26/08/17 12:29
5
הוא לא יגיע לבחירות כי תתנהל
חייל  |  26/08/17 13:30
6
דור און מתוסכל מהמצב
א.כ  |  26/08/17 15:10
7
מי שמועיד את גבאי האפור לשבת
גבאי - רה"מ?.....  |  26/08/17 16:25
8
בלדה לעוזב ליכוד לטובת העבודה
בלדה  |  26/08/17 19:00
9
פרץ בוז"י וכבל חותרים תחת גבאי
שבץ חלובה  |  26/08/17 21:53
10
עמי דור-און, חסר ערכים הינך?
ב_שמואל  |  27/08/17 07:33
11
כתבה שטותית!
מתעב 0מולאנים  |  28/08/17 07:38
 
- אם הקרן להשמדת ישראל -
ב_שמואל  |  28/08/17 19:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
את משה רבנו משבחת התורה וְהָאִישׁ מֹשֶׁה, עָנָו מְאֹד מִכֹּל הָאָדָם אֲשֶׁר עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה. אברהם מעיד על עצמו: הִנֵּה נָא הוֹאַלְתִּי לְדַבֵּר אֶל אֲדֹנָי, וְאָנֹכִי עָפָר וָאֵפֶר. האם יש סיכוי שמנהיגינו ילמדו מהם?
עמי דור-און
נראה כי אין לישראל מנוס אלא להקדים את אויביה כפי שעשתה במלחמת ששת הימים ולתקוף בהפתעה    וכדי שאיש לא יוכל להאשים אותה שהיא פתחה במלחמה, יצא נתניהו למסע אזהרה ברוסיה ושיגר משלחת רמת דרג לארה"ב    רק כדי שלא יגידו ידידינו שאנחנו התחלנו בלי כל סיבה    מכת-מנע נגד האירנים המתמקמים בסוריה ומהווים סכנה, נדרשת רק מחוסר ברירה
אליהו קאופמן
ה"אנטריזם" הפוליטי מאיים לפרק מפלגות רעיוניות בישראל בדרך של הפיכת הדמוקרטיה המפלגתית לאנרכיזם פוליטי    ח"דכ דוד ביטן איננו בהכרח אנטח דמוקרט, כאשר הוא חפץ לפסול אלפי מתפקדים לליכוד, אלא שיתכן שהוא דווקא מגינה של הדמוקרטיה המפלגתית
רפי לאופרט
הליכת ב   ון מעמידה את ממשל טראמפ על פרשת דרכים; נראה שטראמפ משנה ניואנסים אבל לא מהויות. המדיניות הטובה ביותר לישראל כיום היא השגת תמיכה של טראמפ בעיצוב גבולות ביטחון בכל הגזרות, עם הסדר או בלעדיו; כל מהלך פוליטי או צבאי חייב להביא לישראל נכסים מוחשיים במונחים של חיזוק הביטחון הלאומי
יוסף אליעז
משנחקק חוק יסוד כבוד האדם וחרותו נקבע בו המפורש שחקיקה קודמת תפורש, ככל הניתן, לפי עקרונות היסוד שֶׁבּוֹ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il