X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - נטאי, נטישה, סיוע וגאולה
▪  ▪  ▪
אלדד יניב, מני נפתלי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מגבלות
ההפגנות ליד קניון גנים בפתח-תקווה - בסמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה במטרה להשפיע על החלטתו בעניינים, הקשורים לראש הממשלה נתניהו - יימשכו, במגבלות - קבע בג"ץ בצו ביניים, שהוציאו השופטים אסתר חיות (הנשיאה הבאה של מועצת גדולי הבג"ץ), יורם דנציגר ועוזי פוגלמן - עד להכרעה סופית בנושא. זאת, בניגוד למתווה המשטרתי, שלפיו תועבר ההפגנה לפארק העירוני מול בית-החולים בילינסון, כדי לא להציק לשכני היועץ המשפטי לממשלה.
האם היו מאשרים השופטים, שכל כך חרדים לחופש ההפגנה ולחופש הביטוי, הפגנות מול בתיהם - חס וחלילה של אנשי ימין - במטרה לזרז כתיבת פסקי-דין? נראה לי, שההחלטה מאוששת שוב את ההרגשה, שיש נטאי ברור בפסיקות בג"ץ - גם אם היא עדיין החלטת-ביניים.
תמריצים
בשנה שעברה חסרו לחיל-האוויר האמריקני 1,555 טייסים, ומהם 1,211 טייסי-קרב. מחיל-האוויר נמסר, כי המחסר בטייסים גדל בהתמדה, עקב טייסים, שבעיקר נוטשים לחברות תעופה..
המחסור הגד̤ל בטייסים מחייב את חיל-האוויר לנקוט צעדים יצירתיים, כדי למלא את החורים בשורותיו. בין השאר, החליט החיל להגדיל את המענקים לטייסים, שיצטרפו לחיל. בראשונה מאז 1999, הוגדלה תוספת הטיסה לצוותי אוויר, ותהיה אלף דולר לחודש לקצינים (במקום 840 דולר) ו-600 דולר לחודש למש"קים (במקום 400 דולר) - הודיעה התר וילסון, שרת חיל-האוויר.
החיל פונה, בעיקר, לטייסים משוחררים. התוכנית החדשה תחול על מגוון מקצועות של צוותי אוויר, כולל מטיסי כטב"מים גלובאל הוק, ושיעור ההטבות תלוי במשך ההתחייבות לשירות. כאמור, מנסה חיל-האוויר להחזיר לשורותיו טייסים שפרשו - בהסתמך על כך שרכשו ניסיון רב בחיל. זה זול ויעיל יותר מאשר להכשיר טיייסים.
חיל-האוויר והפנטגון הקימו אשתקד כוח משימה להתגבר על המחסור בטייסים, וכעת עומד בראשו בריגדיר-ג'נרל מייק קוֹשֶסקי, שהיה המתכנן האסטרטגי במשרד סגן-מפקד חיל-האוויר.
בחודש יוני הודיע חיל-האוויר על תוכנית מדורגת של הטבות לטייסים, שאושרה בחוק תקציב ההגנה 2017. בין השאר, יקבל טייס-קרב, שיתחייב לשרת 13 שנה, מענק עד 455 אלף דולר. המענקים גדלים בהתאם לדרישה למקצועות מסוימים.
שבחי הלימון
ברפואה המסורתית, ללימון חשיבות גבוהה - מעבר לעובדה, שהוא מוסיף המון. על הערך התזונתי של מיץ לימון כותב התזונאי ד"ר מרדכי הוכברג בכתב-העת תזונה פלוס (כרך כ"ב, חוברת 106). לדבריו, הוא משפר את העיכול בקיבה ואת תנועת המעיים. בנוסף, מגביר מיץ לימון את הפרשת מיץ המרה, ומסייע בכך לעיכול שומנים. כמו-כן, מגביר את מתן השתן.
בנוסף, מציין ד"ר הוכברג, מהווה מיץ לימון מקור חשוב לוויטמין סי (כמו הדרים אחרים). למרות טעמו החמוץ, תגובתו בגוף בסיסית (כמו אכילת ירקות ופירות). בכך מנטרל הלימון את התגובה החומצית לאכילת מזונות עתירי חלבון, שומנים ופחמימות.
תרומה נוספת לבריאותנו יש ללימון בשיפור פעולת הכבד ובנטרול רעלים. למטרה זו, ממליץ ד"ר הוכברג, לצרוך רק פירות וירקות מגידול אורגני.
אחד מתפקידו החשובים של הכבד הנו לפרק רקמות שומו מיותרות. "מיץ לימון משפר את כלל פעולות הכבד, ובכך עוזר גם נגד השמנה. הוא משפר מצבי צלוליט ושומר על הבריאות ועל היופי של רקמות עור", חותם ד"ר הוכברג.
דבר בשם אומרו
"תראו מה קורה פה. אדם שרוצה לקבל מהמדינה חסינות ואולי מעמד של עד מדינה, שתלוי ועומד נגדו תיק בחשד להטרדה מינית, שהמדינה מערערת נגדו בהליך אזרחי - הוא זה שהולך ומפגין מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לפרשות שהוא עצמו מעורב בהן, והוא זה שמפר את החוק אגב כך והופך עצמו לקדוש מעונה. רק לי זה נראה מטורף?" - תמה איתמר לוין בחדשות מחלקה ראשונה בעניין מני נפתלי.
רק הבאתי דבר בשם אומרו - אולי תבוא גאולה לעולם.

תאריך:  27/08/2017   |   עודכן:  27/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
חצרוני לא גילה את הגלגל אלא שרבים בישראל חושבים כמותו אך מדברים על כך רק בסלון האינטימי שלהם
פסח רויטמן
התרת ההפגנות כנגד היועץ המשפטי לממשלה על-ידי הבג"ץ היא הפתח להרס מעמד הרשות השופטת
יוסף קנדלקר
המוח היהודי ידוע בהמצאות, אבל פחות מוערך בעבודה שגרתית ולכן אחרי שיש המצאה מוצלח הייצור עצמו עובר למדינות זולות יותר כמו סין והודו בהם יש כוח עבודה זול יותר
אברהם הללי
כללי הצדק הטבעי, הם דרכי ניהול הדין בבית הדין שהַדַּיָּן או השופט נוהגים לפיהם    במשפט המודרני נקרא "סדר הדין" האזרחי או הפלילי
יוני בן-מנחם
ממשל טראמפ הודיע לרש"פ כי הפסקת ההתנחלויות איננה אפשרית מכיוון שתביא לנפילת ממשלת נתניהו. למרות איומיו, מחמוד עבאס התקפל ומוכן להמשיך במגעים עם הממשל גם ללא קבלת דרישותיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il