X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש לפעול לשינוי חקיקה שיאפשר לו לשדר כאוות נפשו על הכף: חופש הביטוי שלכם
▪  ▪  ▪
ערוץ 20. במה רצינית

על-פי דיווח של "דה-מרקר", יו"ר מועצת הכבלים והלווין, יפעת בן חי שגב, מבקשת לחלט את ערבויות ערוץ 20 (כ-4 מיליון שקלים) בשל מה שהיא רואה כהפרה שיטתית של תנאי הרישיון שלו. פירוש הדבר שבהמשך תוכל המועצה להחליט על ביטול הרישיון שניתן לערוץ לשדר.
אם הדיווח נכון, אזי החרפה תהיה נחלת הממשלה הזאת על כלל שרי הימין. ערוץ 7 נסגר בזמנו בפקודת ממשלת העבודה, נגד ישראל היום חוקק חוק שביקש לסגור אותו, ועכשיו ערוץ 20. די! שבענו נאומים והבטחות, תלונות נגד בג"ץ, נגד התקשורת והפקידים והמשרדים - כולם אשמים, רק לא ממשלת הימין הנוכחית.
ראש הממשלה, שר התקשורת, שרי הליכוד, שרי הבית היהודי ושרי כולנו - אסור שהערוץ הזה ייפגע. זה לא רק עניין של חופש ביטוי בעלמא, אלא חופש הביטוי שלכם! האפשרות להשמיע את רעיונותיכם באופן רציני ולהציב חלופה ראויה לשיח השמאלי שחונק אותנו מכל עבר. אנא, פעלו לשינוי חקיקה שיאפשר לערוץ 20 לשדר כאוות נפשו בדיוק כפי ששלושת ערוצי הטלוויזיה האחרים עושים. הכלא הרגולטורי, שאליו הועידו את הערוץ הזה, נועד לשמור את הימין בחלקותיו הספורות ברדיו ובטלוויזיה, ולהותיר את הבמה לקבוצת מיעוט שמאלית מובחנת שאיש לא בחר בה, לשפוך עלינו יום ולילה את עולמה התרבותי ואת השקפתה הפוליטית, ועוד להתלונן על "סתימת פיות".
כל סיפור הרגולציה של ערוצי הטלוויזיה בחטא יסודו. מה יש לממשלה שחרתה על דגלה ניאו-ליברליזם כלכלי להתערב בתוכני השידור. פיתחו את שוק הטלוויזיה לכל מי שירצה.
תנאי הרישיון של ערוץ 20 היו שידור "תוכניות מורשת". במילים אחרות: השארתו בגטו דתי, לא רלוונטי לרוב הצופים. אבל מורשת יהודית אינה בהכרח קטעי חזנות ו"עשה לך רב", אלא גם סדרי ממשל ושלטון, מוסר ופוליטיקה, ארץ ישראל ומלחמת תרבות. ערוצי הטלוויזיה הוותיקים יותר - במיוחד ערוץ 10 - כשלו אף הם בעמידה בתנאי הרגולציה בכל הקשור ליצירה ישראלית וייצוג הקולות של החברה הישראלית. היחס כלפיהם היה סלחני, ונמחקו להם חובות בני עשרות מיליוני שקלים. זאת, משום שעמדה לרשותם שדולה רבת כוח, הן בקרב הפוליטיקאים והן בקרב עמיתיהם לכלי התקשורת האחרים.
בזמן הקצר שהוא משדר, העמיד ערוץ 20 במה רצינית להשמעת קולו של המחנה השמרני-ימני, מחנה הרוב בישראל. המלחמה שהשמאל - על ערוציו, עיתונאיו וארגוניו - מנהל נגד הערוץ, מלמדת על הסכנה שהוא רואה בו לדומיננטיות שלו בשוק התקשורת האלקטרונית. יש פה התנגדות לשינוי בשיח הטלוויזיוני המקובע שעד-כה הוכרחנו להתיישר על פיו.
שלושת ערוצי הטלוויזיה הכלליים הם בעלי אוריינטציה פוליטית שמאלית מובהקת. ממשלת הימין, בחוכמתה הרבה, הקימה תאגיד שידור ציבורי בתקציב של 700 מיליון שקלים שמספק לנו פחות או יותר אותה גברת פוליטית שהכרנו קודם, בשינוי אדרת קליל. מדוע רוצים להקריב את כבשת הרש של ערוץ 20? הלו, ממשלת ישראל, מישהו שומע?

פורסם במקור: ישראל היום (6.9.17)
תאריך:  10/09/2017   |   עודכן:  10/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פוליטיקאים - הילחמו למען ערוץ 20
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
השמאל הפאשיסטי ובית המשפט1
שפרירית  |  10/09/17 11:53
2
השמאל הפאשיסטי ובית המשפט2
שפרירית  |  10/09/17 12:02
3
השמאל הפאשיסטי ובית המשפט3
שפרירית  |  10/09/17 12:09
4
השמאל הפאשיסטי ובית המשפט4
שפרירית  |  10/09/17 12:25
5
היחיד שאני סומכת עליו שילחם ול
קורןנאוה טבריה   |  11/09/17 09:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
מה משמעות הבאת הביכורים?    בין ספירת העומר לשבועות    מהם יתרונות שיטת 'היום הזה'?    וּלקינוח לכל פרשה יש שם
אריה הס
אף שישראל מדינה מפותחת היא משתרכת הרחק אחרי מדינות אחרות ברמת חיים ובאיכות חיים ומתקשה להתמודד עם בעיות המאיטות את צמיחתה ופוגעות בתושביה
אברהם פכטר
שרה נתניהו עברה בדיקת פוליגרף במכון פרטי ויצאה דוברת אמת    רק מכון מוכר רשמית עם תעודות ובוחן מיומן עם תעודה, ורק בדיקה כזאת היא בעלת ערך ומשקל לפני הגשת כתב אישום    במשפט פלילי - הבדיקה לא קבילה, לעומת זאת במשפטים אזרחיים - השימוש ידוע ומקובל
רבקה שפק ליסק
ראש הממשלה מפלג את העם היהודי וגורם לאובדן המשענת החשובה ביותר למדינת ישראל, המדינה היהודית היחידה בעולם - התפוצה היהודית
עמי דור-און
רק מתי-מעט יודעים כי את יכולת ההנעה של צוללות אטומיות באמצעות כורים גרעיניים ממוזערים פיתח מדען יהודי חובש כיפה שחורה, פרופסור אלווין רדקובסקי, שבמשך שלושים שנות חייו האחרונות התגורר בשכונת רמת-חן ברמת גן; כבר ב-1977 הזהיר רדקובסקי כי "מדינות מערביות המבקשות לעודד שימוש באנרגיה גרעינית חייבות ולקבוע כי לא ימכרו כורים כאלה למדינות "ליסטים" כדוגמת אירן, עירק וסוריה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il