X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפתרון הסופי שאליו שואפים הטרוריסטים להגיע הוא השלטת אמונתם בכל רחבי תבל וסילוק מלא ומוחלט של "הכופרים הציוניים" מארץ הקודש פלשתין. סילוק והכחדה - ללא הסדר, ללא פשרה; מי שרוצה לנצח במלחמה המוכתבת על-פי כללים רצחניים, חייב לפעול בדרכים דרקוניות, לא תמיד דמוקרטיות ולהחזיר את המוסלמים יצרני הטרור לימי מצוקת חיי העוני במדבר, ברעב, במחלות, בתחבורה על גבי גמלים וחמורים, ללא כל הנאות העולם הזה
▪  ▪  ▪
מוסלמיות בפריז [צילום: סרג' אטאל/פלאש 90]

כל מי שעיניו בראשו חייב להכיר בעובדה הנוראה כי מלחמת העולם השלישית כבר החלה, אף כי ללא אירוע אלים אחד שיכול להוות ציון-דרך היסטורי לתחילת מרחץ הדמים שאל תוכו צועדת האנושות כאילו בעל כורחה, נתונה לגחמותיו המתעתעות של גורל עיוור מוכתב מראש, ממש כמו בטרגדיה יוונית.
מלחמת העולם השלישית איננה מתנהלת בין צבאות סדירים אלא בין שתי אמונות מונותיאיסטיות - האיסלאם והנצרות - וכלי המלחמה של הצד המוסלמי אינם צוללות, טילים בין-יבשתיים או כלי משחית אחרים - אלא טרור רצחני, בלתי אנושי, חסר רחמים, שהעולם הדמוקרטי המערבי אינו מצליח לבלום אותו, אינו יודע איך להילחם בו בהצלחה, ובוודאי שלא לחסל אותו.
כדי לדעת באילו אמצעים ודרכים ראוי לנקוט כדי לרכז מאמץ ולנצח במלחמת העולמות החדשה יש להכיר, בראש וראשונה, את המנטליות הערבית ולהבין מה הגורמים למגיפת "טרור המתאבדים המוסלמי", המתפשטת על פני העולם כמגיפה סרטנית שאין לה מרפא. המרכיב הדומיננטי ביותר במנטליות של מאמיני האיסלאם הוא הפגיעה בכבוד, פגיעה שלעולם לא תימחה אלא בחיסול פיסי של מי שפגע בכבוד.
בעיני המוסלמים הפנאטיים האיסלאם הוא הדת האחת והיחידה, האמיתית, הראויה לכל הכבוד וההערכה. אולם לצערם כי רב, במשך מאות שנים לא זו בלבד שהאיסלאם לא קיבל את הכבוד המגיע לו מצד העולם הנוצרי, אלא אף "זכה" בביזוי, השפלה ופגיעה חמורה בכבודו מצד המערב הדמוקרטי, המתנשא. הפגיעה בכבוד הלאומי והעלבון העמוק והמתמשך כתוצאה מכך - הם הניצבים בשורש "מלחמת העולמות" הזו שאותה מוליכים מנהיגים פנאטים בנחישות, בהתמדה, ובלא מעט הצלחה.
שרשרת פיגועי הטרור הנוראים שאותם חווה העולם המערבי מאז אירועי 11 בספטמבר 2001, חייבת להבהיר לכל אדם מפוכח, כי העולם האיסלאמי-פונדמנטליסטי משוכנע שבראשית המאה ה-21 הגיעה עת נקם ושילם בעבור הכבוד האבוד, בעבור ההשפלה רבת השנים. מאמיני האיסלאם הפנאטיים, רואים את עצמם כ"לוחמי הסהר" - העתידים להוות את גרעין כוח-העל המציב את עצמו בראש "מלחמת אמונה" בלתי נמנעת עם המערב. כוח-על ששלטון רודני איסלאמי - דוגמת זה הנהוג באירן - יעמיד לרשותו, בעתיד הלא רחוק, גם פצצות אטום שישמשו כנשק האולטימטיבי ב"מלחמה הטרוריסטית" שאת רעמי הפתיחה שלה כולנו שומעים בקולות הפיצוץ של מכוניות תופת נהוגות בידי מתאבדים-מתנדבים, במכוניות דריסה המונית ובמבצעי רצח בסכינים משספות.
ביום הניצחון האיסלאמי המיוחל, היום שלפי אמונתם כבר ניצב בפתח, יזקפו את קומתם מאות מיליוני עבדי-אללה, אשר אחרי השבת כבודם האבוד ייצאו למערכה האמתית: השלטת אמונתם בכל רחבי העולם וסילוק מלא ומוחלט של הכופרים הציוניים מכל רחבי ארץ הקודש פלשתין. סילוק והכחדה - ללא הסדר, ללא פשרה, ללא סליחה. זה היעד.
כדי להצליח להביס את כוחה של אמונה עיוורת כזו חייב המערב להבין בהקדם האפשרי, כי טיפול יעיל כנגד האיום הקיומי הטמון ב"לוחמי הסהר", אינו יכול להסתייע בשיטות דמוקרטיות. מי שרוצה לנצח במלחמה המוכתבת על-פי כללים רצחניים, חייב לפעול בדרכים דרקוניות, לא תמיד דמוקרטיות. זה ועוד: אי-אפשר להשיג ניצחון רק באמצעות טיפול נקודתי שיתמקד בחיסול טרוריסטים, תומכיהם ומשגריהם. לעולם המערבי דרושה באורח מיידי מדיניות הרתעה חדשה, מדיניות של מאזן-אימה כנגד האיום האיסלאמי. המשמעות של מאזן אימה כזה חייבת להיות פשוטה וברורה. הפעם, במסגרת מלחמת העולם השלישית, שוב לא דרושה לעולם המערבי המדיניות של מאזן האימה הבין-מעצמתי הישן שמשמעותו המפחידה הייתה טמונה ביכולת להשמיד מיליונים.
לעולם המערבי הנאבק כיום על קיומו הדמוקרטי, עדיף לנקוט בשיטה של "איום בסבל אולטימטיבי". התגובה המערבית הישירה לפגיעה טרוריסטית צריכה להיות החזרת המוסלמים במדינות תומכות הטרור, מייצרות הטרור, לימי העבר של מצוקת חיי עוני במדבר, ברעב, במחלות, בתחבורה על גבי גמלים וחמורים, ללא כל הנאות העולם הזה. וכל זאת ללא משפט, ללא דיונים דמוקרטיים, ללא הוכחות משפטיות.
דבר אחד חייב להיות ברור לכל בר דעת: ככל שיקדים המערב להטמיע את בתודעתו את ההכרה כי כל האמצעים כשרים כדי למגר את איום הטרור שנכפה עליו - כך ייטב לכל העולם החופשי. גם אם בדרך אל ההכרה הזו ישפך עוד דם רב של אלפי חפים מפשע שימצאו את מותם האלים מידי בני עוולה אשר, בשם האמונה האסלמית, הופכים את שם נביאם למלה נרדפת לרצחנות בלתי אנושית.

תאריך:  17/09/2017   |   עודכן:  17/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 העולם הזה / Haolam Haze
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמת רצח בשם אללה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למה
שמ  |  17/09/17 21:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאת כרמון
היה צריך להתאמץ ולחפש אייטמים כמעט בכוח וגם בהם לא נרשם פרגון יתר, ובטח שלא זכו להיכנס לכותרות ראשיות אלא מוקמו איפשהו בתחתית העמוד ומשם נכנסו מהר מאוד לעמודים הפנימיים של אותו אתר
עמי דור-און
חמישים חתני פרס נובל בארה"ב: החוכמה של הרובוטים דמויי-אנוש בעלי הבינה תעלה על האינטליגנציה האנושית"; בישראל עיתון הארץ הוא המוביל בדיווח על סקס בין בני אדם לרובוטים ושואל בכותרת לכתבה מפורטת: "בשביל מה לחפש בני זוג בשר ודם למין מזדמן כשאפשר לעשות סקס עם רובוט". כך באופן הכי מפורש
דרור אידר
אין דרך טובה יותר להשיג את המטרה העליונה של קיום חיים מדיניים בצוותא, שלא באמצעות הידברות והחלטה בין הקבוצות השונות בבית שנועד לשם כך: הכנסת
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל – בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם – דלות, הוחרם, מתפרצים ומושחתים    שבת שלום ושנה טובה ומבורכת
איתן קלינסקי
אנחנו חייבים להתנער מאותו חבר כנסת ומפלגה, שהשנה מבקשים רק לגרש את בני הארץ הערבים מארצם ובשנה שעברה נתנו ביטוי מזוויע לגישה, הרואה ברגע הלידה של תינוק ערבי, רגע אספקת הפוטנציאל של סכנה לקיומנו הלאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il