X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
והרי בפניכם תופעה - אחד אחרי השני הם קופצים אל תוך הלא כלום משמיעים הצהרה "פוליטית" שבבסיסה בורות, צביעות וטיפשות גם יחד זוהי תרומתם להמשך בעירת מדורת השבט הנקלה והמתכלה
▪  ▪  ▪
בנאי. לא רלוונטי [צילום: פלאש 90]

לו רציתי להיות מלודרמטי כי אז הייתי אומר שאנו מצויים בעיצומה של מלחמת תרבות. אלא שהכוחות אינם שווים וה"מלחמה" אינה מלחמה. מה שאנו עדים לו בשנים האחרונות הוא קרב מאסף של אנשים שהתנתקו משורשיהם, מאסו בציונות ובערכיה ולעתים גם ביהדותם, בהיותם מתנערים מאחיהם ומואסים בארצם - ארץ הקודש.
כוונתי כמובן ל"אמנים", ל"אנשי הרוח" לאנשי "עולם הקולנוע" ולשאר חברים בבראנז'ה הזו המאופיינת בעיקר בהסתגרות במגדל שן מדומה ממנו הם יורקים על קדשי ישראל, עם ישראל וארץ ישראל.
דוגמאות: יהושע סובול מתראיין וקובע לגבי מנשקי מזוזות - "יש אנשים טיפשים בכל מיני מגזרים". יאיר גרבוז מלין על כך שקומץ של מנשקי קמיעות עובדי אלילים ומשתטחים על קברים "שולט בנו". עודד קוטלר מכנה את מצביעי הליכוד "עדר של בהמות מלחכות קש וגבב" ועוד הדוגמאות רבות.
מלבד הניכור וההינתקות מעמם, מלבד הזלזול והשנאה המופגנת, מלבד הבורות הנוראה, מלבד ההפרעה הרגשית הגורמת לאנשים להזדהות עם האויב ולמאוס בעמם, מלבד כל אלה בולטת מאוד הצביעות וההתחסדות.
מוכרת לנו התופעה של יהודים המסרבים לבקר ב"שטחים הכבושים". מזה שנים שישראלים מתוכנו מחרימים, מקלסים, מתנכרים ומתנערים ממה שהם מכנים "אכיבוש"... כשכוונתם כמובן ליהודה, שומרון, בנימין וחבל עזה אותם שחררנו במלחמה הנסית, מלחמת ששת הימים.
לא מעניין אותם שמדובר בנחלת אבות, לא נוגע להם ששחררנו את ירושלים, שחזרנו אל הכותל המערבי ואל הר-הבית, זר להם וחורה להם שאנו בונים ומתיישבים ברחבי ארצנו כולה - בדרום הר חברון, בהרי יהודה, בשילה ובעלי, בגב ההר - אלון מורה, איתמר הר ברכה ויצהר. כל אלה היו בעיניהם לצנינים, סוג של סדין אדום המוציא אותם משלוותם ומעורר את כל היצרים האפלים - גם את השנאה לאחיהם.
הצבוע והמתחסד האחרון עליו שמענו השבוע הוא אחד מחברי הגשש החיוור לשעבר, גברי בנאי. זה הצהיר לאחרונה כי לא יסכים להופיע ב"שטחים" ואפילו לא בעיר העתיקה של ירושלים. דע עקא שפורסם כי גבאי עצמו מתגורר ביישוב עין הוד על אדמותיהם של ערבים שברחו מהיישוב (אז עין חוד) במלחמת השחרור בתש"ח (בתוכו חמולת אבו אל היג'א).
לעניין ההתחסדות הזו, הצביעות הזו אבקש לצטט את חגי לובר שלא אהב את דברי בנאי ואמר כי "זה כבר הפך לריטואל קבוע בהוויה התרבותית הישראלית. אומן, לעיתים לא רלוונטי ומזדקן, בדרך למה שנראה בעיניו כקאמבק מטורף, מתוך ניסיון נלעג לחזור למיינסטרים הישראלי, מטנף על כל מה שאפשר חשוב וערכי כדי לזכות בכותרות בעיתונות".
אינני יודע אל נכון למה ומדוע אמר בנאי את הדברים. אני כן יודע לומר שדבריו מאפיינים קבוצה מאוד מסוימת בחברה הישראלית. קבוצה של אנשים שבעיני עצמם הם יפי נפש ונאורים כאשר מצד האמת אינם לא זה ולא זה. האמת המרה היא שהם אנשים עצובים, ממורמרים ומתוסכלים. הם נובחים והשיירה עוברת. הם בזים, מחרימים ומסרבים לדרוך ב"שטחים הכבושים" ועוד מעט קט והנה מיליון יהודים בנו שם את בתיהם.
הם עסוקים בלקלל את מירי רגב, את נתניהו ואת בנט. הם שונאים את החרדים, יראים מפני "נערי הגבעות" וסולדים מאוהדי ביתר ירושלים. לנגינת ליבם באופן הדרגתי אך עקבי "עדר הבהמות" ו"מנשקי המזוזות", כן כל אותם "אנשים טיפשים" תופסים אחיזה בתקשורת, בעולם הקולנוע, בפרקליטות ובמשטרה. על הצבא איני מדבר כלל, שם הנוכחות של ה"מתנחלים" כה בולטת עד כי היא מדירה שינה מעיניהם, כך ממש.
הנה כי כן, המשיכו לטנף את השיח הציבורי בהצהרות נבובות על בהמות, עדר, ומנשקי מזוזות רחמנא ליצלן. כל אלה שהיו למשיסה בפיותיכם הטמאים, פרים ורבים וממלאים את ארצנו הטובה.
ואילו אתם הולכים ונשרפים בתוך מדורת השבט שנדחקת בתוך חשכת ה"נאורות" שלכם אל שולי ההוויה הישראלית. וכך - בלים, מזדקנים, אפרוריים ולא רלוונטיים תיעלמו אתם ושכמותכם אל תהומות הנשייה הערכית ומשם לא תהא לכם תקומה.
עם ישראל חי!

תאריך:  17/09/2017   |   עודכן:  17/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גשש חיוור מאד...
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
הוא כבר לא מעניין את אף אחד
עמעד  |  17/09/17 12:59
2
אז אני מבין,בעז
אבנר צפוני  |  17/09/17 13:23
 
- לצפוני
יהודי אחד  |  17/09/17 14:58
 
- העובדה שאחד כמו בעז שפירא,
ליהודי.  |  17/09/17 18:44
 
- אבנר הצפוני, אולי אתה זקוק
ב_שמואל  |  17/09/17 18:26
3
ראיתי את התוכנית הראשונה שלהם
ארי כספי  |  18/09/17 07:39
4
יישר כח לבועז על דבריו הנכונים
פלא יועץ  |  18/09/17 11:54
 
- כמוך
שמ  |  18/09/17 15:05
5
יפה הנפש בנאי גידל "תכשיט"
בעז ש  |  19/09/17 13:07
 
- שהוא לא גדל בקרית ארבע.
מזל גדול,  |  19/09/17 16:12
 
- הוא יוכל להתנחם גם בעובדה,
ועוד  |  19/09/17 16:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה כרמל
במסגרת המערכה להפלת נתניהו משתמשת התקשורת הישראלית בכל הכלים האפשריים כדי להכפיש את רה"מ נתניהו ומשפחתו    בין היתר הוא מוצג כמי שנאה דרש מאולמרט להתפטר אך לא נאה מקיים כשהוא באותו מצב    האומנם?
עמי דור-און
הפתרון הסופי שאליו שואפים הטרוריסטים להגיע הוא השלטת אמונתם בכל רחבי תבל וסילוק מלא ומוחלט של "הכופרים הציוניים" מארץ הקודש פלשתין. סילוק והכחדה - ללא הסדר, ללא פשרה; מי שרוצה לנצח במלחמה המוכתבת על-פי כללים רצחניים, חייב לפעול בדרכים דרקוניות, לא תמיד דמוקרטיות ולהחזיר את המוסלמים יצרני הטרור לימי מצוקת חיי העוני במדבר, ברעב, במחלות, בתחבורה על גבי גמלים וחמורים, ללא כל הנאות העולם הזה
ליאת כרמון
היה צריך להתאמץ ולחפש אייטמים כמעט בכוח וגם בהם לא נרשם פרגון יתר, ובטח שלא זכו להיכנס לכותרות ראשיות אלא מוקמו איפשהו בתחתית העמוד ומשם נכנסו מהר מאוד לעמודים הפנימיים של אותו אתר
עמי דור-און
חמישים חתני פרס נובל בארה"ב: החוכמה של הרובוטים דמויי-אנוש בעלי הבינה תעלה על האינטליגנציה האנושית"; בישראל עיתון הארץ הוא המוביל בדיווח על סקס בין בני אדם לרובוטים ושואל בכותרת לכתבה מפורטת: "בשביל מה לחפש בני זוג בשר ודם למין מזדמן כשאפשר לעשות סקס עם רובוט". כך באופן הכי מפורש
דרור אידר
אין דרך טובה יותר להשיג את המטרה העליונה של קיום חיים מדיניים בצוותא, שלא באמצעות הידברות והחלטה בין הקבוצות השונות בבית שנועד לשם כך: הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il