X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הם לא הצליחו להפיל את נתניהו בבחירות, אז התנפלו על אשתו, בנו, כלבת המשפחה, וגם כאשר בזאת כשלו, הוסיפו את אביה של רעייתו עליו השלום ושוב עולה כוחו של נתניהו אז הם חוזרים עם אחיו יוני, שנפל באנטבה, ועם אביו בן ציון שנפטר לפני מספר שנים
▪  ▪  ▪
נתניהו. המנהיג האחד והיחיד [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

פרסומאי אשר כונה מנוול, פשוט מנוול, על-ידי האלוף במיל עמירם לוין, הפיץ סרטון נבלה בו השתמש ביוני נתניהו על-מנת לסגור חשבונות פוליטיים עם ראש הממשלה.
ידיעות אחרונות (טובה צימוקי) משתמש באביו המת של ראש הממשלה על-מנת לערוך השוואות בין הוגה הדעות בן ציון נתניהו לבין הפוליטיקאי בנימין נתניהו. וזאת לאחר שמיצו כבר את כל הניסיונות להתמודד מול נתניהו עצמו, רעייתו, בניו, כלבת המשפחה, ואביה המת של רעייתו. ראו עד היכן יכול הייאוש להוביל.
והציבור חכם. ככל שהברברנים יורדים יותר ויותר מתחת לחגורה, כן התמיכה בראש הממשלה נוסקת ועולה, כן מבין הציבור שהמבקרים הם חבורה של אופורטוניסטים חסרי כל כשרון ויכולת, כי המוכשרים אינם צריכים להכות מתחת לחגורה, המוכשרים מתמודדים.
ויש סיבות מאוד טובות למתוח ביקורת על ראש הממשלה. איזו סיבה מצא לקבל מתנות יקרות ערך ובסיטונות מאנשי עסקים הפועלים בארץ? כיצד לא חשש שהמתנות האלה ישמשו נגדו, ויסיטו את תשומת הלב הציבורית והאישית שלו מבעיות השעה? מה זה הקשקוש הזה "לא יהיה כלום כי לא היה כלום", האם לא די במה שיש? לא די בכך שבגלל טיפשות, קמצנות, עיוורון מוחלט, תשומת הלב שלנו מוסטת מהמוקד ומיטב המשאבים מושקעים בשטויות? היכן שיקול הדעת המצופה מראש ממשלה? האם חסר לו משהו? האם מצבו הכלכלי מעורער?
הסטת הוויכוח לבני משפחתו החיים והמתים, הפרסום ההזוי של פרטי שיחותיו עם עיתונאי, הפרסום ההזוי של היקפי ההעסקה של רעייתו כפסיכולוגית חינוכית, כל אלה עושים רק דבר אחד, מקעקעים את הביקורת האמתית והראויה, ומבצרים את מעמדו של ראש הממשלה כמנהיג האחד והיחיד כיום ובשנים הבאות של מדינת ישראל.
נראה כאילו החבורה ההזויה הזו של המכים מתחת לחגורה עובדת אצל נתניהו. כל פעולה ופעולה שלהם מוסיפה לו תמיכה, מבצרת עוד ועוד את מעמדו, ובצדק.
קול שפוי נשמע דווקא משורות מפלגת העבודה. קולו של האלוף במיל עמירם לוין, אשר כינה את הסרט שהופק נגד בנימין נתניהו תוך שימוש בשמו של אחיו, יוני, כמעשה נבלה, ואת יוצרו הוא כינה כמנוול. מעבר לעמדה האנושית בין איש לחברו, בין חייל לחייל, בין מפקד למפקד, הרי שלאמירה הזו יש גם היבט פוליטי חשוב, בבחינת הצהרה ברורה של עמירם לוין, ממובילי ההתחדשות של מפלגת העבודה, הצהרה האומרת, אנחנו, כאן במפלגת העבודה, איננו מיואשים, אנו עובדים, איננו משרתיו של נתניהו כמו שאר הברברנים, מטרתנו להחליף אותו בבחירות.
וככל שתימשכנה המכות מתחת לחגורה שמכה המדיה השמאלית בנתניהו, כן תסכל המדיה השמאלית את הסיכוי של מפלגת העבודה להתרומם, כן יתחזק מעמדו של ראש הממשלה, ואם מטרתם של המבקרים משמאל היא לבצר את מעמדו של נתניהו, אזי מצאנו סוף-סוף מטרה אחת ויחידה בה הם מצליחים מעל ומעבר למשוער.

תאריך:  01/10/2017   |   עודכן:  01/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כושלים עם החיים - אז באים עם המתים
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
הזלזול ביכולותיו של אויב הוא
ב_שמואל  |  1/10/17 13:32
2
אם בעמירם לוין מבטחך
עמעד  |  1/10/17 14:04
3
אותו תהליך קורה נגד טראמפ
דן ה  |  2/10/17 02:20
4
על טפשות וקמצנות
אהוד פרלסמן  |  2/10/17 05:35
5
למעלה מ3000 נפלו ביום כיפורים.
תרשו לי בבקשה..  |  2/10/17 11:04
 
- הגוי, אני לא יודע את הסיבה
ב_שמואל  |  2/10/17 12:43
 
- 1.הטקס הוא לאומי ונוגע בכל העם
הגוי..  |  2/10/17 20:04
 
- הגוי, למה אתה חושב כגוי?
ב_שמואל  |  2/10/17 21:45
 
- הטקס הוא העלאת זכר הנופלים
הגוי..  |  3/10/17 04:33
 
- הגוי, מי מינה אותך למחנך שלי?
ב_שמואל  |  3/10/17 21:16
 
- הגוי, כך כתבת:
ב_שמואל  |  3/10/17 21:43
 
- מצא לי חן ה"בדעתך הקומוניסטית"
הגוי..  |  4/10/17 12:19
 
- הגוי, המייחד את הקומוניסט היא
ב_שמואל  |  5/10/17 20:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
ארגון חיזבאללה מתווך בין ההנהגה החדשה של חמאס למשטר הסורי להשגת פיוס לאחר נתק של שש שנים. מאחורי המהלך עומדת אירן אשר פועלת להחזיר את חמאס ל "ציר ההתנגדות"
בעז שפירא
המחשבה על העוול, על גודל הזוועה, על האכזריות, על העדר האנושיות, על ההשפלה ועל המצוקה והסבל (להם אין שיעור) שנגרמו למשפחות ובעיקר להורים, כל אלה אסור שייתנו לנו מנוח
גיא חסון
הרבה נכתב וסופר על המלחמה ההיא, מלחמה של גיבורים    לוחמי השריון מוצאים עצמם בין לילה ניצבים אל מול כוחות סוריים ומצריים שתוקפים את מדינת ישראל    השריון, שזוכה להערכה חסרת תקדים במלחמת ששת הימים, מוצא עצמו ניצב בחזית הלחימה אל מול נחילי האויב האכזריים
עמי דור-און
אל-על, מבכירי ארגונו של איציק אברג'ל, נחשד כמי שהיה מעורב בתכנון חיסולו של זאב רוזנשטיין ב-2003, כאשר מטען חבלה התפוצץ בסמוך למשרד חלפנות ברחוב בן יהודה בתל אביב. רוזנשטיין ניצל, אבל שלושה בני אדם נהרגו מעוצמת הפיצוץ. אל-על ברח מישראל שעות ספורות לאחר ״הפיגוע הפלילי״ והגיע לארה״ב, שם חבר לעבריין נמלט אחר, גבי בן הרוש, שעסק בהלבנת מיליוני הדולרים שנגנבו מהבנק למסחר
איל לוין
בעוד שעד פרוץ המלחמה הייתה החברה הישראלית מוטית כלפי הגישה הרפובליקנית, הדוגלת בשיח פטריוטי של הקרבת הפרט למען הכלל, התהפך שיווי משקל זה במהלך שנות השבעים, לשיח ליברלי שמרומם את האינדיווידואליות ומטיל ספק במחיר שחייב הפרט לשלם בעבור חלקו בקבוצה הלאומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il