X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: גזענות - מעַז יצא מתוק בני ברק - מרכז תורה והייטק על בית כנסת לנָכים שמעתם? די לרחם על רוצחים אכזריים וּלקינוח ספרי הסתה
▪  ▪  ▪
ללא פשרות [צילום: פלאש 90]

הישראלים היפים
אז נכון אישה אחת, חסרת בושה, לפני יום הכיפורים השפילה קבל עם, עדה וסרטון אישה מקהילת הכושים העבריים, ואת העדה כולה. וּלמרבה הצער היא לא לבד. גם האתיופים, בגלל צבע עורם, מהווים לא אחת מטרה להשפלות גזעניות. כן, ולא שכחנו את החרדים על-רקע שוֹנוּתם.
ועם זאת, מעַז יצא מתוק. שמתם לב כיצד הציבור והתקשורת כולה התגייסו לגינוי המעשה הגזעני המביש? אז בואו נראה את חצי הכוס המלאה (ואף את רוּבה) - את הישראלים היפים, שיצאו נגד ישראלית אחת מכוערת, והביעו שאט נפש נגד תופעת הגזענות. זוהי לפחות חצי נחמה.
תורה והייטק
כמה סמלי הדבר שבמרכז המעוז החרדי, בני ברק, הוקם לראשונה מרכז הייטק לתפארת העיר. מה שמוכיח שחרדים רבים, אברכים וּבוגרי ישיבות, שהוכשרו לכך, גם ללא בגרות מדביקים את הקצב הנדרש, בזכות החשיבה האנליטית שמקנה הגמרא.
לא פחות חשובה העובדה, שאין כל סתירה בין תורה לטכנולוגיה וּמדע. שילוב החרדים בהייטק, וּבאקדמיה בכלל, נעשה תוך הקפדה מלאה על ההלכה היהודית ללא פשרות.
בית כנסת היסטורי
ראוי לברך על המיזם ההיסטורי, שלראשונה בישראל הוּקם בית כנסת מיוחד לנָכים, תוך התחשבות מלאה בכל צרכיהם, וּבכללם של העיוורים והחרשים. כמה סמלי הדבר שזה עלה לכותרות בסמיכות למתווה הקצבאות המוגדל לנכים, שעשה היסטוריה וזכה לתהודה תקשורתית רחבה.
יש לאַמץ מודל זה לבתי כנסת נוספים לרווחת ציבור הנכים בארץ. למעלה מכך ראוי שבשנות האלפיים כל בתי הכנסת בפרט, בתי ספרּ וּמוסדות ציבור בכלל, יונגשו לכל סוגי הנכים. וּבא לציון גואל.
צחוק מהחוק
כיצד זה ששירי סובול, שהורשעה בשידול לחבלה בכוונה מחמירה וּבסיוע ברצח אחותה התאומה, נידונה ל-6 שנות מאסר בלבד וּבניכוי שליש 4 שנים (אתם קוראים נכון)? לא רק שהעונש אינו משקף את חומרת הפשע, ואינו מרתיע, אלא ממש עושה צחוק מהחוק.
הוא הדין לרוצח, ערן דוד שרצח באכזריות את המנוֹחה - ביותר מ-130 דקירות בגופה(!), ונידון רק ל-20 שנות מאסר (וּבניכוי שליש - 14 שנה וּשמונה חודשים בלבד). מדוע השופטים רואים יותר מדי את עתידם של רוצחים צעירים אכזריים, וּפחות את הקורבן האומלל הצעיר, שכל חייה לפניה נגדעו? די לרחם על אכזרים! עליהם להינמק בכלא כל ימי חייהם. ואולי אז זה ירתיע אחרים מלבצע את הפשע הֶחמוּר ללא תקנה.
ספרי הסתה
ראוי לברך על העלייה הניכרת במספר בתי הספר במזרח ירושלים, שאימצו את תוכנית הלימודים הישראלית.
אולם מדוע הדבר נתוּן לבחירה חופשית? צריף לאסור מכל וָכל את התוכנית הפלשתינית וספרי הלימודים שלהם, המלאים הסתה נגד ישראל, וּמצמיחים למרבה הצער, כפי שהוּכח, מחבלים מתוך הנוער והצעירים הערבים. בסופו של דבר בתי הספר המאמצים את התוכנית הפלשתינית הופכים, במידה זו או אחרת, לבתי ספר למחבלים. ולא ייתכן שהדבר ייעשה בחסות משרד החינוך של מדינת ישראל.

תאריך:  01/10/2017   |   עודכן:  01/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
ארגון חיזבאללה מתווך בין ההנהגה החדשה של חמאס למשטר הסורי להשגת פיוס לאחר נתק של שש שנים. מאחורי המהלך עומדת אירן אשר פועלת להחזיר את חמאס ל "ציר ההתנגדות"
אליהו קאופמן
תוך שלושים וחמש שנה בדיוק חוזרת ישראל על אותה שגיאה של מעשה שהמיט עליה אסון מדיני    האומנם יש כאן טיפשות פוליטית ומדינית של ממש, בזמן שבמקרה מדיני אחר ידעה ישראל לנהוג בתבונה מרבית?...
יוני בן-מנחם
יישום הסכם הפיוס בין פתח לחמאס ידחוק הצידה את מוחמד דחלאן בגלל התנגדותו של יריבו הפוליטי מחמוד עבאס. דחלאן מעריך שהסכם הפיוס לא יחזיק מעמד, הוא נהנה מכוח רב בשטח ומתמיכה ערבית ולא ניתן להתעלם ממנו בשום הסדר פיוס לאומי פלשתיני
איתן קלינסקי
הירי בהר הדר זו לא רק פגיעה בקדושת החיים זה גם ירי בלבה של התקווה לחיים, ירי בלבה של התקווה לשלום, ירי בנאבקים לכינון מדינה פלשתינית לצידה של מדינת ישראל. המסע הצודק להקמת מדינה פלשתינית יעלה על שרטון מדמם שרטון כואב ועקוב מדם בפעולות קוטלות חיים כמו זו שבוצעה בהר אדר
איתמר לוין
פנחס ולרשטיין ואבי רואה הובילו בנייה של מתקן לטיהור שפכים על קרקע פלשתינית פרטית    אחרי ארבע שנות חקירה אימץ וינשטיין את המלצתו של ניצן וסגר את התיק בשל "העדר עניין לציבור"    רק בעקבות העתירה נקנסו השניים ב-2,500 שקל כל אחד - ובג"ץ החליט בקושי לא להפוך את החלטתם של וינשטיין וניצן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il