X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לבד מן העיתונים המתפרנסים מדיווחי אמת על עולם השקר, אין חגיגה בעולם אבל היודע לקרוא יודע גם העיתונים עצובים, הם מוכרחים למלא את ייעודם, לכתוב מה שהיה, לתהות על מה שיהיה גם על הדיכאון
▪  ▪  ▪
אין חגיגה בעולם [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]

האם העולם בטוח יותר היום כשפוטין וטראמפ הם הכוכבים של הנבחרת שנבחרה להגן על הפלנטה ארץ? השאלה אינה רטורית. היא שאלה קיומית. כמעט בכל הבירות בתבל ומלואה.
היא קיומית מפני שהארץ איננה מגרש. היא כל מה שיש. ניהולה איננו משחק. ניהולה הוא מטלה שיוצר בראשי וברואה אדם בצלמו ובדמותו הטיל על מי שמסוגל לשאת בעול האחריות העליונה לגורל האנושות. בעידן של התחממות כדור-הארץ, לא רק על גורל האנושות, אלא על גורל הפלנטה עצמה.
לא מדובר על קרים. לא מדובר על אוקראינה. לא מדובר על הפלישה ועל כיבוש הלכה למעשה של סוריה. לא מדובר במי שאיננו מפחד מפני שאין בעולם מי שיפחיד אותו. ואם יש - אין מי שמעז לבחון מה יקרה לו אם הוא לא מפחד. מדובר בקוביוסטוס אלים המהמר על כך שאין מי שיראה כי בעצם הקלפים שיש לו ביד יש להם גם חזית של ערך, לא רק חזית אטומה, ולא ידרוש להפוך את הקלף כדי לקרוא אם באמת הוא מנצח. הוא אביר המתגרים בעיקרון הריבונות הלאומית שאינה שווה בעיניו אלא אם כן הוא חל רק על הג'וקר עצמו.
לא מדובר על מדיניות ההגירה המוכרזת. לא מדובר על החומה שכתוב עליה כך או אחרת עליונות האיש הלבן. לא מדובר בביטול כל מה שאובמה קבע כנשיא אחרי שהוא נסוג אל תוך דברי הימים משם הוא נאלץ ללמוד לתדהמתו כי הוא קובע את גורל הנשיאות הבאה מפני שזאת אינה קיימת אלא כדי להיות תשלילו. לא מדובר בהעמדת סימני שאלה על כל ההסכמים הבין לאומיים מתוך עמדה רעיונית כי אמונה בדיפלומטיה היא כפירה, ובוודאי רק דת של חלשי הדעת לא מדובר בעלבונות ילדותיים המצטייצים כל לילה ומכים בכל מי שאינו נראה לבית הלבן בשמות גנאי פרימיטיביים. לא מדובר באהבות מפליגות ולא בשנאות חסרות מעצורים. מדובר בילד מגודל הרואה את מימוש כוחו בהפלת מגדל הקלפים המתחזה לדידו כבנין סולידי עשוי פלדה ושיש והנה הוא, נבחר על-ידי איזו מין השגחה עליונה מדומיינת להרוס את הכל ולהמליך על העולם כאוס בממדים שמבטיחים כי יזכרו אותו כאחד מן היוצרים הגדולים של אי-סדר שהעולם לא ראה כמותו לפניו.
בין אלימות מחושבת הכובשת אט אט ובצעדים מתוכננים היטב את מקומה כאידיאל ומראה לו לאדם כי הציניות היא השורה התחתונה במבחן התוצאה ומבחן התוצאה הוא המודד היחיד לערך, לבין אימפולסיביות המתחזה כשליטה, ונטייה אובססיבית לרמוס כל בניין כאילו הוא מגדל חול על חוף הפלאזה בה משתזפים הגדולים וזאטוטים מקימים לא כלום על המים, לא בטוח כלל וכלל כי העולם, האנשים והנשים, הקמים מדי בוקר ליום עבודה ושולחים ילדים לבית הספר, ושומרים אם הם יכולים משהו ליום מחר, הוא בטוח יותר.
לבד מן העיתונים המתפרנסים מדיווחי אמת על עולם השקר, אין חגיגה בעולם. אבל היודע לקרא יודע. גם העיתונים עצובים. הם מוכרחים למלא את ייעודם. לכתוב מה שהיה. לתהות על מה שיהיה. גם על הדיכאון.

תאריך:  15/10/2017   |   עודכן:  15/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בין אלימות חסרת רסן להתמכרות לכאוס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
אתגר לשר החינוך, נפתלי בנט: להיערך כבר עתה לסיים את שנת הלימודים תשע"ח ביום ל' בסיוון - ולא ביום 30 ביוני - ולפתוח את שנת הלימודים תשע"ט ביום א' באלול ולא ביום 1 בספטמבר. הציבור יודה לו על צעד נבון בכיוון הנכון
אליהו קאופמן
ישנם רגעים שגם הארה של קרן אור ועידוד הגישה החיובית הם רגעים שיכולים לכבות הרבה מתוך חושך הגזענות והקונפליקטים של החברה הישראלית    קבוצת הפועל באר שבע בכדורגל היא בהחלט ראויה לפרס ממלכתי על היותה קרן אור באפילת הקונפליקטים בכדורגל הישראלי
עמי דור-און
אם תימשך מגמת הפרסומים הלא-כלכליים המופיעים בעיתון הוא יהפוך לעיתון ככול העיתונים שניתן למצוא בו גם תכנים כלכליים. כדי למנוע תהליך רע שכזה, טוב יעשו הבעלים החדשים אם ישקיעו מאמץ לרכוש את הכתבים הכלכליים שהושלכו לשוק האבטלה, בעקבות החלטתו של מו"ל קבוצת הארץ עמוס שוקן להפסיק את הופעת העיתון הכלכלי "דה מרקר"
בעז שפירא
המדהים בכל הסיפור הוא שהיהודים הללו (באם אומנם כאלה הם) הלכו בשם ה"שלום" לו הם כמהים, לבקר ולהזדהות עם משפחות הרוצחים ולא עם משפחות הנרצחים    יש מישהו המוכן להסביר זאת?
איתן קלינסקי
ד"ר אורי וייס אינו מסתגר במגדל השן של האקדמיה, ניתן לראותו בין הנאבקים נגד גלי פאשיזציה הפוקדים אותנו. ד"ר אורי ויס נותן לכך ביטוי במאמריו בעיקר מעל דפי עיתון הארץ ובשירים בבמות ספרותיות רבות, כמו: "מאזניים", "מטעם", "עמדה" ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il