X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפרופ' שלמה בן עמי היה האומץ האינטלקטואלי וההגינות הפוליטית האישית, כמי שהיה במפלגת העבודה וממובילי התהליך המדיני, להודות בכישלון הסכם אוסלו
▪  ▪  ▪
בן-עמי. התפכח [צילום: פלאש 90]

קק"ל פלשתיני? קרן קיימת ערבית?
"מפאת התקינות" הפוליטית, הולכת ומתעצמת תופעה מסוכנת, מחוץ לכותרות של השיח הציבורי. קיבוצים, מושבים ובעלים פרטיים של קרקעות חקלאיות, מחכירים ומוכרים את אדמותיהם לערבים. ישראל הציונית מאבדת את נכסי הקרקע שלה לטובת "קרן קיימת ערבית" . מדובר בעסקות חוקיות ולגיטימיות תמורת כסף גדול. הנה כמה דוגמאות: כפר הנשיא 4,000 דונם. משמר העמק 15 אלף דונם. רביבים 20 אלף דונם. סאסא 17 אלף דונם. עמיעד 10 אלף דונם. אילניה. ראש פינה. יבנאל. כפר תבור. גדרה. ערביי ישראל "גואלים" אדמות.
ברצלונה המוסלמית
העיר שהתחולל בה לאחרונה טבח הדריסה של טרור איסלאמי, חיים בה חצי מיליון מוסלמים שהם 30 אחוז מתוך 1.6 מיליון תושבי העיר. בברצלונה פועלים בה 264 מסגדים, בתי תפילה ומרכזים מוסלמים.
העיר נשלטת על-ידי מפלגות השמאל הקיצוני שאוהדות ותומכות במוסלמים. סעודיה וקטר מממנות במאות מיליוני דולרים את הפליטים המוסלמים שמגיעים לעיר. בפברואר השנה הייתה בברצלונה הפגנה ענקית, משותפת לשמאלנים ולמוסלמים, בדרישה מממשלת ספרד לקלוט פליטים מוסלמים. בעיר סאלט הסמוכה לברצלונה 40 אחוז מתושביה הם מוסלמים.
לאחרונה הוקם שם מסגד ענק במימון סעודי.
ברוב הערים הספרדיות בנוסף לברצלונה, גוברת הפעילות האיסלאמית הדתית של תושביהן המוסלמים עם חלום על "זכות השיבה" אל האיסלאם ששלט בה בעבר ההיסטורי הרחוק.
לאן נעלם האינטרנציונל הסוציאליסטי?
מאז תום מלחמת העולם השנייה, גוף פוליטי בינלאומי זה, תפס מעמד והשפעה רבה בקהילה הבינלאומית, לאור העובדה שבמהלך שנים רבות, שלטו מפלגות סוציאליסטיות רבות בממשלות גם באירופה וגם בכמה מדינות במזרח. מציאות זו חלפה ועברה בעשור האחרון במיוחד. לאור גל גדול של כישלונות אלקטוראליים שספגו כל מפלגות השמאל הסוציאליסטיות - סוציאל דמוקרטיות באירופה המערבית והמזרחית. מפלגות המרכז והימין שולטות כיום ברוב המדינות כמו: גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, אוסטריה, נורבגיה, הולנד, פורטוגל, דנמרק, פולין, והונגריה. אפילו בהודו מפלגת הקונגרס השמאלנית נחלה מפלה. התוצאה היא שהאינטרנציונל הסוציאליסטי (והדגל האדום) איבד את מעמדו והשפעתו ונעלם מהשיח הציבורי והפוליטי. פג הקסם של החזון הסוציאליסטי, כביכול הפתרון הנכון לכל בעיות העולם.
נאום ההתפכחות של פרופ' שלמה בן עמי
בגיליון חג ראש השנה של מעריב התראיין פרופ' שלמה בן עמי, שכהן בזמנו כשר החוץ והשר לביטחון פנים. היסטוריון זה בעל מוניטין בינלאומי, היה לו האומץ האינטלקטואלי וההגינות הפוליטית האישית, כמי שהיה במפלגת העבודה וממובילי התהליך המדיני, להודות בכישלון הסכם אוסלו באומרו:
"גם אם השמאל היה בשלטון לא היינו מגיעים להסכם".·
"רצח רבין לא גמר את השלום. ברק ואולמרט הלכו רחוק מדי".·
"אוסלו מיקש אותנו. הסיסמה סוף הכיבוש היא חסרת תוכן". ·
זעקתו של מפא"יניק וותיק
אברהם כץ עוז (המכונה כצלה) שכהן כחבר כנסת ומזכ"ל איחוד הקבוצות והקיבוצים 1974-1968 ועסק בפועל בהקמת ישובים, פרסם מסר לחבריו ומוקיריו במפלגת העבודה. קול זעקה נגד החרמת הטקס בגוש-עציון, לציון חמישים שנה להתיישבות.
"אני זועק נגד מפלגת העבודה, המחנה הציוני ומנהיגיה המתהדרים במורשת מפא"י לשעבר ונגד מקבלי ההחלטות שם. מי שמכם להחרים? בשם מי אתם מדברים"?
מתוך 400 אלף הישראלים החיים כיום מחוץ לקו הירוק כ-320 אלף חיים בישובים שהוקמו על-ידי ממשלות מפא"י - עבודה.
במייל שהפיץ לחבריו במפלגת העבודה, פירט את שמות כל הישובים שהוקמו בשטחים על-ידי ממשלות מפלגת העבודה, על בסיס תוכנית אלון, בימי גלילי, אלון, אשכול, גולדה ופרס. שמות הישובים שהזכיר בפנייתו: גוש-עציון, ישובי צפון ים המלח, כל ישובי הבקעה, מחולה, בקעות. רימונים, כוכב השחר, מעלה אפרים, מבוא שילה, כל ישובי הגולן, ממבוא חמה עד מרום גולן, קצרין, מעלה אדומים, קריית ארבע, יתיר, גבעת זאב, נווה יעקב, גבעון החדשה, גילה, אפרת, בית אל, רמות, אריאל, קדומים, קרני שומרון, וישובים סמוכים לשולי כפר סבא.
יהודים אנטישמים בלייבור הבריטי
"לא יכול להיות", יאמר כל קורא. אבל האמת נחשפה במפלגת הלייבור הבריטית שהתכנסה לאחרונה בעיר ברייטון. בלייבור נוהגים לצעוק "ציונים החוצה", כחלופה האנטישמית ליהודים החוצה"/ את הדרישה לסלק את היהודים הציונים מהלייבור, הובילו שני יהודים, נעמי ווימברון אידריסי ומיכאל קלמנוביץ'.
אורח הכבוד בכנס היה מיקי פלד, ישראלי לשעבר שחיי בארה"ב וכל עיסוקו הוא בניהול מסע הסתה נגד ישראל ונגד הציונות. ירון דקל ראיין אותו לסידרת הכתבות על הקהילות היהודיות בארה"ב ששודרו בערוץ הראשון.
הוא מופיע "כאיש עדות" בכל הכנסים בקמפוסים שמאורגנים על-ידי הפלשתינים ותומכיהם. מכוניתו מקושטת בדגלי פלשתין.
אחותו, נורית פלד, פרופ' לחינוך באוניברסיטה העברית, נוהגת לארגן ולנאום בברלין בכנסי הזיכרון לנאכבה הפלשתינית "כאלטרנטיבה" ליום הזיכרון לחללי צה"ל. מיקי ונורית פלד הם ילדיו של המנוח האלוף מתי פלד.
מנכ"לים חדשים בשני ארגוני שמאל מוכרים
אבי בוסקילה, מנכ"ל "שלום עכשיו", במקומו של יריב אופנהיימר הוותיק.
מיקי גיצין, מנכ"ל הקרן לישראל חדשה, במקומה של עו"ד טליה ששון.
שניהם קצינים עם רקע ביטחוני בשירות צה"ל. שניהם מבתים של משפחות ימניות לאומיות. שניהם פעילים בקהילת הלהט"ב.
מינויי אנשים אלה, בעלי רקע שונה לחלוטין מקודמיהם השמאלנים האידיאולוגים היא ההוכחה לאובדן השפעתם של ארגונים אלה בציבור הישראלי. שני המנכ"לים החדשים מונו כדי לנסות לשפר את מעמדם של שני ארגוני שמאל אלה שנחשפו בזכות המחקרים והפרסומים של תנועת "אם תרצו" שחשפו את המימון וההתנהלות שלהן.

תאריך:  24/10/2017   |   עודכן:  24/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החדשות בשולי ידיעות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כותרת המאמר החשוב הזה היתה
תודה למתי דוד  |  24/10/17 17:36
2
תודה
מתי דוד  |  24/10/17 18:25
 
- אנא בקש מהמערכת לשנות
למתי היקר  |  25/10/17 04:59
3
מאמר מצוין.
7_7_7.  |  24/10/17 21:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אברהם פכטר
בוגי יעלון - המטריף בשער של הצוללות - נזכר לפתע שהוא איש ההתיישבות וההתפשטות ומכריז על עוד מיליון מתנחלים ביש"ע    ואם זה לא מספיק ככותרת, הוא גם מנבא שלא יהיה "שלום" עם הפלשתינים כי הם לא יוותרו על השטחים שבידי ישראל מאז 1948, בתרגום שלי להצהרתו    האלוף עמירם לוין - נכשל בפוליטיקה והפך לנביא זעם וחורבן כמו כמה מעמיתיו
עומר כרמון
שליחו המיוחד של דונלד טראמפ למזה"ת, ג'ייסון גרינבלט: "בניית שלום בר קיימא, תיקח עוד זמן רב"    סעודיה: "לא יהיה שיתוף פעולה עם ישראל ללא הקמת מדינה פלשתינית עצמאית שבירתה מזרח ירושלים"
יאיר ויסמן
ישראל הורסת בתים יהודים ביו"ש בתירוצים אומללים להפליא שארה"ב אפילו לא הייתה מעלה על דעתה
גד גזית
ההסדר החלקי - הבעיה והדילמה היום כולה ישראלית! כמה שגודמן ינסה לברוח מהתמודדות עם הבעיה היא תסיג אותו    אין יותר מנוס מהתמודדות פנים ישראלית    אין שום טעם בלידחות עוד ועוד את ההכרעה מאימת הקרע הפנים יהודי הנצפה, בין הימין בהובלת הלאומנות הדתית לבין המרכז שמאל החילוני    עם ישראל חייב להכריע בתוכו מה נכון חיוני ונחוץ למדינת ישראל
עומר כרמון
בימים האחרונים הוצפו הרשתות החברתיות הפלשתיניות בקריאה להחרמת הפסטיבל    דובר הפסטיבל הסביר כי הוחלט להיענות ללחץ הציבורי, מכיוון שהבמאי אינו מתנגד לנורמליזציה עם ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il