X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הטרור בניו-יורק לא בוצע על-ידי "זאב בודד", אלא על-ידי חבר ב"להקת זאבים" המתגבשת בתהליך שיטתי ליצור טרוריסטים: חינוך לשנאה והסתה ביוזמת משטרים איסלאמים
▪  ▪  ▪
לזכר הקורבנות [צילום: אנדרה קודקי/AP]

הגדרת הטרוריסט המוסלמי שרצח 8 אזרחים בניו-יורק כ"זאב בודד" מתעלמת מההקשר הרחב של הטרור האיסלאמי, ממעיטה בחומרת איום הטרור ואחריות משטרי טרור, ופוגעת בלוחמה בטרור.
הטרור בניו-יורק לא בוצע על-ידי "זאב בודד", אלא על-ידי חבר ב"להקת זאבים" המתגבשת בתהליך שיטתי ליצור טרוריסטים: חינוך לשנאה והסתה ביוזמת משטרים איסלאמים פורעי-חוק, מערכות חינוך, אנשי-דת ותקשורת חברתית הפועלים גם במסגדים ובתי סוהר בארה"ב.
לפי עדות עוזר ראש סוכנות הביון הפדרלית בארה"ב בפני הוועדה לביטחון פנים בסנאט: "תהליך הקצנה מתרחש בבתי סוהר בארה"ב באמצעות דרשות אנטי-אמריקניות, בנוסח אירן וחיזבאללה, שנושאים אימאמים העובדים בשירות בתי הסוהר... השפעתם גולשת מחוץ לכותלי בתי הסוהר ומאיימת על החברה כולה....". הסנטורים הדמוקרטים הבכירים, צ'אק שומר ודיאן פיינשטיין, טוענים שארגונים איסלאמים בארה"ב "קשורים לטרור ומטפחים את הוואהביזם הקיצוני" ומעורבים בהשתלבות האימאמים בשירות בתי הסוהר. בכיר בשירות בתי הסוהר טוען שארגונים אלו מעבירים לאסירים קלטות של בן-לאדן, האחים המוסלמים ואל-קאעידה...."
משטרי טרור איסלאמים משלהבים את "להקות הזאבים" על-ידי הדגשת מספר התפתחויות המבשרות, לכאורה, השתלטות האיסלאם על העולם: (1) השרשת והרחבת נוכחות האיסלאם באירופה, המאבדת את יכולותיה להתגונן; (2) נסיגה הדרגתית של ארה"ב מאפגניסטן ועירק, והסכם הפייסנות עם האייתולות באירן; (3) נסיגת ברה"מ מאפגניסטן שהובילה, כביכול, להתפוררות ברה"מ.
טרור שיטתי
הטרור בניו-יורק נועד לערער את ביטחון האמריקנים ביכולת הרשויות להגן עליהם, נוכח התפרצות הטרור האיסלאמי לרחוב האמריקני.
הטרור בניו-יורק היה חלק ממתקפת האיסלאם על העולם הנוצרי, שנועדה לקדם את השתלטותו על העולם. "להקות הזאבים" הסוניות והשיעיות מתמקדות בארה"ב המייצגת את העוצמה הצבאית, הכלכלית והטכנולוגית של המערב, ומהווה את המכשול העיקרי בפני השתלטות האיסלאם על המפרץ הפרסי, חצי האי ערב, המזרח התיכון כולו, אפריקה, אירופה, ועוד.
הטרור בניו-יורק בוצע בהשראת תקדימי טרור איסלאמי בארה"ב: מגדלי התאומים בספטמבר 2001, אוניברסיטת אוהיו בנובמבר 2016, מועדון הלילה באורלנדו ביוני 2016, סן ברנרדינו בדצמבר 2015, מרתון בוסטון באפריל 2013, והרשימה ארוכה.
הטרור בניו-יורק הוא חלק מ-1,400 שנים גועשות של אלימות בין-איסלאמית, טרור פנים-איסלאמי, דריסת זכויות-אזרח על-ידי משטרים איסלאמים וטרור שיטתי נגד "כופרים" ו"משומדים". שלושה מארבעת החליפים הראשונים, לאחר מוחמד, היו קורבן לטרור איסלאמי.
הטרור בניו-יורק בוצע לפי מרשם של נדבך מרכזי באיסלאם - ג'יהאד - המחייב "מאמינים" להתמיד במאבק באויבי האיסלאם, במסגרת המלחמה בין "בית האיסלאם" ל"בית הכופרים". הכופרים עומדים בפני ברירה: התאסלמות, השתעבדות או כלייה.
כדי להתגבר על הטרור האיסלאמי יש להשתחרר מקונספציית "הזאב הבודד"; להכיר ביעד האסטרטגי המושרש, מגלומני ובלתי-מתפשר של משטרי וארגוני טרור איסלאמי; להכיר במרכזיות ובאותנטיות של מערכות החינוך וההסתה האיסלאמים; להשתחרר מאשליית הדו-קיום בשלום עם משטרי טרור איסלאמי, והאופציה הדיפלומטית כאמצעי להסרת איום הטרור; ולהעדיף מכה-מקדימה על פני תגובה.

תאריך:  06/11/2017   |   עודכן:  06/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ישראל היום
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ורד כהן, רענן בר-און
עזבת לרגע את היד של הילד והוא קפץ לכביש וגרם לתאונה? הבן שלך מנהל ב"ווטסאפ" מתקפה מעליבה נגד חברתו לכיתה? הילד שלך השתולל בבית הספר וזרע נזק בכיתה? הילד שלך "ליצן מפחיד"? כדאי שתתחיל לפחד
נתנאל פישר
האם המסקנה היא שיום השבתון עתיד להפוך לעוד יום רגיל? האם יש דרך לעצור את הסחף? אני מאוד מקווה שהתשובה לכך היא חיובית    לשבת יש ערך מוסף שלא יסולא בפז ולכן אסור שהשבת תהפוך לעוד יום ככל הימים
עו"ד סוזי עוזסיני-ארניה
הפללת צרכני הזנות היא ראויה ואינה מהווה פטרנליזם ופגיעה בזכויות הפרט - אם כי יש להכניס בה מספר שינויים בעלי משמעות
אפרים הלפרין
במרכז השיח או לא במרכז השיח? לא זאת השאלה    כשם שברור על פניו שתהליך המיון של עובדים, בין אם הם שופטים ובין אם לאו, אסור בפרסום, כן ברור שכל פרטי השיחות של איש ממשל עם עיתונאי אסורים בפרסום
אירית יעקב
חידתו של קוהלת חושפת את זהותו: עוזיהו מלך יהודה    קוהלת-עוזיהו מדבר מתוך ניסיונו האישי – הקטרת קטורת לא-לו בבית המקדש היא עזות מצח שגורמת לכך שפניו ישונו והוא ילקה בצרעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il