X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

ניצחון המותג הפרטי

אם בתחילה היה המותג הפרטי החלופה הזולה על המדף, נדמה שיפה השעה להעלות כיתה ולהציע תחתיו גם חלופות איכותיות אף יותר ממותגים קיימים ובכך ליצור לעצמו קהל לקוחות, אשר יבואו לרשת "בגללו", מאחר שלא ניתן למצוא אותו בשאר הרשתות
▪  ▪  ▪
עדיפות למותג פרטי [צילום: פלאש 90]

המותג הפרטי, בעיקר בתחום המזון, נכנס לתודעה רק לפני מספר שנים וכעת נדמה שאין צרכן בישראל שאינו שמע עליו. המותג הפרטי קיים בשופרסל, ברמי לוי ובמידה פחותה משמעותית גם באושר עד, בעוד שבשאר הרשתות נדמה "שאימצו" את המותגים הקיימים כמותגי הבית שלהם.
מותג פרטי קיים מזה עשרות שנים באירופה ובארה"ב ונדמה שהוא אכן הצליח לבדל את הרשת ולקנות לו קהל מעריצים. אם בתחילה היה המותג הפרטי החלופה הזולה על המדף, נדמה שיפה השעה להעלות כיתה ולהציע תחתיו גם חלופות איכותיות אף יותר ממותגים קיימים ובכך ליצור לעצמו קהל לקוחות, אשר יבואו לרשת "בגללו", מאחר שלא ניתן למצוא אותו בשאר הרשתות.
דוגמה למוצר איכותי שכזה שלא ניתן למצוא באף רשת בישראל למעט ברשת רמי לוי, הוא טחינה במותג פרטי של הרשת, המיוצרת על-ידי יצרן משכם בשם קרוואן. הטחינה איכותית מאוד ועולה בטעמה על מקביליה לאין ערוך ומשווקת עד-כה במסעדות ובשוק הפרטי והיא בהחלט מוצר אשר רק בגללו לקוח מגיע לרשת על-מנת לקנות אותה ולצידה הוא יערוך את שאר הקניות שלו ברשת.
נדמה שטוב יעשו גם שאר הרשתות וימצאו להם מוצרים מיוחדים, בלעדיים ואיכותיים אשר יגרמו להנעת הלקוחות אליהם, גם בלי "עזרת הפרסום" הסתמי והמשעמם הנוכחי.

תאריך:  07/11/2017   |   עודכן:  07/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רמי  לוי / Rami Levi
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור אידר
אחרי הכרזת העצמאות, ברחובות ברצלונה לא נרשמה תכונה מיוחדת    כלפי חוץ עסקים כרגיל, אך בחדרים פנימה מנשבת רוח פרצים המרעידה את ספרד    ישראל, מסיבות מובנות, לא רוצה להתערב בסכסוך; יש לנו די משלנו
יוני בן-מנחם
בתנועת חמאס מאשימים את יו"ר הרש"פ בנקיטת סחבת בנושא הפיוס ובהחרפת המצב ההומניטרי ברצועה. בחמאס נשמעים קולות לחדש את טרור הבודדים בגדה כדי להבאיש את ריחו של עבאס בעיני ישראל ולהביא להחלפתו
עו"ד צבי שוב, עדיאל אולשטיין
החוק העניק למוסד ציבורי פטור מהיטל השבחה, אך חלק מן התנאים לקבלת ההיתר לא נקבעו במפורש והם נתונים להחלטות אד-הוק של ועדות התכנון והערר
יאיר דקל
היום כל פוחח צעיר מגלח את ראשו לחלוטין. במיוחד אלה שהקרחת מתחילה לקרקס אותם. אבל בשבילי, זה לא חדש
מתי דוד
"האביב הערבי", המרד בסוריה והג'יהאד של "המדינה האיסלאמית", האיצו את תהליך הדעיכה של הקהילות הנוצריות במדינות ערב    גברו הרדיפות האישיות והפגיעות בכנסיות נוצריות, במנזרים, בבתי עברות ובבתי ספר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il