X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"הוא הסתמך על קולות הערבים ולא התבייש בכך"' אמר על רבין ד"ר ת'אבת אבו ראס אבל התקשורת השמאלנית מתביישת, ולא הזכירה את דבריו אלה של אבו ראס
▪  ▪  ▪
רבין. לא התבייש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

"רבין היה מי שנתן לגיטימציה לשותפות עם האזרחים הערבים ועם קולם בכנסת. הוא הסתמך על קולות הערבים ולא התבייש בכך. אזרח הוא אזרח הוא אמר, וגם עשה.
עד לכהונתו לא היה כדבר הזה. לדאבון הלב, גם אחריה לא. "פשעו הגדול" במרכאות כפולות ומכופלות, היה לא רק הבנת הצורך בעליה על דרך השלום אשר תוביל להקמת מדינה פלשתינית לצד מדינת ישראל, אלא גם העובדה שראה את האזרחים הערבים ככשרים ולגיטימיים. הרצח הנפשע של רבין כוון בדיוק נגד שתי המטרות האלה: נגד סיום הכיבוש ונגד השותפות השוויונית בין יהודים וערבים בתוך ישראל ובארץ כולה".
אלה הדברים שאמר ד"ר ת'אבת אבו ראס בעצרת לזכר רצח רבין. אבל סקירת הדיווחים על העצרת באתרי האינטרנט מגלה שאכן, לדאבון לבו של אבו ראס, גם היום לא מוכנים היהודים שבשמאל להודות בשותפות שלהם עם אזרחי ישראל הערבים ונציגיהם בכנסת, ורק באתר זה דווח על דבריו אלה של אבו ראס.
באתר ynet דווח על קטע אחר מנאומו של אבו ראס, באתר nrg בכלל לא דווח על נאומו בעצרת, ואילו המעניין מכולם הוא אתר הארץ, שציטט רק את הפסקה השלישית מדבריו, זו שמתחילה במילים "הרצח הנפשע", ולא הזכיר את שתי הפסקאות הקודמות.
קשר השתיקה
הסיבה לכך ברורה: השמאלנים השולטים בתקשורת לא רוצים להפר את קשר השתיקה שנרקם סביב העובדה שרק שותפות השמאל-ערבים הצליחה להביא את ערפאת ליהודה ושומרון, עובדה שכל הדיבורים על המיצובישי של גולדפרב נועדו לטשטש אותה, וכך גם את קשר השתיקה שנרקם סביב העובדה שאותה שותפות גם הצליחה לבצע את ההינתקות כנגד רוב חברי הכנסת היהודים.
וגם עתה אנו יכולים לראות את נדב איל וספי עובדיה מבשרים לנו על "גוש חוסם" של שמאלנים וערבים, שיכול לגרום לכך שהליכוד לא ירכיב את הממשלה הבאה, במקום לדבר על מחנה השמאל-ערבים הניצב מול מחנה הימין-דתיים.
האמת היא שהפעם היחידה שהגוש החוסם הזה הצליח לגרום להקמת ממשלת שמאל הייתה בשנת 1992, כאשר ל-56 המנדטים שקיבלו העבודה ומרצ הצטרפו חמשת חברי הכנסת הערבים, ויחד הגיעו ל-61 מנדטים. אלא שאז הוביל עובדיה יוסף את ש"ס עם ששת המנדטים שלה לקואליציית רבין בת 62 המנדטים, ולכן עובדיה יוסף, ולא שמעון פרס, הוא האחראי המשני, אחרי רבין, לאסון שהמיטה קואליציה זו על ראשינו כשהביאה לכאן את ערפאת. ואילו לפי הסקר של ערוץ עשר, שאת תוצאותיו חגגו איל ועובדיה, יש לארבעת מפלגות השמאל ביחד עם ש"ס רק 53 מנדטים: לפיד 22, העבודה 19, מרצ 8 וש"ס 4.
אפילו אם יצטרף כחלון עם שבעת המנדטים שלו לקואליציה זו יהיו לה רק 60 מנדטים, שאין בהם די כדי להרכיב ממשלה. ומי שמאמין שאגודת ישראל או ליברמן ישבו עם מרצ, צריך לשאול את עצמו מדוע בעצם לא עומד הרצוג בראש הממשלה של היום, עם העבודה 24, לפיד 11, מרצ 5, ש"ס 7, כחלון 10 וליברמן או אגודת ישראל עם ששת המנדטים שלהם.
ולסיום, יש להזכיר שאין זו הפעם הראשונה שאנו רואים סקר שבו יש גוש חוסם, כשהפעם הקודמת הייתה לפני כשמונה חודשים, בסקר של מינה צמח שנערך בחודש מרס, ושלפיו היה תיקו בין המחנות. כחודשיים אחרי שהתפרסמו תוצאותיו של סקר זה הוצגו בחודש מאי תוצאותיו של סקר חדש של אותה מינה צמח, ובו ניצח מחנה הימין-דתיים בתוצאה 53:67.
השמאלנים ימשיכו לספר לנו על "גוש חוסם", אבל כל עוד לא יחול שינוי מפליג בדפוסי ההצבעה של היהודים בישראל, זעירה מאוד הסכנה לשלטון נתניהו.

תאריך:  13/11/2017   |   עודכן:  13/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחנה שמאל-ערבים ולא "גוש חוסם"
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
אודיחמודי משחק במספרים,
קישקוש  |  13/11/17 12:38
 
- מה עם האזרח
באום  |  14/11/17 04:28
 
- את מה שאין שום אפשרות לקבל
אין טעם לרצות,  |  14/11/17 08:42
2
אין הבגידה של רבין מעשה פלילי
ב_שמואל  |  13/11/17 15:05
3
קישורים למקורות
אהוד פרלסמן  |  13/11/17 19:47
4
מותר גם לדייק
יוסי מ.  |  13/11/17 21:13
 
- אני לגמרי מסכים איתך.
אהוד פרלסמן  |  14/11/17 01:25
 
- מהו מרכז, אם נבחן זאת על סרגל?
ב_שמואל  |  14/11/17 05:23
 
- רשע ל"ת
ואני קוראת לך  |  14/11/17 09:03
 
- אתה ימני שחושב כמו שמאלני
אהוד פרלסמן  |  14/11/17 11:06
 
- כל המוסיף גורע
יוסי מ.  |  14/11/17 13:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן אראל
מדינת ישראל משקיעה שנים רבות והון עתק במימוש וקידום הנוכחות הערבית-מוסלמית באתר לה לבה הלאומי-נצחי של האומה היהודית לדורותיה
איתמר לוין
ארגוני הטרור נלחמים נגד ישראל גם בזירת התודעה, וזוכים לסיוע מעיתונאים וארגונים ישראלים. יש לשנות את חוק העונשין, כך שסייענים אלו יועמדו לדין
עומר כרמון
רשויות הביטחון מתכננות לפוצץ ארבעה מגדלי מגורים במזרח ירושלים שהוקמו בניגוד לחוק    ח"כ רחל עזריה (כולנו): "ראש העירייה לא יכול להשתמש במיליון תושבים כבני ערובה לקמפיין שלו"    עיריית ירושלים: "צווי ההריסה הוצאו לפני כמה חודשים כדין לשלדי ארבעה מבנים שהוקמו שלא כחוק וללא אישור והיתר, אשר לא היו מאוכלסים כלל, וגם היום מרביתם כלל לא מאוכלסים"
אלברט שבות
ד"ר סעד אלדין אבראהים, הוא יוסי ביילין המצרי, רואה את השלום כטקטיקה מקצועית שדרכה ניתן להגיע אל העמדה הסופית להכרעת "האויב" ושיחרור כמה שניתן מהאדמות "הכבושות"    לו, אין ספק, כי בסופו יום השלום הוא שייכון באזור - לא ההכחדה ההדדית
ציפי לידר
בשולי הכותרות: מינוי-פינוי - נסאר החוּצה!    שיקום אקולוגי - לא רק לקשישים    ארה"ב - נשק לכל פסיכופט?    חופש הפרט גם בעידן הסמרטפונים    המיוחדים תורמים    וּלקינוח פסוקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il