X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מעל 30,000 איש התארחו במהלך שבת חיי שרה, בחברון וקרית ארבע, 300 קאראוונים ניידים ואוקיינוס של אהלים, 3,000 סועדים בסעודת ענק באוהל חב"ד חברון הענק
▪  ▪  ▪
שמחת חיי שרה [צילום: מנדי הכטמן/פלאש 90]

שיא של כל הזמנים. שיא של הכנסת אורחים. שיא של הפגנת תמיכה ענקית. שיא של התיישבות חלוצית. שיא של קיבוץ גלויות. שיא של תחיה לאומית. שיא של תחיית התנ"ך ספר הספרים. שיא של איחוד לבבות.
מעל 30,000 איש התארחו במהלך שבת חיי שרה, בחברון וקרית ארבע. 300 קאראוונים ניידים ואוקיינוס של אהלים. 3,000 סועדים בסעודת ענק באוהל חב"ד חברון הענק.
שיא נוסף נשבר, ונכנס לספר השיאים של גינס. שיא של ציון לגנאי לתקשורת ממסדית תת-רמה, לא מקצועית, מגויסת, שהתעלמה לחלוטין מהפלא הגדול, של שבת קודש חיי שרה בחברון. 30,000 עדים נאמנים, ועוד מאות אלפים שלא יכלו להגיע, או לא בחרו להגיע, אך עבורם זה חדשות, עבורם אלה חדשות טובות מאוד. כל אלה ועוד רבים וטובים, הם עדים נאמנים לרוע הלב, לעיתונות צהובה, לתקשורת מושחתת.
תאגיד 'כאן', ערוץ 'כאן תרבות', רשת ב', גלי צה"ל, ידיעות אחרונות, ערוצי הטלוויזיה החד ספרתיים, ערוצי חדשות אינטרנטיים ידועים, בחרו להתעלם ממאות אלפי עדים ומשתתפים, שנכחו באופן מלא במציאות החיים הישראלית. כולם נעדרו לחלוטין מלוח השידורים ומסיקור עיתונאי, הנדרש ומתבקש מאליו, לאירוע היסטורי, יהודי ישראלי, שכולו חגיגה של אהבה, חג של אהבה בין יהודים, בין יהודים לאבות ואימהות קדושים, בשבת קודש של פלא החיים הישראלי.
ללא בושה
הגיע הזמן לעונש חמור הרבה יותר לחבורת הנוכלים, המכונים בטעות עיתונאים, או אנשי תקשורת, כשהם למעשה מחבלים תקשורתיים, פעילי טרור לכל דבר ועניין, הנותנים רוח גבית לטרור ערבי ומוסלמי, מעודדים אותו, מעניקים לו צידוקים והצדקות מופרכות. מלאכי חבלה השוטפים מוחות ילדים, נוער, צעירים ומבוגרים, ללא בושה וללא חרטה, ומתעלמים ממה שבאמת יפה כאן, מפלא החיים של העם היהודי ותרבותו המקורית, ובעיקר מכוח עליון, מהקדוש ברוך הוא, החי בלבבות רבבות אלפי ישראל, ומעורר אותם לשוב לתורה שבכתב ובעל פה, ולחיי אמונה ואהבה מקודשת.
העונש החמור ביותר, הוא הפרטה גורפת של כל אמצעי התקשורת, ללא יוצא מן הכלל, והוצאת גלי צה"ל מצה"ל וממעטפת הביטחון, שמעניק לה מיעוט קולני וערמומי. בינתיים פשוט נפסיק להאזין להם, להאמין להם, ונפגע באיבר החיוני החשוב להם מכל, בכיס' שהוא הלב שלהם. גלי צה"ל איבד מזה זמן רב, את מטרתו וייעודו המקורי, כפי שהגדיר מייסדו דוד בן-גוריון. גלי צה"ל הפך לשופר תעמולה, לפוליטרוק של ארגונים חתרניים ויסודות אנרכיסטיים, החותרים תחת המדינה היהודית היחידה בעולם. גלי צה"ל הוא פוליטרוק של כת ליברלית רדיקלית, ואין שום תרגיל של הרמטכ"ל שיציל את התחנה הזו, מהיותה אנכרוניסטית ושריד אחרון של הפנקס האדום. הפסיקו להלעיטנו מן האדום האדום הזה. רשתות הרדיו והטלוויזיה החד ספרתיות והאלפביתיות הן שופר הכפירה בכל הקדוש והיקר לעם היהודי מאז ומעולם. 'כאן תרבות', מטפחת תרבות זרה, את דת המדע והמידע ההמוני, שמתיימר להציג את גדולי האומה ונכסיה באור נלעג ועלוב, חסר ערך ונטול קדושה. די למרד התקשורת המגויסת כנגד העם היהודי, התרבות היהודית, המדינה היהודית, וכנגד כל היקר והטוב בחיי משפחה, בזוגיות נאמנה, ובזהות יהודית, בנשיות ובגבריות האותנטיות.
איום קיומי
אותה תקשורת עוינת, מחתרתית, מסתירה מאיתנו את העובדות ואת האמיתות החשובות של חיינו. בכך, התקשורת המגויסת הזו, מסכנת את קיומנו, ואת שרידותנו, כיהודים שנאספו לכאן להצלת חיים יהודיים. האיום הקיומי האמיתי על מדינת ישראל וצה"ל, ועלינו כאזרחים וכיהודים, הוא צבא הצללים של התקשורת העוינת.
התקשורת העוינת, מסתירה מאיתנו את העובדות האמיתיות, על היקף הארגונים החתרניים החותרים תחת הממשלה הנבחרת וראשיה, תחת העם היהודי במדינה היהודית, ומלשינים עלינו בכל במה וקתדרה באוניברסיטאות בארץ ובעולם. התקשורת העוינת מסתירה מאיתנו את היקף ההסתה לרצח יהודים ברש"פ ובחמאס. התקשורת העוינת מסתירה מאיתנו את המאור והאור הגדול שיש בתרבות היהודית המקורית, בתורת ישראל וcמצוותיה. התקשורת העוינת ממלאת את מוחותינו בהבל ושטות, בתאוות וביצרים חייתיים, ובמבול של כפירה ומידע לא שימושי, ובכך מונעים מאיתנו את האמת הנצחית שניתנה לנו מאז יציאת מצרים ומעמד הר סיני. זו אמת מצילת חיים, משכינת שלום אמת בתוך האדם, בינו לבין חברו, בזוגיות ובהורות ובמשפחה, בקהילה ובשירות הציבורי והלאומי, בצה"ל ובזרועות הביטחון, בתוך האומה ובינה לבין אומות העולם והסביבה ואוצרות הטבע והחיים.
האם התקשורת סיפרה לכם שנחתם הסכם בין האו"ם והרשות הפלשתינית, לפיו הרש"פ תקבל סכום של 1.3 מיליארד דולר, לצורך פעילות אנטי-ישראלית? על ההסכם חתמו רוברט פייפר, סגנו של ניקולאי מלדנוב, נציג האו"ם בישראל, העומד בראש ארגון UNSCO, וד"ר איברהים אל-שאער, שר הפיתוח ברש"פ. פייפר הוא שונא ישראל, שגריר או"ם לפלשתין, שמפעיל 21 ארגונים, שמטרתם לפגוע במדינת ישראל וריבונותה, בעיקר בירושלים ובשטחים השייכים למדינת ישראל, על-פי החוק הלאומי והבינלאומי. זו רק דוגמה אחת, מתוך מאות ארגונים דומים, שהתקשורת מסתירה.
האם התקשורת סיפרה לכם על מחתרת ושמה HRC? HEBRON REHABILITATION COMMITTE. זוהי זרוע ארגונית של אש"פ, שהוקמה ב-1996. מטרתו לבנות טבעת חנק סביב היישוב היהודי בחברון. הם מגייסים הון עתק ממדינות אירופה: גרמניה, נורבגיה, ספרד, שבדיה ומארצות ערב. תורמים ידועים נוספים הם ארגון אונסקו ו'ידידנו' וכן: SIDA ו-TIPH. הם מיישבים מסביב ליישוב היהודי בחברון, משפחות מחבלים ומשפחות פשע. מימון אירופי וזר ליצירת שכונת טרור ופשע של ממש, בקסבה של חברון, גם באזור מערת המכפלה. שכונה ערבית שיש בה כל הזמן סכסוכי חמולות, גניבות ורציחות, על בסיס שבועי. המטרה היא ליצור חיכוך אלים עם היהודים, גם באמצעות ילדים ערבים, תוך טיפוח חממת טרור איסלמי. מדובר במימון עצום של מיליארדי דולרים בשנה, לבניה וטרור פוליטי דמוגרפי נגד יהודים.

תאריך:  21/11/2017   |   עודכן:  21/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיא השיאים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
משה, ההצעות שלך אינן מעשיות
ב_שמואל  |  21/11/17 20:26
2
יישר כוח לך, משה חסדאי
עמעד  |  21/11/17 21:44
3
משאל עם מטעם העם
חשדנית  |  21/11/17 21:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אליקים העצני
מול 12 שנות חדלון אונים של ממשלות ישראל, זכות וחובה להציג דמות מופת ואנשי מופת, את ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע כהן ותלמידיו, שזה 10 שנים - יום יום, קיץ חורף, בחום ובקור, פוקדים את חורבת היישוב חומש
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - רוצה לחזור, מתערבים, הישג רפואי ואחסון
יוני בן-מנחם
הממשל האמריקני מאיים על הרש"פ בסגירת משרד אש"ף בוושינגטון לקראת פרסום התוכנית המדינית החדשה שלו והפלשתינים נערכים למאבק מדיני בעזרת מדינות ערב. גם ישראל עלולה להידרש לשלם מחיר מדיני עבור התייצבות ממשל טראפ לצידה ונראה כי שני הצדדים ידרשו לוויתורים כואבים
עומר כרמון
עד כה מנעה ישראל הנחת תשתית דור שלישי לסלולר משיקולים "ביטחוניים ומדיניים"    דוח של הבנק העולמי: בשלוש השנים האחרונות, הפסיד המשק הפלשתיני למעלה ממיליארד דולרים בשל ההגבלות שהטילה ישראל
איתמר לוין
הרשות תשלם פיצויים עונשיים של 24.8 מיליון שקל בעקבות הפיגוע בו נרצחו שלושה ישראלים ב-2001; ברגותי ומבצעי הפיגוע חויבו לשלם 37.2 מיליון שקל נוספים; ישלמו גם הוצאות בסך 12 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il