X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ממשלת הימין "הקיצונית" של ביבי תזכר לעתיד לבוא כממשלה מתונה, והסיסמה "רק לא ביבי" תהפוך בעזרת השם ל: "תחזירו את ביבי.... רק לא מירי רגב"
▪  ▪  ▪
רה"מ בנימין נתניהו [צילום: באסל עווידאת/פלאש 90]

אין לי מושג כמה זמן יכהן נתניהו כראש ממשלה אך אף אחד אינו מנהיג את עמו לנצח (חוץ מבורא העולם) ויבוא יום וגם נתניהו יפנה את כסאו. האם בימים אלה ינוח השמאל מהתקפותיו הפרועות ויירגע? .... בטוח שלא.
למנהיגי הימין תמיד הודבקה תדמית מפלצתית
אצטט תחילה מתוך נאומו של נתניהו בכנסת שהתפרסם בדף הפייסבוק שלו ב-3.8.2016: "אחד המנהיגים הדגולים של המדינה הזאת ושל העם שלנו היה דוד בן-גוריון. אני מעריך אותו מאוד וככל שאני מוסיף בשנותיי אני מעריך אותו יותר, אבל בן-גוריון כינה את ז'בוטינסקי, (שנולד כפי שאתם יודעים - ולדימיר ז'בוטינסקי) הוא כינה אותו בתואר ה"מחמיא": ולדימיר היטלר. וההאשמות האלה כמובן נמשכו מז'בוטינסקי לבגין. שוב בן-גוריון, הגדיר את מנחם בגין "טיפוס היטלריסטי מובהק" ..... כך על בגין!! ובעליית בגין והליכוד לשלטון, הסבירו מומחים כמו זאב שטרנהל שיש פה נטייה ברורה אל הפאשיזם, ועיתון "דבר" כתב: "יש להגן על הדמוקרטיה ולעצור את הפאשיזם המרים ראש". (סוף ציטוט).
בזמן מלחמת לבנון היו הפגנות שמאל שבהן קראו המפגינים שוב ושוב "בגין רוצח" (קריאה דומה למנהיג שמאל הייתה נחשבת כהסתה פרועה), ועד היום נאמרים דברים קשים לא פחות כנגד המתנחלים וכנגד המנהיגים שדעותיהם נוטות ימינה מהליכוד ונתניהו.
היום, אותו בגין "הרוצח" וה"טיפוס ההיטלריסטי המובהק" שהתקשורת השמאלנית עשתה לו את המוות נהפך לסמל של צניעות ויושר. השמאלנים של היום משתמשים בבגין כדי לצלוף בנתניהו הנהנתן כדי להראות לכולם שכביכול הם לא שונאים ימניים אלא רק מבדילים בין ימין לימין (אך מי שיש לו זיכרון טוב או מכיר יותר את ההיסטוריה יודע שגם הימין של בגין הותקף ללא רחמים בכינויים נוראיים). האם אנשי התקשורת יזכרו בעתיד גם בנתניהו כדמות ראויה לאחר הצלפת התקשורת הנוכחית וסיסמאות ה"רק לא ביבי"? נראה לי שכן.
היחס העתידי לנתניהו
יבוא יום ויעמוד בראש הליכוד ימני של ממש כמו יצחק שמיר ז"ל. אולי תהיה זו מירי רגב. אני מעריך אותה כי היא באה לעבוד באמת ולשנות סדרי עולם מעוותים ולייצג את הבוחרים שלה מבלי להתנצל ומבלי להתכופף. כשזה יקרה, השמאל יזכר בנתניהו ויתגעגע אליו (כפי שהיום הם מתגעגעים למנחם בגין ז"ל).
פתאום נשמע יותר ויותר עד כמה נתניהו היה מתון ולא בנה כמעט בהתנחלויות, עד כמה נתניהו היה זהיר והשתדל לרצות את האמריקנים (למרות החיכוכים בינו לאובמה), השמאל יזכר בערגה כיצד נתניהו מסר שטח בחברון, שחרר מחבלים, החזיר את שליט הביתה, נאם את נאום בר-אילן, השתדל להיות רחמן ולהתחשב בדעת הקהל העולמית כשקיצר את המלחמות שפרצו תחת הנהגתו על חשבון ההכרעה הטוטאלית של החמאס, ייצר קשרים דפלומטיים עם מדינות חדשות, נתן לעיתונאים גם בעת כהונתו כשר התקשורת להשתולל ולהעליל עליו שקרים מבוקר עד ערב כדי שלא יקראו לו חלילה דיקטטור, קיבל בהכנעה המון פסיקות לא דמוקרטיות של בג"ץ מתוך רצון לשמור על "שלטון החוק" ולא ליצור מהומות, הקשיב למומחי הביטחון שקראו לו להשתמש במגנומטרים על הר-הבית וויתר על הכבוד העצמי שלו כאשר זמן קצר אחר כך שינה את דעתו וויתר על המגנומטרים (שוב בהמלצת אנשי הביטחון) כאשר מה שהנחה אותו זה טובת העם בלבד והמנעות משפיכות דמים מיותרת.
התקשורת השמאלנית תזכר בערגה עד כמה היה אינטליגנט ודיבר בעברית רהוטה (מיום ליום נתקלים בזה פחות ופחות בפוליטיקה ואפילו בין שדרנים ברדיו ומנחים בתוכניות הטלוויזיה, אני בעצמי נתפס פה ושם עם שגיאות לשון מביכות - מודה. ובאופן אבסורדי, אחמד טיבי חבר הכנסת הערבי מתקן פה ושם שגיאות לשון של חכ"ים יהודים), יזכרו לו כמובן גם את האנגלית שאינה מבישה אף דיפלומט אמריקני וכמובן יזכרו לו את היותו המבוגר האחראי שניסה למנוע מאורן חזן את תצלום הסלפי עם טראמפ.
כשהימין יפסיק להתנצל וינהג לגמרי על-פי השקפותיו, סרטוני יוטיוב היסטורים שבהם ישמעו כיצד מכנים אנשי התקשורת של פעם את ממשלתו של נתניהו כממשלה קיצונית ביותר, יהפכו ללעג של ממש (מפלגות הימין הקיצוניות בכלל לא עברו את אחוז החסימה), וסיסמת "רק לא ביבי" תהפוך בעזרת השם למשהו בסגנון: "תחזירו את ביבי.... רק לא מירי רגב".

תאריך:  26/11/2017   |   עודכן:  26/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השמאל יתגעגע לנתניהו
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
השמאל מדרדר את ישראל ואתה צודק
ןאסתי אתגר  |  26/11/17 09:45
2
השוואה מעניינת
ארי כספי  |  26/11/17 15:11
 
- השוואה מעולה
עמוס שנער  |  26/11/17 16:44
3
אתה צודק אבל לא מהסיבות שמנית
אלטע קאקער  |  26/11/17 22:14
 
- זה אומר המון.כי ביבי הביא לשיא ל"ת
את שגשוג מדינתנו.  |  26/11/17 23:37
4
יש לנו יופי של בחירה
איששש  |  26/11/17 22:43
5
איזה שטויות !
כל ראש  |  27/11/17 07:59
 
- ואת המשנה של השמאל אפשר
עובד 1  |  30/11/17 15:10
6
השמאל של ימינו שונה מן השמאל
לא בטוח  |  27/11/17 10:24
 
- צדקת בגרשיים אך לא במומחים
עמוס שנער  |  27/11/17 16:31
7
מי מתגעגע למושחת?
עזרא מנצור  |  29/11/17 20:20
 
- ל"רוצח" כבר מתגעגעים.
עמוס שנער  |  29/11/17 23:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
כשבעל ספר משלי אומר "שְׂפָתַ֥יִם יִשָּׁ֑ק מֵ֝שִׁ֗יב דְּבָרִ֥ים נְכֹחִֽים" (משלי כ"ד, כ"ו) הוא אומר כי היודע להדוף בחוכמה מתקפות מילוליות של תקיפים, "ראויים כל שפתיים לנשקו"
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מגפה, להפריט, הגדלה וחסימה    שבת שלום
עידן יוסף
מראיינים נוטים לשאול את השר הפורש את השאלות הבנאליות, אך השאלות האמיתיות מדוע הצטרף מלכתחילה לממשלה מחללת שבת ומדוע נזכר רק כעת לפרוש נותרות ללא מענה
נסים ישעיהו
יעקב לא ידע כיצד אפשר להצליח במשימה הזאת וזה הכביד עליו מאד. עד ההבטחה. ה' הבטיח לו ומבטיח לכל אחד מאיתנו "אתה לא לבד, אני איתך"
איתן קלינסקי
אחת התשובות לשאלה הכאובה, מה קרה שבית החשמונאים המפואר נהרס מתמקדת במילה אחת - הכיבוש. הפניית כל האנרגיות המדיניות והכלכליות להתפשטות טריטוריאלית כולל גיורים בכוח של נכבשים - הפכה בסופו של דבר לאבני נגף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il