X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יום לאחר ניסיון לינץ' בנערים בטיול בר מצווה במהלכו נשדדו באיומים אקדח, ארנקים וטלפונים ניידים כמה נערים בחרדה, מלווה מבוגר פצוע והגזרה כולה סוערת ומה עושה המשטרה? חוקרת באזהרה את המתגוננים ככה מחסלים את ההרתעה ומזמינים את הפיגוע הבא!
▪  ▪  ▪
מצב אסוני [צילום: STR]
פחד מוות
המבוגרים שבינינו עוד זוכרים כיצד לאחר מלחמת ששת הימים היה חייל בודד עם כומתה ונעליים אדומות הולך ברחובה של עזה. המקומיים, מוכי הלם מהמלחמה ופוחדים פחד מוות נסו מפניו תוך שהם מפנים לו את הדרך. זו הרתעה!! ואילו היום, שלא נדע...

אני מאשים את בכירי הצבא, אני מאשים את המדינאים, אני מאשים את מערכת המשפט ואני מאשים את התקשורת ה"ישראלית" ואת ארגוני השמאל הבוגדניים - כולכם כאחד, מי יותר ומי פחות אשמים במצב אליו הגענו, מצב בו אין הרתעה לרוצחים הערבים מבקשי נפשנו. ובהעדר הרתעה כזו היה דם יהודים הפקר.
למרות שכל מי שמנוי לעיל נושא באחריות למצב הרע הזה, עיקר האשמה הנני מפנה כלפי המדינאים, מערכת המשפט וראשי הצבא - בסדר הזה. כולכם כאחד מפחדים מהצל של עצמכם, פועלים לרצות את שונאי ישראל וחוששים לתדמיתכם בעיניהם, ואת המחיר משלמים אנחנו היהודים החיים כאן, המיישבים את הארץ, הנושאים בנטל והממלאים את חובותינו כאזרחים.
אנחנו, היהודים, מקיימים את חלקנו בהסכם החברתי המכונן את הלגיטימיות של המדינה וקיומה. אתם, אינכם מקיימים, לא מספקים ביטחון ובפועל מאפשרים לאויב הערבי להרים ראש, להתגרות, לתקוף לפצוע ולהרוג. במקרה הטוב אתם מגיבים, תמיד מעט מדי ומאוחר מדי באופן שהרפיון המורגש היטב מעודד את הרוצחים עוד יותר.
חיילי צה"ל בורחים מפני פורעים, מערכת משפט האוסרת להרוס בית שלם, הוראות פתיחה באש מגבילות מאד, מדינאים העסוקים בלהסביר ולתרץ כל פגיעה בערבי, גם בכזה שקם עלינו לרצוח אותנו נפש...
רבים מאתנו ראו את התמונות מניסיון הלינץ' בשומרון ליד מגדלים. עשרות פורעים התגודדו/התערבבו עם קבוצת ילדים בגיל בר מצווה. איימו, צעקו, הפחידו, היכו, ריססו בגז, חטפו נשק ממאבטח ולבסוף בדרך נס רק כמה פצועים קל, הרבה חרדה וכמעט כולם בבתיהם כבר.
חסרי אונים
היינו מצפים שהפורעים הערבים ייעצרו כולם, שהצבא יפשוט על כפרם וישיב לאלתר את האקדח הגזול, את הארנקים הגנובים ואת הטלפונים הניידים שנשדדו. היינו מצפים לצעדים חריפים, לריסון הפורעים, להעברת מסר כזה שירתיע לבל יעזו להתקרב שוב אל ילד יהודי.
תחת זה ראינו כך: עשרות פורעים במגע פיזי צמוד עם הילדים, גם כשהגיע צבא איש לא השליט סדר ובמקום לראות את כל הפורעים אזוקים ובדרך למעצר ראינו אותם מתערבבים בחיילים, צועקים, דוחפים, באים עוד בטענות... והחיילים מסתובבים ביניהם חסרי אונים, חדלי אישים ומשותקים.
היום קראנו בתדהמה שהורי הילדים, אלה שבדרך נס הצליחו להצילם מלינץ', נחקרו באזהרה! הייתי צוחק אלא שהזעם, התסכול ובעיקר המצב האסוני אליו מובילים אותנו הנאשמים דלעיל אינם מותירים מקום לשחוק.
ואמנם, חלפו רק כמה שעות ושוב קם רוצח ערבי על אחד מבנינו לרוצחו נפש. העדר ההרתעה בולט בכל רחבי ארצנו והרוצחים הערבים מעיזים פנים ביום ובלילה, בישו"ב (יהודה שומרון ובנימין) וגם בעיר ערד. בכל רחבי ארצנו האהובה היינו לשנינה, ללעג ולקלס וזה עולה לנו ביוקר, בדמים יקרים.
המבוגרים שבינינו עוד זוכרים כיצד לאחר מלחמת ששת הימים היה חייל בודד עם כומתה ונעליים אדומות הולך ברחובה של עזה. המקומיים, מוכי הלם מהמלחמה ופוחדים פחד מוות נסו מפניו תוך שהם מפנים לו את הדרך. זו הרתעה!! ואילו היום, שלא נדע...
כל האשמים דלעיל חברו יחדיו לחבורה עייפה, מנומנמת, רפויה ואפורה, המפחדת להעז, ולהשיב מלחמה שערה ללא רחמים. אתם מסרסים את חיילינו פוגעים ברוח הקרב שלהם, ומחלישים את נחישותם להדביר את האויב, בעת קרב לירות על-מנת להרוג, להשמיד כל איום ולנצח את האויב.
אני תקווה כי יבוא יום, במהרה, בו ניפטר מכם ומשכמותכם ותוחלפו ביהודים טובים היודעים להבחין היטב בין אח לבין אויב, בין רוצח ערבי לבין יהודי. אנו זקוקים לצבא ובו מפקדים שהתחנכו בערכים יהודים ולא באלה של הקרן לישראל חדשה. אנו זקוקים לשופטים יהודים ולא לכאלה מהאו"ם שמצפונם עוצב בעזה, אנו זקוקים לשופטים המזדהים עם עמם ולא כאלה שלבם רחמן ביחס לרוצחים האכזרים.
ככל ששינוי זה יתרחש מהר יותר, כך ייחסכו חיי יהודים.

תאריך:  03/12/2017   |   עודכן:  03/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיסלתם את ההרתעה
תגובות  [ 20 ] מוצגות  [ 20 ]  כתוב תגובה 
1
גניבת טלפונים וארנקים היא
עוד מאמר הזוי  |  4/12/17 01:34
2
ניקמת הטראומה
אבנר צפוני  |  4/12/17 06:16
3
בעז, אבנר הצפוני - צודק, ומשאי
ב_שמואל  |  4/12/17 11:15
 
- והיא טובה לשניכם.
יש עוד אפשרות,  |  4/12/17 12:10
 
- אני מצטער לומר לך שאת מטומטמת
ב_שמואל  |  4/12/17 12:46
 
- שאתה רשע וגם טיפש.
ואני אומר לך   |  4/12/17 14:11
 
- אתה אומר לי? תגיד לעצמך מדוע
ב_שמואל  |  4/12/17 20:05
 
- זו תשובה מלאה להבליך המרושעים ל"ת
אתה אידיוט ורשע  |  5/12/17 09:53
 
- שמאלני "חכם", זה שאני אידיוט ו
ב_שמואל  |  5/12/17 17:05
4
אמינותו מוטלת בספק
רוזן  |  4/12/17 12:12
 
- אין לך מושג על מה שאתה שח
בעז ש  |  4/12/17 13:19
 
- רוזן, לכל תרבות יש את "הערכים"
ב_שמואל  |  4/12/17 13:21
 
- בזה צדקת
ערב  |  4/12/17 13:31
5
השטחים הכבושים אינם חלק ממדינת
הירונימוס  |  4/12/17 12:23
 
- הירונימוס, תפסיק לשקר ולטמטם
ב_שמואל  |  4/12/17 12:58
 
- אתה נולדת מטומטם.  ל"ת
הפעם הגזמת.  |  4/12/17 15:33
 
- הפעם הגזמתי? אולי הפעם הבנת
ב_שמואל  |  4/12/17 18:50
6
בועז - חזק ואמץ  ל"ת
זמנם יגיע...  |  4/12/17 17:07
7
עלעלה בזויה! לא היה כל נסיון ל
גדעון8  |  4/12/17 18:51
 
- גדעון 8, אתה קובע שלא ניסיון ל
ב_שמואל  |  4/12/17 22:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
צבי גבאי
אמנם בשנים האחרונות מספר אינטלקטואלים ערביים אמיצים מביעים חרטה על גירוש היהודים והחרמת רכושם, פעולות שפגעו, לדעתם, כלכלית וחברתית במדינותיהם    אך לנוכח התוהו ובוהו השורר במרבית מדינות ערב, סיכויי דעות אלה להתקבל בציבור הם קלושים
עומר כרמון
גדודי חללי אל-אקצה ברצועת עזה, המצהירים על עצמם כי הם חלק מתנועת הפתח של יו"ר הרשות אבו מאזן, חנכו בסיס אימונים ראשון ברצועת עזה    הבסיס נקרא על שמו של מנהיג הפתח, יאסר ערפאת    בהודעת הארגון נמסר כי "בכוונתו להמשיך במאבק המזוין נגד ישראל, עד שישוחררו בכוח כל שטחי פלשתין"
עמי דור-און
כל מי שחושב שהבעיה היחידה המפרידה בין ישראל לבין הפלשתינים היא המחלוקת העמוקה על אודות "זכות השיבה" - אינו מבין את המציאות. אחרי שיממשו את "זכות השיבה", אם נסכים לכך, ידרשו הפלשתינים לקבל לרשותם את כל נכסיהם הנטושים ואחר כך יגרשו אותנו. לאן? הם יאפשרו לנו לממש את "זכות הבחירה"
עומר כרמון
נשיא ארה"ב צפוי להכריז בנאום ביום רביעי הקרוב, כי ירושלים היא בירתה של ישראל    יו"ר הרשות הפלשתינית: "המשמעות היא סיום תהליך השלום"
יוני בן-מנחם
השקט חזר לגבול הדרום ונראה כי חמאס וישראל אינן מעוניינות בהסלמה אך מתקפת הפצמ"רים של הגי'האד האיסלאמי נועדה לקבוע כללי משחק חדשים. ארגוני הטרור מנסים להרתיע את ישראל מהמאבק במנהרות החודרות כדי לשמר בידיהם את מה שנחשב כנשק אסטרטגי במלחמה הבאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il