X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ניסיתם ללגלג בארץ נהדרת, לעורר אצלנו את בלוטות הלעג, אבל כן יש על חמתכם ארץ נהדרת, אולי בגלל שיש גב באומה
▪  ▪  ▪
כל משתתף נספר עשרים פעם [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

אותו מסע מתוזמר וחוזר של "נקעה נפשנו" נגד השחיתות, התקיים אמש בהפגנה בתל אביב. ושוב כהרגל שמאלנינו, כל משתתף נספר כעשרים פעם (גם האל ג'זירה של מוזס סופר כך בעמודו הראשון). ויש על מה להסתמך. סרח בת אשר נכדת יעקב, נספרה פעמיים בירידה מצרימה. פעם הכתוב מזכיר 69 איש ופעם 70, ואין זאת אלא שסרח, שחיה עוד שנים אחרי הדור ההוא, וגילתה למשה היכן טמונות עצמות יוסף הצדיק, קיבלה פריבלגיה של שניים, והרמאים אולי למדו ממנה.
המארגנים והמשתתפים כנראה שכחו כי אותו משפט של "טובת המדינה" הם כבר השמיעו כלפי נתניהו עוד בטרם נערכו הבחירות... והלב, הלב חומל על אלופי הלשעבר כמו גד שמני שהיה מזכירו של אריאל שרון בתקופת העקירה מגוש-קטיף ששמע וראה את המתחולל, ולא מיחה, שהרי היו אזהרות רציניות שהגירוש יביא עימו רוח גבית לטרור... וכרגיל כששמאלני מבקש להוכיח שאין בו לוזה (דיבה) נגד העומד בראש הממשלה, מיד מגייס את אביו ואמו לעזר, "גדלתי בבית ימני מאוד, ההורים מצביעי ליכוד", אני לא שמאלן... וכך שאר הלומי הלשעבר החוששים מ"משטרים אפלים", ואפילו אינם מבינים שכל מעשיהם הם מבית היוצר של אותם משטרים. איך? בכל דבר שמתרחש כאן.
חוק ההמלצות אינו חביב על המשטרה, והיא הרי טוענת שחוקרת כבר שנה וחצי את ה"שחיתות" בעיריית ראשון לציון, אם כך הכיצד הסיפור מתפוצץ אחרי שישב על המדף תקופה כה ממושכת, דווקא ביום ההצבעה? האפשר שמישהו מחליט מתי הזמן הטוב ביותר להוציאו? בפעם הקודמת שדוד ביתן צייץ, יצאה הכותרת לאמור, יש התקדמות בחקירה!
טובת המדינה לנגד עיניהם? הרי רק לפני שלושה ימים כמעט בוצע לינץ בנערים שיצאו לטיול בר מצווה, אז איך הם מקבלים את הרצחנות הערבית? הנערים חשבו שזו שעתם האחרונה, מוקפים חיות צמאות דם מול פתח המערה בו הסתתרו, הייתכן שזה איננו מפריע לפולימרכוסים (מפקדים על-פי הבנתם) שנושאים עיניהם לפוליטיקה? האם לא היה בחקירתו ובמעצרו של האב המלווה, שירה באחד מהתוקפים וחיסל אותו, תמונה ממשטרים אפלים? דווקא אותו לעצור? אף אחד מ'מפקדי הפיקודים לשעבר' לא מחה על כך. מדוע צריך לתאם מראש טיול בארץ ישראל הריבונית? האם הם תיאמו את יציאתם להפגנה בתל אביב?
גם מהלשעברית מבית המשפט העליון שמענו שה"מדינה בסכנה"! איך? ערמה מילים חסרות קשר. ניחא לו התריעה מפני הר געש העומד להתפרץ, צונאמי ממשמש ובה, כור אטומי לפני פיצוץ, בולענים ברחובות, מחלת הדבר השחור, האינקוויזיטור הראשי בספרד תומאס דה טורקמדה ששב להכות, אבל סתם לזרוק סיסמאות?
כידוע התעצמותו של המערך המשפטי, ובכללו בית המשפט העליון, היועץ המשפטי, הפרקליטות ומערך החקירות המשטרתי, "שומרי הדמוקרטיה", כולם ביחד מערערים את המערכת הפוליטית, בממדים שקשה למצוא דוגמתם במדינה דמוקרטית כלשהי. חקירות או "בדיקות" התקיימו נגד מספר רב של נבחרי ציבור, חקירות שארכו לא פעם שנים על גבי שנים, חקירה כזו, גם אם היא מסתיימת ללא העמדה לדין וגם אם מתברר שלא היה לה יסוד, הנחקר בינתיים עובר שבעה מדורי גיהנום, מעמדו הציבורי מתערער, ופגיעה בשמו הטוב. בשום מקרה לא נדרשו האחראים לתת דין וחשבון על מעשיהם והחלטותיהם.
תעמולה רעשנית
כל ההליכים הללו התנהלו בשם מטרות נשגבות כמו "שמירה על הדמוקרטיה", "מאבק בשחיתות" ו"שלטון החוק", אבל ברור שאין מדובר במאבק על שלטון החוק אלא במאבק על השלטון עצמו. מאבק בלתי נלאה של גופים שאינם נבחרים, החותרים ליטול נתח מהשלטון שנמצא בידי גופים נבחרים. לכל אלה נילוות תעמולה רעשנית ובלתי פוסקת בדבר "שחיתות שלטונית" והסכנה העצומה שהיא צופנת בחובה למדינה ולגורלה. מערכות אכיפת החוק נוטלות חלק בתעמולה הזו, שבאה הן כדי להצדיק את פעולתן והן כדי להעצים את התפקיד שהן ממלאות בהצלת המדינה מהסכנות המאיימות עליה. התוצאה שהחשדות זוכות בתהודה תקשורתית עצומה. כך נהפכים שופטי בית המשפט העליון לשחקנים בעלי משקל מכריע במישור הפוליטי. הם מוציאים את שיח השחיתות מכלל שליטה בנותנם גיבוי לכול כלי תקשורת, לכול מני'ם נפתלים ואלדד יניבים, לזהם את האווירה הציבורית.
החלשת הממשלה ושריה, יחד עם גלי החקירות, מחזקות את הפקידות הבכירה. שר שמבקש לקבל החלטה בניגוד לעמדת הפקידות הבכירה כמו (חוק ההמלצות) חושש מהטענה שאם אינו מקבל את עמדת הדרג המקצועי, הוא מיד יואשם כי אינו פועל ממניעים כשרים. ומכאן הדרך סלולה: עתירה לבג"ץ, חקירה פלילית, ועוד היד נטויה.
כאשר צועקים הפוליטרוקים שאנו בסכנה, ועושים סרטים, הצגות וכותבים ספרים, מאמרי מערכת, מפרשנים לנו את המוח כל בוקר בתוכניות אקטואליה במאמץ לפקוח את עינינו ולשכנע אותנו שיש לנו ארץ איומה אוכלת יושביה, מרושעת, שנגזלה מפלשתינים יפי מבט, מושחתת, וביבי מדרדר אותה, תנו לעם לחשוב לבד על הלווין וההיי-טק ומקומנו בעולם (עשרה מנהיגים אפריקנים הגיעו לקניה לפגוש את נתניהו, ראש ממשלת הודו הגיע לישראל לפגוש אותו), השבוע פצח שבועון האקונומיקס בשיר הלל חסר תקדים לעוצמתה המדינית והכלכלית של ישראל. התל"ג הוא 44,000 דולר לנפש, שני רק לגרמניה, ואם לוקחים את כלל אוכלוסיית ישראל, התוצר הלאומי עובר את גרמניה. ושום כלי תקשורת לא ציטט את המאמר הזה. הם רק הפליגו בבזבוז של מסעות בנימין באפריקה. בתחילת עידן נתניהו התל"ג היה 18,000. בשנת 1984 התוצר הלאומי היה 7,000, גדל פי 6.5. ורק לחשוב שקלטנו באופן שאין לו אח ורע בעולם, מיליון עולים! חמישה מיליונים קלטו מיליון. שום מדינה בעולם של היום לא הייתה עומדת במשימה כזו. האם ארה"ב הייתה קולטת 60 מיליון מהגרים בבת אחת? המשק האמריקני לא היה בשום אופן עומד בזה.
אכן ניסיתם ללגלג בארץ נהדרת, לעורר אצלנו את בלוטות הלעג, אבל כן יש על חמתכם ארץ נהדרת, אולי בגלל שיש גב באומה.

תאריך:  04/12/2017   |   עודכן:  04/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התנהלות עם סרח
תגובות  [ 22 ] מוצגות  [ 22 ]  כתוב תגובה 
1
קיש קיש קריא. שיתחילו לארוז.
איסתרא בלגינא  |  4/12/17 12:04
 
- המדובר בנאשמים לא פושעים
אלברט שבות  |  4/12/17 12:19
 
- אבל חלק מהחברים כבר הודו,
נכון  |  4/12/17 12:50
 
- אין סיכוי.
ב.ד.נ.ר.  |  4/12/17 13:36
2
מאמר דתי ומצפוני לכל דבר ועיקר
אלברט שבות  |  4/12/17 12:13
 
- פנמה אכן- ל"ת
נהדרת.  |  4/12/17 13:04
 
- גם היא ארץ נהדרת?
ד"ש לפנמה  |  4/12/17 14:41
 
- הא אה
אלברט שבות  |  4/12/17 14:58
 
- תמשיך הלאה
אלברט שבות  |  4/12/17 14:47
3
מיירטים את כולם
שאולי מהמרכז  |  4/12/17 12:25
4
גדול.אזכיר מדברי אמנון
אבינרי שבתאימאמר  |  4/12/17 13:31
5
ניסיתי לחפש
את שבועון  |  4/12/17 14:15
 
- כתוב באנגלית.ומדהים על ישראל ל"ת
ECONOMICS  |  4/12/17 14:47
6
חזקי ואמצי ל"ת
מילים כדורבנות  |  4/12/17 14:38
7
מזל שיש עוד כמה כתבים
יהודית שגב  |  4/12/17 14:48
8
נדפוק אותך אסתר כמו את ביטן
גיל יעקובוביץ  |  4/12/17 15:18
 
- תמיד מלכלכת
צודק.שונא אותה9  |  4/12/17 16:41
 
- באמת גברת אסתר
אלברט שבות  |  4/12/17 17:23
9
מאמר משובח
התומך מצופים  |  4/12/17 18:17
10
הכי בטוח וטוב בעולם רק תשתיקו
ארץ ישראל המקום ה  |  4/12/17 23:31
11
אחת הכותבות המוכשרות ביותר
תענוג לקרוא  |  6/12/17 06:14
12
נהדר,כל מילה בסלע. בית המשפט
בני בנקר  |  6/12/17 10:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
למרות נטייה פוליטית ימנית ברורה, חתירה לשלמות הארץ, דאגה להתיישבות וחיבה יתרה ללומדי התורה, איני יכול שלא להיזכר בכמה וכמה מקרים בהם לא מלאה מפלגת הבית היהודי אחר הציפיות שהיו לבוחריה מבית כזה - יהודי!
איתן קלינסקי
אני מבקש להביע את כאבי, שהדרישה של אליהו אילת נקברה    ופני ההיסטוריה שלנו יכלו להיות אחרת, אם היינו מקשיבים לקול המוסרי של אליהו אילת
משה חסדאי
בְּכָל יוֹם הָיָה עוֹרֵךְ הַנשיא טְכָּסִים וּמְסִבּוֹת לְכָל אַנְשֵׁי מַמְלַכְתּוֹ, כְּדֵי שֶׁיּוּכַל לְהִתְקַשֵּׁט בִּבְגָדָיו הַמְּפֹאָרִים, וְאַף כַּאֲשֶׁר שָׁהָה בְּאַרְמוֹנוֹ הָיָה מַחְלִיף מִדֵּי פַּעַם בְּפַעַם אֶת בְּגָדָיו מִמְּהֻדָּרִים לִמְהֻדָּרִים יוֹתֵר
יוסף אליעז
אם סֵירוּבַי המבטחים לבטח "ביטוח מקיף" ימשכו ראוי לשקול חקיקה להקמת מין "פול" כזה גם לנזקי רכוש ולא רק לנזקי-גוף. ושוב: היכן הפיקוח למניעת קרטלים?!
רפי לאופרט
הגנה על שליחי ציבור שעה שהם מבצעים את תפקידם באמונה היא חובה ציבורית. אבל באותה מידה חובה להגן על הציבור מפני שרירות הלב של חריגים מבין שליחי הציבור שעה שהם מועלים בתפקידם או מנצלים לרעה שררה שניתנה בידם; החוק צריך לענות בתום לב על מכלול הצרכים, רק כך יהיה צודק ומועיל. לפיד אינו מבין זאת?!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il