רשתות השיווק אוהבות לערוך מדי כמה חודשים ימי לקוחות במטרה להעלות את הפדיון והרווח ולהעמיק את הקשר והנאמנות עם חברי המועדון שלהם ולפנק אותם במבצעים שווים.
עד כאן הכל בסדר, אולם נראה שבין המבצעים השונים, ישנם לא מעט עקיצות. לדוגמה, ביום לקוחות של סופר-פארם שקורה בימים אלו, מוצעת חבילת נייר טואלט לילי שתי שכבות באריזה של 30 גלילים במחיר של 23.99, קרי 80 אגורות ליחידה, בעוד שלפני מספר חודשים יצאה במבצע של מוצר דומה באריזה של 24 יחידות במחיר של 14.9 שקלים, קרי במחיר של 62 אגורות לגליל.
במילים אחרות, משנים את האריזה ואת התכולה ומבלבלים את הסדר, אך מדוע זה כמעט תמיד לרעתנו?
כפי שאומרים - "משנה אריזה, משנה מזל - אבל לא לטובתנו".