X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מדינת ישראל היא תופעה של אחדות ניגודים דיאלקטית מזה, המקום המסוכן ביותר לחיי האדם היהודי בה מצאו את מותם מאז הקמתה יותר יהודים מאשר בכול רחבי תבל גם יחד, ומזה, ניסיון הרואי להעניק לאדם היהודי ביטחון
▪  ▪  ▪
החונטות הנכונות [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

כמה שרע להם! הילדים שנולדו לחונטות הנכונות, למשפחות הנכונות, בשכונות הנכונות, ילדי השמנת כפויי הטובה מרוטשילד, שנהנים מכול מנעמי הארץ, אנשי הרוח מטעם עצמם, יושבי קרנות שמספרים לעצמם כמה רומניה של צ'אוצ'סקו הייתה טובה יותר, אפילו בגטו ורשה החיים היו דבש בהשוואה לחיים שלהם כאן, שלא לדבר על ברלין, ברצלונה, אמסטרדם. הם לא יכולים יותר לחיות ברע הזה, אשף, חמס, דאעש, bds, הכל יותר טוב מראש הממשלה, שכבר הפכו למענו כל אבן בעולם, ולא מצאו נגדו כלום. איש שנפגש עם האיחוד האירופי ורק נושא נאומים מגעילים שירושלים בירת ישראל! כשנבחר החבר האמריקני שלו לנשיאות, ידעו כבר ששום דבר טוב לא יצא מזה... איפה, איפה אובמה שנתן לביבי בפרצוף עם הנעליים שלו, והבבונים האלה מהליכוד אומרים כרגיל שטויות, כמו נס גדול קרה פה.
ומולם אנחנו צעדנו עם דגלים: "פלשתין תשוחרר מן הים עד הנהר", "לא נמית ולא נמות בשירות הציונות", "ישראל מדינה שטנית שצריכה להיעלם", "משטר גזע = שחיתות", וכולם איתנו! מי? מי לא? ה"קרן החדשה לישראל", "מוסלמים בריטים למען דמוקרטיה חילונית", "קול אחר" האמריקני, "מהפך" ממפלגת העבודה, "עומדים ביחד" אנחנו ואחינו הערבים, "דרכנו" "מולד", ועוד המון עמותות, ועדיין לא דברנו על התרומות שאנחנו מקבלים ונועדו להעיף את ישראל למטה! אנחנו האוונגרד החדש! נעשה פה פוטש לאורך ולרוחב המדינה, אנחנו עכשיו באקסטזה פסיכוטית, להפיל את השלטון!
דור שלם של אליטות שהשחיתו את ילדיהם לדעת. בנים של פרופסורים למדעי החרטה, שאימא שלהם מקבלת כסף מזכויות השהיד, שסבתא שלהם כותבת את הבגצ"ים, והם מקבלים את כל הג'ובים הנחשקים במכוני מחקר, בדירקטוריונים, באקדמיה, פרסים שמעניקים זה לזה, פעם יושבים בועדות, ופעם מקבלים, שבעים ומפונקים, וקשה, קשה להם, והם מייללים, והם משפריצים ארס ורוש.
כבר הבנו שהם אינם לאומיים. וזה דבר שכול פסיכיאטר צריך לבדוק. כי לאומיות היא אינסטינקט בסיסי הטמון בצופן הגנטי של הפרט. האפשר שצרפתי, בריטי או בולגרי, יפקפקו בעצם זכותם על ארצם? על קורותיה? על הזהות הצרפתית, בריטית או בולגרית? ספק אם קיימת דוגמה טובה יותר מן הביטוי "ציונות". כי מה היא ציונות אחרי ככלות הכל אם לא לאומיותו של העם היהודי. היא ה"בולגריות" של תושב סופיה או ה"צרפתיות" של הפריזאי המצוי. האם מישהו שמע על צרפתיות, או אידיאולוגיה צרפתית, או פוסט צרפתיות? כאשר אומרים אנטי צרפתי, זו הגדרה מקבילה לאויב או בוגד.
קיום לאומי
הלאומיות - אותו אינסטינקט בסיסי הטבוע בדמו של האיכר האירי, הפועל האיטלקי והחנווני בסלניקי, היא מטבע עובר לסוחר במדינת היהודים. ניתן לבקר את שיטת המשטר של הפאשיזם האיטלקי או הקומוניזם הסובייטי, אך האם מישהו יתכחש ללאומיותה, קרי: לקיומה הפיסי, של איטליה או רוסיה? למותר לציין שאין תופעה בלתי מוסרית יותר מן הנאציזם הגרמני, אולם אפילו במקרה זה איש לא יעלה על הדעת לבטל את זכותם של הגרמנים לקיום לאומי. רק לאומיותו של העם היהודי היא כלי ניגוח בידי כל זב ומצורע ובראשם המהרסים מבית, הפוסלים את ערכי ה"ציונות" בשם ערכי ה"מוסר".
מדינת ישראל היא תופעה של אחדות ניגודים דיאלקטית. מזה, המקום המסוכן ביותר לחיי האדם היהודי בה מצאו את מותם מאז הקמתה יותר יהודים מאשר בכול רחבי תבל גם יחד, ומזה, ניסיון הרואי להעניק לאדם היהודי ביטחון.
סיכויי הישרדותו של העם בציון מותנים בעמידה מול מבקשי נפשה, ויש להודות שבשנת השבעים הסיכום מעורר התפעלות. בידי ישראל עלה להביס את אויביה בשדה הקרב, להקים לתחייה את השפה העברית, להרחיב את גבולותיה, להגדיל את אוכלוסייתה בקצב חסר תקדים, להימנות עם המדינות המפותחות בתבל. ומול אלה ניצבת ישראל מול ארבעה מוקדי סיכון - אירן גרעינית המצהירה שיש למחוק את האויב הציוני, הקצנת האיום המוסלמי, מדינה פלשתינית המשתרעת בפאתי גוש-דן על אדמת ארץ ישראל ההיסטורית, והשמאל הרדיקלי בישראל, המוחזק בידי מבקשי נפשה של ישראל, ועושה הכל כדי להחריבה.
השנאה העצמית היהודית מגביהה עצמה במדרגות נחשוניות בעוותה את המציאות והעובדות הפשוטות על-ידי סילוף ההקשר - ההיסטורי, הפוליטי, הכלכלי, הפסיכולוגי או המוסרי - לנשוא הכפשתה. על-פי הרדיקל השמאלי, הציונות היא בגידה משום שזו מסתלקת מן הבשורה האוניברסאלית של המסר הכלל אנושי של אחוות האדם באשר הוא, של מוקד תרבות המערב, ותחת זאת מתכנסת בתוך ישות לאומית. וכבר זכתה ישראל ב"תארים" רבים מהם: מחרחרת מלחמה, אכזרית, מושחתת, מיליטריסטית, דמונית, פנאטית, ברברית, פאשיסטית, גזענית ונאצית... תכונות אלו לשיטתם דנות את ישראל לאבדון, והחבורות של העמותות הגם שמנסים להסתיר את המגמה הראשית שבשורש משנתם, מחייבות לומר, כי המסקנה המתבקשת מתמיכתם האבסולוטית בטרור הערבי, ומיחסם כלפי מדינת ישראל, הוא שכליון המדינה רצוי מאוד בעיניהם.
אין זאת כי זיקה עמוקה קיימת בין תבוסתנות מדינית לבין תופעת השנאה העצמית ביהדות.

תאריך:  12/12/2017   |   עודכן:  12/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החברה מרוטשילד
תגובות  [ 23 ] מוצגות  [ 23 ]  כתוב תגובה 
1
ושוב-
אבנר צפוני  |  12/12/17 15:15
 
- בסיפת תגובתך שלפת שאלה חשובה
אלברט שבות  |  12/12/17 22:11
 
- אמרי שפר
חבקוק וק.ה.  |  13/12/17 16:20
 
- אבנר צפעוני ברמאללה מקומך
עמעד  |  13/12/17 15:57
 
- עמעד תודה
אסתר ש.ג  |  13/12/17 18:06
 
- לכו אתם לרמאללה
אבנר לצפעוני ופתן  |  13/12/17 22:03
2
אחלה מאמר. צריך לשלוח את
אורן הצופה  |  12/12/17 15:19
3
לא שקרים כי אם אמיתות
יהודית שגב  |  12/12/17 15:44
4
אוהב אותך
רוברט אוחנה  |  12/12/17 15:49
5
מאמר משובח . אלה אנטישמיים
אזריה חלפון  |  12/12/17 16:08
6
דחיית הלאומיות היהודית באה מצד
אביגדור שמגר  |  12/12/17 16:17
7
אהבתי
בנימין מהדרום  |  12/12/17 20:36
8
שאפו לקול הישראלי
אלברט שבות  |  12/12/17 21:39
 
- אלברט תודה! ל"ת
אסתר .ש.ג.  |  12/12/17 22:09
9
דמגוגית ושקרנית הזויה
הירונימוס  |  12/12/17 22:30
 
- שמעת על אידיוטים שימושיים? ל"ת
הירונימוס =טרול  |  13/12/17 14:57
10
שמדבר על הבעיה הכי כואבת וקשה
סוף סוף מאמר  |  13/12/17 07:34
11
ותגובות "תמיכה" משוכפלות,
מאמר משוכפל,  |  13/12/17 10:14
12
תבוסתנות מדינית
קאטו הזקן  |  13/12/17 13:10
13
שונאת אותך כהוגן
לילית אשת לוציפר  |  13/12/17 21:55
 
- LOL.כשמך שבחרת כן שנאתך. ל"ת
אולי פעם תביני.  |  14/12/17 00:08
 
- לילית, היתכן שחיית בין האנשים
ב_שמואל  |  14/12/17 06:50
14
בואו נחכה כולנו להחלטות.
אקטואלי  |  17/12/17 19:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב עמידרור
בצד הטקטי יש לכאורה בידי ישראל קלף מנצח כדי לנהל משא-ומתן להחזרת חללי צה"ל שנהרגו במבצע האחרון
KPMG סומך חייקין
הבנקים יידרשו לבצע עידכונים מסוימים במודלים העסקיים שלהם כתוצאה מהשינויים בדרישות ההון עבור סוגי החשיפות והצדדים הנגדיים השונים. תחומי עסקים שמקבלים דרישות הון נמוכות יותר עשויים להיות אטרקטיביים יותר, ולהפך. כתוצאה מכך עשויים לחול שינויים בתמחור העלויות של המוצרים השונים
יוסי דר
יואיל נא שר האוצר הנכבד והישר לפנות לחשב משרד האוצר שיתמחר לו את ערך הפרסומת חינם הזאת שהוא מקבל מהטלוויזיה ומשאר כלי התקשורת, וינכה לו את הסכום הזה מתקציב הבחירות שלו
יוסף קנדלקר
ברוך השם כולנו יודעים לברך ואין אנו מחכים לא לאישור צבאי ולא אישור של אף אדם, ובתינו מלאים חשמל, ואין אנו יודעים מהי הפסקת חשמל לאורך ימים    וכולנו יודעים שירי חנוכה וכולנו יודעים שחנוכה כבר כאן
אליהו קאופמן
כמו כל דמגוג מצוי הרי שגם ליברמן - כשהוא חושף את הגבנון הערבי בואדי ערה, הוא איננו רואה את הגבנון שלו    כל הכללה נגד ציבור זה או אחר איננה אלא הכללה כנגד הציבור של המכליל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il