X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ברקוביץ שחונך על ברקי הגבריות הישראלית וכל מומחיותו היא לבעוט בכדור ולהתנפל על כתבי ספורט, הוא גם מומחה לגבריות הוא מעז לקבוע, לא לשאול, שמני נפתלי אינו גבר
▪  ▪  ▪
ברקוביץ ונפתלי. [צילום: יוטיוב]

למען האמת, שני האנשים(!) הללו, אייל ברקוביץ ואופירה אסייג, אינם ראויים להתייחסות. זו פחיתות כבוד להתייחס לשני מנחים של איזו תוכנית שאין לי מושג מהי ומה פשרה, ורק בזכות חברה טובה ששלחה את הקליפ המדובר, נחשפתי לבהמיות ולסגנון הדיבור הקלוקל של שני "אייקונים" ישראלים. ברקוביץ לא חידש לי כלום. אופירה אסייג הוא שם שעבורי הוא תעלומה אבל אני לא דוגמה. סביר להניח שהיא כן אושיית תקשורת בישראל. וזו בדיוק הבעיה: ברקוביץ ואסייג הם דוגמה ומופת לישראליות המתבהמת, הגסה, היהירה, הסולדת מכל מי ששונה, בלתי סובלנית, בורה בצורה מחפירה, ארוגנטית עד אימה, בנויה על כרעי תרנגולת, ובכל זאת דורשת בלעדיות.
למה, מי את/ה? אין לך זכות לומר זאת! מקומך לא כאן! מי הסמיך אותך לדבר או לכתוב כך? אלה הביטויים הרווחים ביומיום הישראלי. זלזול, רוע, דווקאיות. יהיו שיטענו שזה כל היופי בישראליות, בצבריות. ישירות הדיבור, חוסר הנימוס, ממזריות ותחמנות, זה ישראלי וטוב שכך, יאמרו הפטריוטים האולטימטיביים. ספרים רבים נכתבו על כך ודיונים פסאודו-אינטלקטואליים התנהלו ומתנהלים מאז ועד היום. האם זהו החותם לכך שהמדובר בתופעות חיוביות, חיוביות למחצה? לא ולא. הטוענים בגאווה שזו הישראלית היוצאת דופן, המבדילה בינינו לבין הגויים, מבקשים לקבע בתודעה הישראלית שטוב להיות גס רוח, אלים, חצוף, בלתי סובלני לדעותיהם של אחרים, ואם צריך להילחם באויב, אז עד הסוף.
אז אם בישראליות עסקינן, מה גדולה הייתה פליאתם של מומחים להליכות ונימוסים כאשר אמלסם וביטן עטו על בני בגין בכנסת, נופפו בידיים כלפיו, השמיעו דברים קשים ואף נקטו בסנקציה: הרחקתו של בגין מוועדת הפנים בה מולך אמסלם בכבודו ובעצמו. היא שלו, הוועדה, והוא לא דופק חשבון לאף אחד. כאשר נשאל מלך הוועדה מה עשה אצלו ראש הסגל של נתניהו תוך כדי דיון על חוק המלצות, ענה המלך בנונשלנטיות ראויה: שניצלים וסלט. יען כי מי את, ח"כית מושתנת, שואלת את המלך מה עשה אצלו שליחו של הקיסר? כי למה, מי את? ח"כים המשיכו לשבת במקום לקום ולהותיר את המלך לבדו.
אתה לא גבר
ואם זאת לא דוגמה טיפוסית להתבהמות, הרי ודאי זוכרים אזרחי ישראל מה יפה הייתה התייחסותם של שני ח"כים מהליכוד, ביטן וזוהר, לדברי אמו של הדר גולדין שהושמעו בפני הוועדה לביקורת המדינה של הכנסת. דברים נוראיים המעידים על אטימות לב, כל חוסר רגישות, אפילו חוסר אכפתיות. ומה ועדת האתיקה של כנסת קבעה בעקבות התקריות האיומה: הנה דברי יו"ר הוועדה, הח"כ יצחק וקנין (ש"ס): "ועדת האתיקה סבורה כי הדברים שאמרו חברי הכנסת ביטן וזוהר והאופן שבו נאמרו יצרו תחושה קשה, והדברים אף זכו לגינוי פומבי מצד חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית". עם זאת, הוסיף וקנין כי "לאחר שחברי הכנסת ביטן וזוהר התנצלו באופן פומבי בפני המשפחות השכולות, לא מצאה ועדת האתיקה מקום להתערב בעניין". התנצלות מספיקה לפי הקוד האתי של הח"כים. נו באמת!
אם מישהו מבין הקוראים ראה או שמע ראיון בכלי תקשורת כלשהו, המתחיל באמירה הישראלית, אתה לא גבר, שיקום ויספר. ברקוביץ שחונך על ברקי הגבריות הישראלית וכל מומחיותו היא לבעוט בכדור ולהתנפל על כתבי ספורט, הוא גם מומחה לגבריות. הוא מעז לקבוע, לא לשאול, שמני נפתלי אינו גבר. וכל זאת מדוע: כי הוא לא עזב את מעון ראש הממשלה ביום הראשון לעבודתו או שלא לקח את הפיצויים ונ ע ל ם! במילים אחרות, סתום את הפה כי לא קיבלת רשות ממר ברקוביץ, הכדורגלן לשעבר ומומחה גדול לשפת ביבים, להופיע בציבור. הבנתם את זה? ברקוביץ התקומם ממש על תעוזתו של נפתלי להפגין או לדבר על משפחת הקיסר נתניהו. ממש חוצפה מצדו של נפתלי.
ברקוביץ וחברתו להגשה שאין לי מושג מה הישגיה, בכלל, ואלה העיתונאיים, בפרט, זולת אולי רכילויות בזויות, אינם הבעיה כולה כי הם בסך-הכל שני פשפשים שעלו מעלה. הם הראי של התרבות הגסה והאלימה השולטת בישראל ומכלה כל חלקה טובה.

תאריך:  18/12/2017   |   עודכן:  18/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברקוביץ ואסייג: סמל הישראליות המכוערת
תגובות  [ 20 ] מוצגות  [ 20 ]  כתוב תגובה 
1
מכוער?
אורי פ  |  18/12/17 11:41
 
- לא יכול להיות מכוער ל"ת
יותר ממך!!!!  |  18/12/17 16:20
 
- בכיעור אי אפשר להתחרות בצלו
ב .ל  |  8/01/18 08:10
2
ברית עם השטן
באום  |  18/12/17 13:17
 
- קרא עוד
פעם   |  18/12/17 15:40
 
- אם רוזנברג מתגולל
באום  |  18/12/17 18:31
 
- הוכחת
שוב הפעם  |  18/12/17 23:50
 
- יחס גורר יחס
באום  |  19/12/17 01:28
 
- באום
היקר!  |  19/12/17 19:16
 
- אמן ל"ת
1 העם  |  19/12/17 03:58
3
פתאום כל מגיני העד המוגן הם ל"ת
הפכו לחנה בבלי?  |  18/12/17 13:45
4
"ברכי" לא "ברקי" ל"ת
פרופסור ?  |  18/12/17 13:47
5
נפתלי עדין הנפש.
משה ג.  |  18/12/17 14:49
 
- מני נפתלי מושחת שב"כניק בזוי
מריו פוזו  |  18/12/17 20:22
 
- מני נפתלי שתול של השב"כ במ
ב_שמואל  |  18/12/17 21:58
6
מי אתה מר באום?
אבינועם שיין  |  18/12/17 20:19
 
- ברגע שאתה מכנה
באום  |  18/12/17 21:33
7
ממתי דוגרי וישיר זה מכוער?
מפוכח  |  18/12/17 23:56
8
שיא הכיעור זה הכותב צ'לו
ירדנה  |  19/12/17 08:16
 
- סוף סוף מישהו  ל"ת
דומה לך.   |  19/12/17 20:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
אילו ביקור הניחומים של איימן עודה היה מתרחש בבית הרב שך, אזי, זה היה מובן כי הרב שך התנגד להתנחלויות וצידד ב"פשרה טריטוריאלית"
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס ממשיך במלחמתו בהכרזת טראמפ ופועל להפוך את זירת האו"ם לשדה המערכה החדש נגד ארה"ב וישראל. יו"ר הרש"פ חבר לציר הקיצוני של טורקיה-קטר התומכות ב"אחים המוסלמים" וישראל צריכה לשקול ברצינות את זירוז פרישתו מהזירה הפוליטית הפלשתינית
חיים משגב
יומן הפגישות שלו נחשף לאחרונה וממנו עולה תמונה עגומה מאוד    היומן מתאר, ככל שידיעתי משגת, רק את הפגישות הפרונטאליות שערך אלשיך, אבל לא את שיחות הטלפון    ובנקודה זאת, לדעתי, מתעצמת הבעיה
משה נסטלבאום
כמה מהמפוטרים ב"טבע" יחזרו לעבודה בעקבות גל המחאה הגדול והשבתת המשק? תלוי את מי שואלים. להיות חבר בדירקטוריון "טבע", זו העסקה הכלכלית המשתלמת ביותר, וגם לאן נעלם שר האוצר כחלון? ומתי נשמע ממנו אם ואיך מתכוונת הממשלה להתערב במשבר בקונצרן התרופות
אפרים הלפרין
הדיון בשאלת ההסמכה המפורשת להחזקת גופות מחבלים לצורך החזרת הבנים הוא עקר אם לא דנים בהסמכה המפורשת של החלופות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il