X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אלפי עובדי טבע הולכים הביתה אלפי אנשים שנפגעו מהשיטה הקפיטליסטית שאימצנו לנו, הפסיקו ליהנות מה"אמריקה" שלהם הם מבינים שהשיטה שלנו לא מגינה על העובד, אלא מפקירה אותו לכוחות השוק התחרותיים האכזריים
▪  ▪  ▪
[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

אלפי עובדי טבע הולכים הביתה. אלפי אנשים שנפגעו מהשיטה הקפיטליסטית שאימצנו לנו, הפסיקו ליהנות מה"אמריקה" שלהם. הם מבינים שהשיטה שלנו לא מגנה על העובד, אלא מפקירה אותו לכוחות השוק התחרותיים האכזריים. אין בשיטה שלנו עזרה אמתית למי שרוצה פשוט לעבוד. אם אינו יודע לדחוף את עצמו, לשים עצמו לפני האחרים – הוא עתיד להישאר מובטל. גם אם הוא כשרוני, עדיין זה לא מבטיח כלום. הסיכוי של אנשים פחות טובים ומתאימים לעבודה. מנגד, לצערי, השיטה הקומוניסטית, נכשלה ולא בגלל שהייתה רעיון רע.
כיצד הפכו הכוונות הטובות של הקומוניסטים למגר את שלטונם האבסולוטי של
בעלי ההון, שרווח אז בכל המדינות הנאורות, לרעה חולה המזוהה עם עריצות ודיקטטורה?
שהרי מה שקדם לקומוניסטים ולתנועות הפועלים שהתפשטו בכל רחבי העולם, היה שלטון מעוות ופסול מאין כמוהו. בעלי ההון נהנו על חשבון הפועלים, גם ממנעמי החיים וגם ממעמד של כבוד והדר בחברה. הפועלים נחשבו למוקצים מחמת מיאוס.
החברה הייתה מעוותת בצורה שלא תאמן: בעלי ההון התרחקו מעבודה כמו מאש וראו בה דבר מבזה את עושהו. המושג "אין עבודה המביישת את העובד" היה אז בבחינת בדיחה גרועה. מעמד הפועלים היה בעצם מעמד העבדים. הם היו נטולי כל סיכוי להגיע לעושר, או לחיים נוחים.
טרור והפחדה
התורה של קרל מרקס, ופועלו של לנין, היו דברים מופתיים, ממש כמו מעשי נסים של המשיח. הצדק הופיע פתאום. אבל אז... הכל התמוטט. סטלין הנהיג את משטרו הרצחני והדיקטטורה הקומוניסטית של טרור והפחדה, התפשטה בכל המדינות, כאשר רוסיה מנצחת ומשגיחה על התופעה. רוסיה דאגה שהקומוניזם לא יקבל את הכיוון הגואל, המיטיב עם העם, אלא יתנהל בצורה של טרור, הפחדה ורוע לב.
הנה כך הפך רעיון כביר של הקומוניסטים, פשוט ונחוץ כל כך, לכישלון כביר! לאסון מחריד. איך שאומרים: הדרך לגיהינום רצופה בכוונות טובות. הכוונות הטובות, הביאו עלינו את סטאלין הארור!
הקומוניסטים הצליחו להחדיר תורה שלמה, צודקת ונכונה, לתודעת ההמונים. הבעיה שעל התורה הזאת השתלטו גורמים ריאקציוניסטים, קיצוניים, בעלי כוונות זדון! במקום אנשים אידיאליסטים, השתלטו על התנועה אנשים פשוטים, חסרי השכלה, חסרי תוכן. נוצר פה המצב: עבד כי ימשול! כלומר אנשים שלא ראויים להנהיג, הפכו בבת אחת למנהיגים ונושאי הדגל של התנועה הקומוניסטית!
אפשר לתלות חלק מהכישלון של הקומוניזם, בכך שאומץ על-ידי מדינות נחשלות ביותר, שלא מסוגלות להתרומם הלכה למעשה לרמה המוסרית שעומדת מאחורי הרעיון הקומוניסטי. ההמונים בחרו בדרך הקלה, וראו בקומוניזם פתח למהפכה ובדיוק כמו המהפכה הצרפתית, הדבר הפך לאסון לאומי.
בספר "ההיסטוריה של המחר" נטען שאף פעם אי-אפשר לחזות את העתיד שההיסטוריה יכולה להתפתח בו. את ההיסטוריה אפשר לנתח רק בדיעבד, אחרי שהיא כבר אירעה. לפי דעתי זה בגלל שהאנשים לא מסוגלים לשפוט נכון את מצבם ובדיעבד, בעתיד, יסתבר שמה שחשבו כנכון היה מחשבה מוטעית, תפיסה לא נכונה של המציאות. האנשים נוטים לחשוב בצורה א-רציונלית מתוך תפיסות עולם ודעות קדומות.

תאריך:  24/12/2017   |   עודכן:  24/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רגע של חשבון נפש היסטורי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הקומוניזם נכשל משום שהוא מעוות
ב_שמואל  |  24/12/17 23:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי דר
מפלגת העם היהודי זכתה מן ההפקר ומן הוואקום המנהיגותי וקיבלה שני תיקים חשובים, המשפטים והחינוך, שבעזרתם היא מנסה לחנך אותנו מחדש ולהנחיל לנו ערכים נאורים בדבר "צרכי העם"
יוסף קנדלקר
זורקים את כל המצרכים לתוך המכשיר בלילה, ובבוקר אתה מתעורר עם ניחוח ארומה של לחם טרי המתפשט לאיטו בכל הבית, ומרים אותך מהמיטה בריחוף קל אל המטבח
אליהו קאופמן
מכל המלחמות לחשיפת ה"נכבות" ברחוב היהודי, כולל אלה של בני עדת יוצאי תימן הרי שרק פרשת גניבת הילדים הצליחה להשיג הכרה ציבורית רחבה ובדרך להכרה ממלכתית    מהו הסוד הטמון בדבר?
אהוד פרלסמן
"אנחנו לא חלק מעדר הבהמות הנאנדרטלי הצועד אחרי נתניהו", מצהירים ימניים המרקדים את ריקוד "מה יפית" מול מאורת הפריצים, שמעליה מתנוסס השלט: "לא נמית ולא נמות, בשרות הציונות"
יצחק מאיר
דומה כי בכל האולפנים יש אותה רשימה של אותם דוברים ואתם פרשנים מוזמנים ואותם הרכבים של 'פנליסטים', אחד או אחת זועק, אחד או אחת מעליב, אחד או אחת נעלב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il