גם אדם רגיל מהשורה לבטח הרים גבה או שתיים לנוכח היקף הפרסום של
הום סנטר בסוף השבוע האחרון (22.12.17).
זעקתה של הרשת למכירות בולטת וזועקת לשמיים, כמו קריאה נואשת למשקיעים בואו ותקנו אותי בכל מחיר, כי אני שווה. חבל שזה רק קורה באיחור של כמה שנים ולאחר הפסדים ניכרים.
התעקשות הבעלים (
אייל פישמן) לייקר את המוצרים ולהיות יקרים בכ-30% מכל טמבוריה קטנה ו/או חנות שכונתית אחרת, גרמו לציבור להדיר את רגליו מהרשת ולהפסיק לראות אותה כמקום קניות אמין וטוב.
התבוננות בפרסומי החברות ועומק ההנחות מראה לנו בדיוק די טוב את מצבה של החברה/רשת, הרבה לפני הדוחות הכספיים, אשר לא רק שמתפרסמים באיחור ולעיתים מנסים גם להסתיר את הפגמים את תחלואי החברה.