X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העתיד הנשקף מכישלון המגעים בין הישראלים לפלשתינים איננו ורוד. הוא מבשר שאת מקומם של האמריקנים כמתווכים בסוגיית הסכסוך ההדדי עלולים לתפוס בקרוב הרוסים, ואולי אף הסינים, על-פי משאלתו של מחמוד עבאס. שילוב שכזה אינו משחק לטובת ישראל, באשר הוא מזמין כנגדה הפעלת לחצים, הכבדים פי כמה מאלה שמבקש הנשיא טראמפ להפעיל. שכרנו יצא, לפיכך, בהפסד
▪  ▪  ▪
אבו-מאזן. אין אמון [צילום: פלאש 90]

על שיחות השלום בין ישראל לבין הפלשתינים נסתם לפי שעה הגולל. מי שבכל זאת עדיין מאמין לתומו שיש להן סיכוי להצליח - עשוי קרוב לוודאי להתבדות.
סתימת הגולל על השיחות שמורה מעל לכל ליו"ר הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס. היה זה הוא בעצמו שהכריז כי אין לרשות שום אמון בתוכנית של שלום כפי שהציג אותה נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. והרי תוכנית שכזו דורשת מראש תיווך אמריקני, שבלעדיו אין לה כל סיכוי למימוש..
בהכרזתו על אי-האמון בארה"ב שיחק עבאס לידיו של בנימין נתניהו, שממילא אינו תולה תקווה בקיומן של שיחות שכאלה. ראש ממשלת ישראל יכול, לפיכך, להסיר דאגה מליבו שמא שיחות השלום בסופו של דבר יתממשו.
מפח-נפש
מבלי להיכנס לניתוח רצונם של הפלשתינים והישראלים להגיע להסכם לסיום סכסוך - ברור עכשיו, יותר מתמיד, ששיחות השלום עלו על שרטון. במצב שבו שני הצדדים היריבים אינם מביעים נכונות לפתרון הסוגיות השנויות ביניהם במחלוקת - נידונו ממילא שיחות השלום לכישלון.
כל מי שעקב אחר תהליכי המשא-ומתן הממושך שהתנהלו בינינו הישראלים לבין הפלשתינים - יכול היה להיווכח בקיומו של מפח-נפש הדדי. האכזבה.לא איחרה לבוא וגררה אחריה צרות צרורות: מטרור-יחידים ועד אינתיפאדה כללית.
גם העתיד הנשקף כעת מכישלון השיחות, איננו ורוד. הוא מבשר שאת מקומם של האמריקנים כמתווכים בסוגיית הסכסוך ההדדי עלולים לתפוס בקרוב הרוסים, ואולי אף הסינים, על-פי משאלתו של מחמוד עבאס. ברור מאליו ששילוב שכזה אינו משחק לטובת ישראל, באשר הוא מזמין כנגדה הפעלת לחצים, שיהיו כבדים פי כמה וכמה מאלה שמבקש הנשיא טראמפ להפעיל. שכרנו יצא עקב כך בהפסד.

תאריך:  25/12/2017   |   עודכן:  25/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיחות השלום עלו על שרטון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד לאתר news1
מושיקו  |  25/12/17 09:24
2
אם כבר, אז טורקיה
עודד ב  |  25/12/17 19:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
נתניהו: הפלשתינים לא רוצים שלום    נדב ארגמן: "חמאס מתקרבת לחיק אירן ופועלת ללא הרף להוצאת פיגועי תופת בישראל מאיו"ש. 148 חוליות מקומיות של חמאס באיו"ש נחשפו מתחילת השנה"
יוני בן-מנחם
גל המחאה הפלשתיני האלים בשטחים בתגובה על הכרזת טראמפ לא מתרומם לכלל אינתיפאדה והפלגים הפלשתינים חלוקים ביניהם לגבי אופיו. ישראל פעלה נכון עד כה והיא צריכה להמשיך ולנהוג באיפוק כדי לצמצם למינימום את מספר הנפגעים בשטח בזמן המאבק בזירה המדינית
משה חסדאי
כל תהליך השלום, אינו אלא תרמית ותחבולה ערמומית, מלכודת מוות בראש ובראשונה ליהודים    זו גם מלכודת מוות לערבים ולאומות העולם שחפצי חיים הם ומודים בזכותו של העם היהודי על ארץ ישראל, כפי שכתוב במפורש בקוראן בסורת 'השולחן'
עומר כרמון
תנועת הפתח ברצועת עזה, בראשה עומד יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, קיימה משפט מבוים לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בשל הכרזתו על ירושלים כבירת ישראל
עומר כרמון
מועצת הביטחון בדיון מיוחד בחטופים הישראלים המוחזקים בידי החמאס    לאה גולדין: "בננו לא היה קורבן של המלחמה בעזה אלא קורבן של הפסקת אש הומניטרית שאותה יזם האו"ם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il