התבשרנו לא מזמן על פיטורי כ-1,300 דיילות היופי אותן היינו רגילים לראות, בסניפים של הרשת, לבושות בשחור, מטופחות ומאופרות באופן הדור ומרשים.
הרשת יצאה בהצהרה, שהציבור לא נזקק להן יותר וגם כחלק מההערכות לכניסת שופרסל לניו-פארם, בכוונתה להוריד מחירי מוצרי המוצרים המטופלים על-ידי הדיילות. האם זה כל האמת או רק עוד מריחה קוסמטית?
ובכן, הדיילות ממומנות על-ידי החברות/היבואניות של מוצרי הקוסמטיקה והבישום ומובן שמחירי המוצרים כוללים את עלות אחזקתם. אולם, יש לזכור שמחירי המוצרים יוקרו בכל הארץ ולא רק בסופר-פארם, בעוד שעלות אחזקתם היא ברשת בלבד. רוצה לומר, שהייתה כאן הסטה משמעותית של תקציבי קידום המכירות לטובת רשת סופר-פארם והוצאתם מהרשת כעת היא רק חלק מסיפור הוזלת מחירי הצרכן בסופר-פארם, שהרי הרשת תוזיל כעת את מחירי המוצרים לצרכן (לבטח לא רק בתחום הקוסמטיקה והבישום) או במילים אחרות, היא לא רוצה להראות כרשת אשר עשקה את הלקוחות כל השנים.
סיפור הדיילות הוא סיפור כיסוי טוב ועם יחסי-ציבור טובים הוא יכול לעבור טוב בציבור, אולם הוא רק חלק קטן מכל הוזלת המחירים שתהיה ברשת כחלק מכניסת שופרסל לענף ומסתיר את הרווחיות הגדולה של סופר-פארם במשך כל השנים וכמו תמיד מי שמשלם את המחיר הוא הציבור הלא מאורגן ודל האמצעים אשר נאבק על זכותו לשרוד במדינת ישראל ולהתקיים בכבוד.