X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סיפור הדיילות הוא סיפור כיסוי טוב ועם יח"צ טובים הוא יכול לעבור טוב בציבור, אולם הוא רק חלק קטן מכל הוזלת המחירים שתהיה ברשת כחלק מכניסת שופרסל לענף ומסתיר את הרווחיות הגדולה של סופר-פארם במשך השנים
▪  ▪  ▪
הציבור משלם את המחיר [צילום: משה שי/פלאש 90]

התבשרנו לא מזמן על פיטורי כ-1,300 דיילות היופי אותן היינו רגילים לראות, בסניפים של הרשת, לבושות בשחור, מטופחות ומאופרות באופן הדור ומרשים.
הרשת יצאה בהצהרה, שהציבור לא נזקק להן יותר וגם כחלק מההערכות לכניסת שופרסל לניו-פארם, בכוונתה להוריד מחירי מוצרי המוצרים המטופלים על-ידי הדיילות. האם זה כל האמת או רק עוד מריחה קוסמטית?
ובכן, הדיילות ממומנות על-ידי החברות/היבואניות של מוצרי הקוסמטיקה והבישום ומובן שמחירי המוצרים כוללים את עלות אחזקתם. אולם, יש לזכור שמחירי המוצרים יוקרו בכל הארץ ולא רק בסופר-פארם, בעוד שעלות אחזקתם היא ברשת בלבד. רוצה לומר, שהייתה כאן הסטה משמעותית של תקציבי קידום המכירות לטובת רשת סופר-פארם והוצאתם מהרשת כעת היא רק חלק מסיפור הוזלת מחירי הצרכן בסופר-פארם, שהרי הרשת תוזיל כעת את מחירי המוצרים לצרכן (לבטח לא רק בתחום הקוסמטיקה והבישום) או במילים אחרות, היא לא רוצה להראות כרשת אשר עשקה את הלקוחות כל השנים.
סיפור הדיילות הוא סיפור כיסוי טוב ועם יחסי-ציבור טובים הוא יכול לעבור טוב בציבור, אולם הוא רק חלק קטן מכל הוזלת המחירים שתהיה ברשת כחלק מכניסת שופרסל לענף ומסתיר את הרווחיות הגדולה של סופר-פארם במשך כל השנים וכמו תמיד מי שמשלם את המחיר הוא הציבור הלא מאורגן ודל האמצעים אשר נאבק על זכותו לשרוד במדינת ישראל ולהתקיים בכבוד.

תאריך:  26/12/2017   |   עודכן:  26/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סופר-פארם ופיטורי 1,300 דיילות היופי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
מצער אותי, שאת לקחי פרשת השבוע בדבר לקיחת אחריות משאיר ראש הממשלה לספירות השמימיות של הסיפור המקראי, ואינו מוכן שהם יקרמו עור וגידים ויקבלו ממשות חיים במשרד ראש הממשלה
עו"ד ורד כהן, עו"ד רענן בר-און
מדוע כדאי לערוך הסכם יחסי ממון, מה קורה אם הוא אינו מאושר כדין והאם הוא בא לצידה של הכתובה או במקומה
עו"ד ורו"ח איילת הלל-בירנצויג
התיקון לפקודת מס הכנסה, המאפשר לכפות על חברות לחלק כדיבידנד את רווחיהן הצבורים, עלול לגרום לתוצאות אבסורדיות מבחינה עסקית ומשפטית
רפי לאופרט
מומלצת חזרה דחופה לשימוש בשכל ישר במינון בסיסי מצד מנהיגינו, שופטינו, מפקדינו ולא מעטים בתוכנו, לטובת כולנו
אברהם פכטר
אומנות הסקרים ואומנות פרשנות הסקרים התפתחה בארץ לאמנות בפני עצמה. במקביל - יש מומחים לעיוות סקרים ופרשנותם לפי האג'נדה הפוליטית שלהם. המומחה לסקרים פוליטיים היה בזמנו שמעון פרס ז"ל, שזכה ברוב הסקרים שבוצעו והפסיד ברוב הבחירות בפועל שבוצעו. ולהזכיר לציבור שהלכנו לישון עם פרס כראש ממשלה בבחירות ב-96 והתעוררנו עם נתניהו בבוקר, כך פועלים הסקרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il