X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ארגון הטרור המסוכן ביותר נמצא על הכוונת של צה"ל, ולמרות שאין לו כתובת ברורה, נמנים עם שורותיו רבבות לוחמים והוא מצויד באמל"ח למכביר במימון האירנים
▪  ▪  ▪
סמל הג'יהאד האיסלמי הפלשתיני

הטרור הפלשתיני עלה מדרגה. אם בתחילה היה זה הפתח, שפעל נגד ישראל בחסות אנשיו בפיגועים מתמשכים ובשתי אינתיפאדות, בא אחריו החמאס שנטל לידיו את ירי הרקטות, ובעקבותיו צץ הג'יהאד האיסלאמי, העולה על שניהם עוד פי כמה וכמה, הן באיוש והן באמל"ח.
בהבדל מהפתח והחמאס, שהם ארגוני-טרור חילוניים מובהקים - הג'יהאד האיסלאמי הוא ארגון דתי-קנאי ולאומני, ןשלא כמותם, שאינם מעוניינים לפי שעה בעימות חזיתי עם ישראל - הוא הציב לפניו מטרה בלעדית למחוק את ישראל, בכל מחיר, מעל פני האדמה, ומהר..
אז כדי לממש את איומו, מממנת אירן את הג'יהאד - ארגון בעל עשרות-אלפי לוחמים - ומציידת אותו במגוון של אמל"ח, וזאת בקנה-מידה העולה פי כמה וכמה על כל מה שיש בידי הפתח והחמאס, שאינם מסוגלים להתחרות בעוצמתו המתוחכמת..
ללא כתובת
בהיותו הארגון המוקצן ביותר, נמצא כעת הג'יהאד האיסלאמי במרכזה של הכוונת הצה"לית, אם משום קשריו ההדוקים עם אירן, ואם משום יכולותיו המבצעיות, העולות עשרות מונים על אלה של שני ארגוני הטרור האחרים.
עם זאת, צריך להודות שלג'יהאד אין כיום כתובת ברורה כדי לפגוע בה ולמוטטה. היום הוא ניצב פה ומחר הוא ניצב שם., הוא פועל באנונימיות יתרה, ולא אחת מסתתר מאחורי ארגוני סלפים, שכלעצמם אינם נרתעים מביצוען של פעולות טרור בשטחי ישראל.
כך או אחרת, לית מאן דפליג שבמצב שכזה מרחב התמרון של ישראל רק פוחת והולך, ואמצעי ההרתעה ששימשו אותה באופן סביר בשלוש וחצי השנים האחרונות שחלפו מאז מבצע צוק איתן- כבר אינם נראים אפקטיביים. חלופה אפשרית היא פגיעה ישירה במטרות הג'יהאד המזוהות במחנות ובמשרדים, או אפילו במפקדים בכירים, אלא שהמודיעין הישראלי אינו יכול להבטיח שקו פעולה שכזה אכן ירסן את הג'יהאד.

תאריך:  07/01/2018   |   עודכן:  07/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
צ'לו רוזנברג
יש גבול לפוליטיקה קטנה, לפוליטיקה של שנאה ושיסוי    מדוע אסור לאדם שהקדיש את חייו לביטחון ישראל להביע עמדה מושכלת לגבי הסכנות העלולות לנבוע מהפיכתה של ישראל למדינה דו-לאומית אליה מובילים נתניהו וחבריו הפונדמנטליסטים?
עומר כרמון
מפגינים חסמו את מכוניתו, השליכו עליה אבנים ואשפה וקראו: "בוגד ומרגל"    הפלשתינים טוענים כי ישראל הודיעה שאם לא תתאפשר הגעתו לבית לחם, יוכנסו כוחות צה"ל
בעז שפירא
דגל הלאום הוא בעיניהם סממן פשיסטי, ההמנון הלאומי לא "מתאים" לאזרחים הערבים, על הקרן הקיימת לישראל לפעול גם למען ערביי ישראל, השבת מהווה כפייה, במדינה יש "הדרת נשים" "הדתה" ושאר "סכנות" רחמנא ליצלן
עומר כרמון
וול סטריט ג'ורנל: לאחר ניצחונו בבחירות אך טרם כניסתו לבית הלבן התקשר דונלד טראמפ לעבד אל-פתח א-סיסי והזהיר אותו כי במידה ומצרים תגיש באותו יום את הצעת ההחלטה במועצת הביטחון המגנה את ישראל על הבנייה בהתנחלויות, ממשלו יבוא עמו חשבון לאחר שיושבע
עומר כרמון
לא הועברו 125 מיליון דולרים לסוכנות האו"ם המטפלת בפליטים פלשתינים    בכיר חמאס: "הפסקת הסיוע תסכן את חייהם של מיליון פלשתינים ותהפוך את עזה למוקד של אסון הומניטרי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il