X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההבדלים בין הנאומים של אליעד שרגא לאלו של אלדד יניב הם ברמת הסגנון בלבד אדון שרגא: אולי אנחנו "רפי שכל", אבל עדיין יודעים לקרוא
▪  ▪  ▪
שרגא: "חברה גוססת שנושמת את נשימותיה האחרונות" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

אליעד שרגא מתבדל מיניב אלדד. אני לא מאמין לו. הוא שלח אותנו להקשיב לנאומו במוצ"ש ברוטשילד. הקשבתי והצטמררתי. אמרתי לא פעם, שמי שמשתף פעולה עם נוכל ידוע כיניב אלדד, יקרה לו מקרה משל יותם - אש שיצאה מקוצי האטד תשרוף את כל העצים. כדאי להשוות בין נאומו של שרגא לנאצותיו הקבועות של יניב אלדד - הבדלים סגנוניים בלבד.
אחרי ההפגנה הזאת, התנועה לאיכות השלטון שרפה את עצמה כמו הקרן החדשה לישראל בזמנו. הדברים שאמר שרגא בנאומו חמורים, בעיקר כשהם באים ממי שמתיימר להוביל תנועה הדואגת לאיכות השלטון. רואים בסרטון כיצד שרגא מתלהב מעצמו ומהמיית השנאה של הקהל. מרוב דיבורים נגד שחיתות, התאהב בעמדת המטיף ונביא הזעם. השמאל מלא בנביאי זעם, וגם שרגא רצה. גם "הימין המוסרי" רצה להתנבא על חורבננו. אשרינו, אם לא נביאים, הרי בני נביאים.
נביאי שקר. שרגא דיבר על "יד נעלמה שבגדה במולדת וכתבה את המכתב שמתיר לגרמנים למכור למצרים צוללות מתקדמות שיכולות לשאת נשק גרעיני". ואז קבע: "בגדו במולדת, ושלא יספרו לכם שטויות!" מה שרגא מבין בצוללות וביחסים בין מדינות, שאיננו יודעים? למען האמת כלום.
אבל שרגא ידע לומר בנאומו, שהיד הנעלמה שחתמה על המכתב אינה מפקד חיל-הים, ולא הרמטכ"ל ואף לא שר הביטחון והנשיא. לא נותרו הרבה בכירים ברשימה. "אז מי כתב את המכתב?" התלהם שרגא, והקהל המשולהב השיב: "ביבי, ביבי!" שרגא יכול היה להסות את המפגינים ולומר להם שהוא אינו יודע, כפי שאמר לאראל סג"ל בתוכניתו, אבל נראה היה שהוא נהנה מהכוח לשלוט בהמונים מוסתים שצרחו "בגידה, בגידה". רק הגיליוטינה הייתה חסרה.
שרגא דיבר על "אינדיקטורים לחומרת המצב שלנו כאומה". זה יפה שהוא הפך להרצל ובן-גוריון, אבל האינדיקציה העיקרית העולה מנאומו היא הנחרצות חסרת הכיסוי שלו ("מדינה שאיבדה את הצפון", "בדרך להתרסקות מוחלטת", "טירוף מוחלט"). כשהיא באה מאדם הרואה עצמו משיח, זה חמור פי 77. הבדיחה היא שהוא האשים את הח"כים בליכוד ב"התלהבות כמעט משיחית".
שום סימני שאלה אין לצדיק, כמו שאין לאלדד שמשון ויובב נפתלי שהצטרף אליהם. שחיתות? הינה שחיתות: לא לתהות, כיצד יכול רוני ריטמן - המאשים את רה"מ שתפר לו תיק הטרדה מינית - לעמוד בראש הגוף החוקר את רה"מ? והרי בג"ץ כתב נגד החלטת המפכ"ל להותירו בתפקיד. שחיתות היא להשתתף בהפגנה שבזה לחזקת החפות ומרשיעה בטרם משפט (לכן חוק ההמלצות!). שחיתות היא ללחוץ על היועמ"ש מנדלבליט לחרוץ דין, כי אינך מאמין לו. שחיתות היא לבזות את בחירתם של כמעט מיליון אנשים בתואנות טיפשיות של תיאוריית קונספירציה ילדותית חסרת ביסוס.
ואז הגיע החלק הגזעני בנאום, כשדיבר על ח"כ דוד אמסלם: "רה"מ חיפש לעצמו ומצא בריון קשקשים רפה שכל וזב חוטם, שיוכל להמשיך לתקוף את המשטרה והפרקליטות וביהמ"ש העליון". קראו שוב. לא ייאמן. גם זה חלק מפרצופם של מפגיני רוטשילד. קבוצה חברתית שאינה מקבלת את חילופי המשמרות ההיסטוריים בהובלת הספינה הציונית, ולכן מטילה דופי בבחירת הציבור ומנסה להוליך אותו שולל, כאילו ישראל היא מדינת עולם שלישי, ואם לא ישובו לשלטון, שתישרף המדינה.
ראו כיצד מגדיר אליעד שרגא את החברה הישראלית: "חברה גוססת שנושמת את נשימותיה האחרונות". שרגא ממחיש את הפרויקציה שפרויד דיבר עליה, השלכה מנפשו של האדם על המציאות. מה דעתכם, גם אתם חושבים שכך אנחנו נראים?
יו"ר התנועה לאיכות השלטון אינו מקורי; אלה אמירות קבועות, ארוכות שנים, אצל חבורה ידועה ש"גנבו לה את המדינה". לטעמי, שחיתות היא גם להיתמם ברדיו ולומר "לא התכוונתי". כולנו יודעים לקרוא, אליעד שרגא, גם רפי השכל וזבי החוטם.

פורסם במקור: ישראל היום (3.1.18)
תאריך:  10/01/2018   |   עודכן:  10/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התנועה המשיחית לביזוי החברה
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
היגיון של תועמלן ימנוני הזוי
הירונימוס  |  10/01/18 14:08
 
- הירונימום באופן בהול
צורי  |  10/01/18 17:37
 
- אתה כ"כ צפוי שזה ביזוי
שוחר-שלום  |  10/01/18 19:19
 
- פלוצונימוס כמה משלם לך יובל
לוחם 99  |  10/01/18 20:28
2
שונאי נתניהו
באום  |  10/01/18 14:54
 
- מה יעשו אויבי ישראל?
בקבוק ממוחזר  |  10/01/18 19:02
 
- אני בטוח
באום  |  10/01/18 20:48
3
היטבת להתבטא
עמעד  |  10/01/18 15:20
4
מה הקשר "לגזענות" , אידר ?
שלמה המגיב  |  10/01/18 19:06
5
יום הנכבה של דרוקר/יניב/מרגלית
ע_הראל  |  10/01/18 22:38
 
- שמחה טרם זמנה
אהוד פרלסמן  |  11/01/18 01:57
6
לכאורה אין בתנועה שום איכות
אקטואלי  |  11/01/18 00:40
7
התנועה המגונה של אלעד בן גיגי
קורןנאוה טבריה  |  11/01/18 09:33
8
אלעד שרגא עושה לביתו
אברהם מורן  |  11/01/18 09:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
הבית ברחוב בלפור, שנאלץ לאכסן אורח חיים מופקר של יאיר נתניהו, חייב להינעל בדחיפות על בריח ומסגר, ולדרוש מדייריו ללכת לביתם בקיסריה
יוני בן-מנחם
הפיגוע באזור שכם הוא ניסיון של ארגוני חמאס והגי'האד האיסלאמי להסלים את המצב הביטחוני בגדה ולתת "רוח גבית" לאינתיפאדה הדועכת. ישראל צריכה להבהיר ליו"ר הרש"פ לקראת כינוס המועצה המרכזית של אש"ף כי הפסקת התיאום הביטחוני עמה הינו בגדר חציית "קו אדום" והיא לא תעבור לסדר היום
מרדכי ליפמן
הבוזזים את החקלאות בצפון ובמרכז, ואת בסיסי הצבא בדרום, בוזזים יחד עם עוצמי העיניים שם למעלה, גם את האתוס הציוני. מצב זה אולי איננו מבשר את סוף הציונות. אבל הוא בהחלט מבשר את התחלת הסוף... ישראל זקוקה לרפואה דחופה
יצחק מויאל
מדוע כדאי לעובדים לקרוא היטב את תלוש השכר ואת הדוחות השנתיים מחברות הביטוח וכיצד יוכלו להימנע מעוגמת נפש ואובדן הכנסה במקרים של פציעה או חלילה מוות
אברהם שרון
כל עוד בלבב פנימה נפש יהודי הומייה - בלבבם של עבריי ישראל נפש ערבי הומייה    פשוט, לא?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il