X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כן' הוא הבין את המשחק המזרח תיכוני שמשחק בו גם אבו מאזן המשחק שנקרא: נותנים לך אצבע - תדרוש את כל היד!
▪  ▪  ▪
לדרוש את כל היד [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

עלי להתוודות: בארצנו הצינית אין צורך לחפור עמוק מדי כדי לחפש סאטירות. אם רק תצא לרחוב ותביט ימינה ושמאלה מיד יצוצו כפיטריות לאחר הגשם שתיים-שלוש סאטירות, יתייצבו לפניך ויגידו: "הנני. עשה בי כרצונך"!
וכך קרה הדבר שעוד לא הספקנו להתאושש מהבשורה המפתיעה של ממשלת ישראל שכל מסתנן יועבר אחר כבוד למדינה זו או אחרת כשבארנקו מצלצלין בסך 3,500 דולר טבין ותקילין, והנה קם נשיא אריתריאה והודיע שהיה לא יהיה, ודרישתו האולטימטיבית היא שעל ממשלת ישראל להתפיח את כיסיו וארנקו של כל מסתנן שיעזוב ב-50,000 דולר, לא פחות ולא יותר.
כן. הוא הבין את המשחק המזרח תיכוני שמשחק בו גם אבו מאזן. המשחק שנקרא: נותנים לך אצבע - תדרוש את כל היד!
בעוד אנו תוהים איך נעמוד בלחץ המאסיבי הזה ומאין ניקח את הכסף - מקופות הגמל או הפנסיה, מתקציב הבריאות או החינוך, החליטה ממשלת ישראל להוציא שליח מיוחד לאריתריאה כדי שידון וינהל משא-ומתן עם האיש הזה, איסאיאס, ו"יוריד" אותו מהרעיון שאנו כאילו הפראיירים של המזרח התיכון החדש.
כעבור מספר ימים חזר השליח מרוצה ודיווח לממשלה על ההצלחה הכבירה במו"מ. להלן ההסכם שהושג: כל מסתנן אשר יצא את הארץ יקבל מאת המדינה לא 50 אלף אלא רק 20 אלף דולר!!!
ובנוסף, אם ירצה, יוכל לקחת עמו במזוודתו מתנדבת של העמותות לזכויות המסתננים או לחלופין, מישהי מהקרן החדשה שתתנדב להינשא לו. השם שלה לא חייב להיות אנה פרנק. כמו-כן, אם יחפוץ בכך, יותר לו לדחוס למזוודתו מבחר של שלושה טייסים, וכמה עשרות מרצים, רופאים ודיפלומטים. אלה מצידם לא יתנגדו. נהפוך הוא. הם ישמחו, מן הסתם, לעשות מחווה הומניטרית ולסייע בידו ככל הניתן.
אמנם אין ספק שיהיה קצת צפוף שם, במזוודות, אבל לא נורא. בין כה לאנשים הללו עומד העיקרון של המטרה מקדשת את האמצעים.
אה, והדבר הכי חשוב שהוסיף השליח הוא שג'ורג' סורוס יממן את הפרויקט.
ובא לציון גואל.
C וכל הזכויות שמורות לחולמים.
מקורות:
סקר: 58% מהישראלים תומכים בהוצאת מסתננים מהמדינה. סקר 'ישראל היום' והגל החדש קובע מגלה כי רוב הציבור הישראלי דווקא בעד הוצאתם מהארץ של המסתננים... לשאלה האם ישראל צריכה לגרש שוהים בלתי חוקיים מאריתריאה ומסודן? 58% תומכים בהוצאת מסתננים מישראל לעומת 23% שאינם תומכים.
[בנימין ברגר/ט״ו בשבט תשע״ח 08:40]
נשיא אריתריאה: מגיע למסתננים 50 אלף דולר. הנשיא איסאיאס אפוורקי, טוען כי למהגרים מארצו וסודן מגיע לפחות 50 אלף דולר כל אחד.
[יענקי פרבר/יום רביעי ט"ו שבט תשע"ח 22:23 31.1.2018]
[יוטיוב]

תאריך:  05/02/2018   |   עודכן:  05/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ישראל היום
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מהגרים
איתמר לוין
שכרם גבוה מן הממוצע, אם כי חלקם בשוק העבודה נמוך יותר    תרומתם לתוצר ולערך המוסף של המשק ברואנדה היא השנייה בגובהה בעשר המדינות שנבדקו
איתמר לוין
בחסות טענה ל"חופש הביטוי" אנו עדים למהלכים שמשבשים את חקירות נתניהו, מהלכים אימים על שופטים ומשמיצים עובדי ציבור. מדובר במדרון חלקלק שעלול להוביל לפגיעה קשה ואף הרסנית בשלטון החוק
עידן יוסף
שר הפנים: למעלה ממחצית בקשות המקלט הן של אוקראינים. מאכערים מביאים אותם ישר מנתב"ג לסלמה ומגישים בקשת מקלט ואז אי-אפשר לגעת בהם    יו"ר ועדת הפנים: הגיע הזמן לנפץ שקרים בוטים. מטיפים לנו מתוך טהרנות מזויפת ומטעה שחצתה גבולות
עומר כרמון
נדחתה דרישת עמותת "רופאים לזכויות אדם", לשלול את רישיון הרופא של פרופ' שלמה מור יוסף בשל עיסוקו בנושא המסתננים    יעקב ליצמן: "מפליא אותי כיצד רופאים שתפקידם היחיד הוא לדאוג לרפואה מתוך חמלה ומסירות, לוקחים צד בעניין לא להם, תוך צדקנות מתחסדת ומשמיצה את הממשלה"
רפי לאופרט
ישראל הסתגלה בתחומים רבים מדי של חיינו, למציאות בלתי-סבירה, עד כדי התמכרות; "מהגרי הנוחיות" מאפריקה הם דוגמה מוחשית לכך. שמירה על השקט היחסי בכל מחיר, מביאה תדיר לתוצאות אבסורדית ואף מסוכנות. המבצע לעזיבת המסתננים מאפריקה, הוא סגירת מעגל ותיקון עיוות שצריך היה למנעו מראש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il