X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פרסמה גלאון ברבים שהרמיזות של אלדד יניב ואילן גלאון לפיהן ההסלמה בצפון קשורה לחקירת ראש הממשלה הן "טענות מקוממות ומעליבות" הוסיפה ואמרה:" נתניהו ציניקן, אבל הוא לא דמות של נבל מקומיקס, והוא בטח שלא ארגן הפלת מטוס ישראלי רק כדי לדחות את המלצות המשטרה. הטענות האלה מעליבות ומקוממות"
▪  ▪  ▪
גלאון. פרסמה ברבים [צילום: פלאש 90]

נער הייתי וגם זקנתי ויודע אני היטב שעם ירידת המתח והחזרה לשגרה ישובו אלה המתגלים כעת כאחראיים וממלכתיים לזנב במחנה הלאומי ולשוב לסורם תוך שהם גורמים לנו לכאב לב לא קטן. אלא שדווקא על-רקע המחלוקות שבשגרה כמה נעים להתבשם, ולו לרגע, מניחוח האחדות.
אחרית הימים? לא ולא. פשוט מאד, זה מה שקורה לנו עת התותחים יורים. תאמרו מה שתאמרו, זה נעים לאוזן ואף מחמם את הלב, גם אם התחושה הטובה קצרת מועד היא.
עם צאת שבת קודש התבשרנו על המלחמה בצפון. יש שיאמרו תקרית, יש שיגידו הסלמה, אנכי מעדיף את המילה "מלחמה". אנו חיים בהתמודדות שהחלה עוד לפני הקמת המדינה ונמשכת עם עליות וירידות מאז תש"ח ועד עצם היום הזה. נכון שאין מה להשוות בין מלחמת יום כיפור לששת הימים, בין מלחמת השחרור לצוק איתן ובין מלחמת שלום הגליל למבצע קדש אלא שלמרבה הצער אנו עדיין נלחמים על קיומנו.
דם יהודי נשפך גם בעת "רגיעה". הרוצחים הערבים שולחים ידם אל הפגיון, אל מטעני החבלה, אל האבנים ובקבוקי התבערה. משאת נפשם הייתה, הווה ותהיה להשמידנו ולסלקנו מארצנו. לכן, כל עוד לא מיגרנו את האויב - מצפון, מדרום, בתוכנו ובסביבתנו הקרובה והרחוקה, התחושה היא שאנו עדיין במלחמה. למרבה האסון רק בחודש האחרון קבלנו שתי תזכורות כואבות - רצח הרב שבח רזיאל ואיתמר בן גל, הי"ד הקדושים.
ומבעד לכאב, הפציעה קרן אור קטנה, כזו שהזכירה מושג שנשכח מלב - אחדות בין יהודים. נוכח כמה התבטאויות מוזרות עד תימהוניות שהעלילו על ראש הממשלה נתניהו כאילו המצב הביטחוני בצפון יזום על ידו כדי להימלט מאימת חקירות המשטרה, התייצבה לצד השפיות לא אחרת מאשר זהבה גלאון. כן, אותה זהבה מהמפלגה השמאלנית למהדרין שברגיל אנו סובלים ממנה צער, תסכול וכאב.
פרסמה גלאון ברבים שהרמיזות של אלדד יניב ואילן גלאון לפיהן ההסלמה בצפון קשורה לחקירת ראש הממשלה הן "טענות מקוממות ומעליבות". הוסיפה ואמרה:" נתניהו ציניקן, אבל הוא לא דמות של נבל מקומיקס, והוא בטח שלא ארגן הפלת מטוס ישראלי רק כדי לדחות את המלצות המשטרה. הטענות האלה מעליבות ומקוממות".
גלאון לא הייתה היחידה וקולות שקולים, ממלכתיים ובעלי גוון הנושא עמו אחריות לאומית נשמעו מעוד פוליטיקאים, בתוכם ממתנגדיו המובהקים והמרים של נתניהו. בכלל אלה תמצאו את יאיר לפיד, בוגי יעלון, אבי גבאי ועמיר פרץ. אפילו מנכ"לית התנועה הקיבוצית הודיעה שבניגוד למתוכנן לא תנאם בעצרת "המחאה נגד השחיתות".
שלא תטעו, אינני יוצא מגדרי, לבי לא נמס בקרבי, דמעות התרגשות לא זולגות מעיני. נער הייתי וגם זקנתי ויודע אני היטב שעם ירידת המתח, שוך הקרבות והחזרה לשגרה - ישובו אלה המתגלים כעת כאחראיים וממלכתיים לזנב במחנה הלאומי, לתמוך בסדר היום של מה שהם מכנים ה"פלשתינים" ולגרום לנו לכאב לב לא קטן.
אלא שדווקא על-רקע המחלוקות שבשגרה, עת החרבות בתוכנו נשלפות והוויכוחים מתלהטים - כמה נעים להתבשם, ולו לרגע, מניחוח האחדות.
נשתדל לזכור כולנו (כותב שורות אלה בכלל זה) שהרוצחים המקיפים אותנו מכל עבר וגם אלה שבתוכנו, הם ותומכיהם, לא מבחינים בין יהודי ליהודי. ספורטאים יהודים באולימפיאדת מינכן, ילדים בתחפושות פורים במעבר החצייה בדיזנגוף, עולים מהתופת באירופה שגויסו מיד עם נחיתתם למלחמת השחרור, התינוקת שלהבת פס מחברון, חללי צוק איתן, הרוגי ופצועי כל הפרעות מאז תרפ"ט ועד היום והרוגי ופצועי כל מלחמות ישראל - כל אלה יוכיחו.
השם ייקום דם כל הקדושים.
מכאן, שרשאים אנו להתרפק על הרגע, ליהנות ממפגן האחדות אד הוק, לשמוח שלהבות המחלוקת הפנימית נסוגות מפני אש האויב. ולוואי שנזכה שרגש זה יתעצם בקרבנו ויקנה לו אחיזה של קבע - גם בעת רגיעה, יחסית וזמנית ככל שתהא.

תאריך:  11/02/2018   |   עודכן:  11/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זהבה גלאון מגינה על נתניהו
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אין כמו מלחמה טובה,
שנאמר,  |  11/02/18 15:57
2
בעז, כשסוס מדבר עברית
ב_שמואל  |  12/02/18 07:44
 
- לעיתים נדמה
לאדם  |  12/02/18 09:25
 
- כן לעתים. זה מבלבל כאשר עראפת
ב_שמואל  |  12/02/18 18:05
3
זהבל'ה 'הגנה' על רה"מ לא מאהבת
קורןנאוה טבריה  |  12/02/18 11:28
4
מצטער להשבית את שמחתך,זהבה
בני בנקר  |  12/02/18 12:01
5
האם מסכים אתה לתגובותיהם של
למר בעז שפירא  |  12/02/18 18:41
 
- תשובה
בעז ש  |  12/02/18 21:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארווין קליין
גם אם יורשע נתניהו בתיק המתנות, זאת לא סיבה להדיח אותו    יש פה מצד אחד לנהוג בצורה הגיונית ושוויונית כלפי כולם ומצד שני לגביר את האכיפה על כולם, כולל כל הפקידונים והממונים הקטנים
יוני בן-מנחם
אירן וסוריה מנסות לקבוע כללי משחק חדשים ולהרתיע את ישראל מלהמשיך את התקיפות האוויריות בסוריה. ההערכה בעולם הערבי היא כי לא צפוייה מלחמה אזורית וכי המעצמות יתערבו בנעשה כדי להכיל את המצב ולקבוע כללי משחק חדשים
אפרים הלפרין
כולם ממציאים פה אפליקציות, עושים אקזיטים ונעשים מיליונרים, ורק אני נותר מאחור עם הדה-שוו, אז גם אני המצאתי אפליקציה, ואז דמיינתי את בשטרות ממלאים את הדה-שוו ויוצאים לי מהאוזניים    אני לא רוצה לעשות לכם spoiler ולכן תמתינו בסבלנות ל-happy end
אסתר שניאורסון גרי
התנהלות כה משונה, כה מופרכת, שאם יהיו המלצות של העמדה לדין, צריך יהיה להשליכן לפח    וחברי הכנסת צריכים להבהיר שלא יסירו את חוק החסינות מראש הממשלה    חוק זה נועד בדיוק לכך
יעקב עמר
כל עוד ישראל לא מציגה הוכחות מצולמות, מטרת כל ההתקפות האלה היא הצלת ישבנו המלכותי של ראש הממשלה מפני המלצות המשטרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il