X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: שירות אזרחי לבעלי מוגבלויות שוטרים עם ברק בעיניים בבירה טוב שההגה בידיים של אגד? וּלקינוח מתהפכים בקיברם
▪  ▪  ▪
שוטרים בירושלים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

מגמה מבורכת
בצד המגמה המבורכת, הרווחת במשרדי הבריאות והרווחה, במיוחד בעשור האחרון, לשילוב בעלי מוגבלויות בקהילה, ראוי לברך את הגופים הממלכתיים והתעסוקתיים שהרימו את הכפפה לקידום החברתי, התרבותי והכלכלי של האוכלוסייה המוגבלת. וכך היא משתלבת בתחרויות ספורט ובגלריות שונות מציגים יצירות אומנות שלה. יתר על כן, יותר ויותר עסקים וחברות (בזק, קפה ארומה ועוד) משלבים אותה בעבודה.
לאחרונה גם הרשות לשירות לאומי ואזרחי, בראשות שר שלום ג'רבי, נרתמה אף היא לא רק לגייס בעלי מוגבלויות לשורותיה, אלא גם לדאוג להם לתעסוקה לאחר שחרורם. צעדים מבורכים אלה תורמים לא רק לקהילה מיוחדת זו, לקידומה ולהבטחת רווחתה וזכויותיה. לא פחות הם מסייעים בניפוץ סטיגמות, רתיעה ודיעות קדומות כלפי הקהילה. כל הכבוד!
שוטרים טובים יותר
בניית שכונה מיוחדת לכוחות הביטחון אינה המצאה ירושלמית. היא קיימת זה מכבר בראש העין ועוד. אולם אין ספק, בעיר כמו ירושלים, שֶׁבָּה הרגישות הביטחונית גבוהה, יש לשכונה קהילתית זו לשוטרים ערך מוסף.
המגורים בעיר, שבה השוטרים הופכים לחלק בלתי נפרד מהווייתה ונופה, זמינים ומכירים אותה היטב על המרקם האנושי, החברתי, האתני והביטחוני שלה, תגביר את המוטיבציה שלהם ואת יעילותם בעבודה. היותם תושבי העיר תחזק את ההיכרות איתם של האזרחים ואת האמון בהם ובמערכת בכלל. וכך הן השוטרים והן אזרחי העיר יֵצאו מוּרווחים. וּבא לביטחון הבירה גואל.
נהגים אלימים
כל הכבוד לקמפיין "לא נותנים לאלימות לעלות לאוטובוס" המעטר את דפנות האוטובוסים מבחוץ של אגד. יש להניח שהפרסומת פונה, בצדק, אל ציבור הנוסעים.
אולם, למרבה הצער, המציאות מוכיחה כי גם הנהגים לא תמיד חפים מפשע, ולא אחת מפגינים חוסר אדיבות ותוקפנות כלפי נוסעים תמימים. כך, בצד נהגים אדיבים, המקפידים גם על חוקי התנועה, נמצא נהגים גזעניים, הפוגעים למשל באתיופים בגלל צבע עורם, או שופכים את זעמם על נוסעים מזדמנים ומשתוללים באוטובוס ועל הכביש. הם ממש רחוקים מלהצדיק את הסיסמה של החברה "טוב שההגה בידיים של אגד", הגורמת ללא פחות מהרמת גבה.
יש לקוות שהנהלת החברה לא שוכחת לטפל גם בנהגים, כדי למנוע הישנות תופעות בלתי נעימות אלה בעתיד, הפוגעות בשירות הציבור וגם בתדמית החברה.
מתהפכים בקברם
מטרידן הנשים הסידרתי וּמנהל כת, עזרא שיינברג. אחרי מעשיך המבישים, שנחשפו לאחרונה, ושעליהם נשלחת לכלא למאסר ממושך, נשאלת השאלה: באיזו זכות נתלית באילנות גדולים, כשקראת למוסדותיך בשם הנכסף "אורות האר"י"? ביישת אותם ואת דרכם הנעלה.
דומה שהאר"י המקובל הקדוש מצפת, ואפילו האורות הרוחניים, מתהפכים בקברם כשהתהדרת בשמם, בעוד בסתר ניאפת, תוך ניצול מרותך והכריזמה שלך ששבתה את קהילתך, ועברת על דיבר מרכזי מתוך עשרת הדיברות, שניתנו במעמד הר סיני.
בגירסה היהודית, על משקל ד"ר ג'קיל וּמיסטר הייד, האתה זה רב חושך וּמר אור?

תאריך:  13/02/2018   |   עודכן:  13/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אגד  ציפי לידר / Tzipi Lider
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
נטען שתמונה של רבין אשר הניף המסית מטעם השב"כ ליבתה חלק מהאש ואולי הייתה זרז לסיום חייו הטרגיים    בתמונה מהפגנה של מוצאי שבת ראיתי תמונת שלט "מנדלבליט, דע בפני מי אתה עתיד ליתן את הדין" ואת המסר החולני הזה הפיץ בטוויטר מי אם לא אחד המארגנים הראשיים של ההפגנות
עו"ד יהונתן קניר
הסדרה "חתונה ממבט ראשון" אינה רק תוכנית ריאליטי, אלא מבחן ממשי לחברה הישראלית ולמערכות הנישואין בה - כותב היועץ המשפטי שליווה אותה
יוסף קנדלקר
אז, לא קראו לאנשים שאוהבים את המדינה לאומנים, ולא קראו לאנשים שאוהבים את הצבא פשיסטים    לכולם היה ברור מי הטוב ומי הרע, וכולם ידעו שגם חייל טועה הוא עדיין חייל שלנו, וכולם ידעו שמחבל - חי או מת הוא עדיין מחבל
איתן קלינסקי
התרגום לארמית של יונתן בן עוזיאל לא ירד אלינו מהספירות השמימיות, הוא נחצב בדם לבו של מתרגם, שיש לו מודעות חברתית למה שנובע ממציאות החיים
אסתר שניאורסון גרי
באה המציאות והוכיחה כבר למחרת הכרזת המדינה, כי באויב קשה עסקינן    חמש מדינות ערב הצהירו בגלוי על כוונתן להכרית את האוד המוצל מאש השואה, ולסיים את עבודתו של היטלר, בן בריתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il