X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: ביבי - המיתוס והמציאות יצרים ויצירה בתלמה ילין אורבך - הטוב לתקשורת ולקינוח הביצה והתרנגולת
▪  ▪  ▪
נתניהו. קוסם [צילום: אלכס קולומויסקי]

ביבי איתן
כן, ביבי הקוסם, הוותיק והמנוּסה, היציב פוליטית, לא משקשק. למורת רוחם של הלפידים והיָניבים למיניהם, שמייחלים לרשת אותו, ועיניהם יוצאות מחוריהם מול הסקרים המחמיאים, המוציאים את ביבי בראש מורם מהנפתלי-ן למיניהם.
נראה שמעֵיני מובילי ההפגנות הקולניות והמתוקשרות היטב, נעלמה האימרה הידועה שאי-אפשר לעבוד על כל הציבור כל הזמן. מתברר שהציבור יותר חכם מכל מְאַחְזֵי העיניים הללו, הנגועים בשחיתות בעצמם, וּמנסים לעבוד עליו בלי הפסקה, ולא קונה את כל מסע ה'עליהום' על ביבי, שבסופו של דבר הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שאין לו תחליף.
מי האלטרנטיבה: האם זה הקמפיינר-הדמגוג המצטיין, ג'וניור לפיד, שכָּשל באוצר, או גבאי הטירון?
על חשיפות וחשופות
יותר ויותר כביסה מלוכלכת יצאה החוצה לאחרונה מ'בית היוצר החינוכי' של תלמה ילין. בצד היצירה האומנותית לא מעט יצרים השתוללו שם. מתברר שבועז ארד לא היה לבד. ההנהלה והמורים שיתפו פעולה במעשי החשפנות, וכי לא מדובר בטשטוש גבולות בלבד בין מורים לתלמידים, אלא בתעלולים בלתי צנועים שהתקיימו ביניהם.
ואם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו התלמידים. וּלאיזו פירות חינוכיים מצפים מהם?
אורבך המנוח
אין ספק שהעיתונאי, הסופר והח"כ אורי אורבך, ששלוש שנים מָלאו למותו, היה איש נְעים הליכות, ואפילו את שבט לשונו וּביקורתו החריפה אמר בנועם וּבלי התלהמות, וּכדרכו בתיבול הומור משובח.
מי שטבע את המונח "הטובים לתקשורת", ובעקבותיו דתיים רבים השתלבו מאז במיינסטרים של העיתונאות, ידע גם לנהל תקשורת אישית וחברתית נאותה עם כל גוני הקשת הפוליטית, הדתית והחילונית. מעֵבר לכך, בזכות מתינותו בהשקפותיו הפוליטיות (כאיש ימין -מרכז) והדתיות, שבהן דבק ללא פשרות, הצליח להדביק גם את הקולגות שלו בתוכנית 'המילה האחרונה', וּביניהם הידוענים אברי גלעד ועירית לינור, שחצו את הקווים משמאל יָמינה והחלו לגלות פתיחוּת דתית.
הביצה והתרנגולת
בנימין נתניהו הוא ראש ממשלה מוכשר, ותיק וּבעל ניסיון רב המנהל היטב את המדינה מבחינה כלכלית, ביטחונית ודיפלומטית. חבל מאוד, שהשמאל והתקשורת השמאלנית, שאוהבים לשנוא את האיש, במקום לראות את התנהלותו הממלכתית ביד רמה, מתמקדים מסיבות פוליטיות בזוטות אישיות דוגמת הסיגרים וכמות השמפנייה ששפך ועוד.
אין ספק שאילו דעת הקהל הייתה יורדת מעץ הזוטות, ויודעת להעריך את פועלו של ראש הממשלה, גם נתניהו היה חדֵל מכך. יש כאן במידה רבה סוגיית 'הביצה והתרנגולת' המזינים זה את זה בלהט וּבאקשן רב.

תאריך:  15/02/2018   |   עודכן:  15/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד זהר פישר, עו"ד ג'קי דונר
8.5 מיליארד דולר - זה יהיה היקף השוק העולמי למיקור חוץ משפטי בעוד שנתיים. הצורך להתייעל ולהתמחות, מביא להעברת תיקים אפילו למדינות זרות. גם בישראל קיים אותו צורך, אם כי התחום עודנו בחיתוליו - אבל אין ספק שהענף ישתנה
איתן קלינסקי
מערכת שלטונית חייבת להיות דוגמה באורח חייה ובמסריה האזרחיים    אמירת חבר הכנסת אמסלם אינה מהווה דוגמה לאזרחות טובה
ארי בוסל
ראו איזה טוב לחיות בטלה-נובלה ששמה ״משפחת נתניהו״    כך עוסקים כולנו בראש הממשלה או בשרה׳לה זוגתו או ביאיר בנם    ורק שוכחים אנו דברי אלוהים חיים למשה בהר סיני, כפי שמשה מסר לעמו (שמות כ״ב:27): ״אלוהים לא תקלל, ונשיא בעמך לא תאור״
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מקעקעים, סוגה בעייתית, אין אפס ליקויים, אינם מיטיבים עם עמם ו'מקרה-הכל'    חודש טוב    משנכנס אדר מרבין בשמחה
יוני בן-מנחם
המבצע הצבאי הגדול בחצי האי סיני נועד לחסל את הטרור של דאעש אך הנשיא המצרי א-סיסי רוצה לנצלו גם למטרות פוליטיות. במצרים וברצועת עזה ישנם רבים הסבורים כי הוא נועד גם להכשיר חלקים מחצי האי סיני כדי ליישב בהם עשרות אלפי פליטים פלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il