X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צבא הגנה לישראל הוא החיץ המפריד בינינו לבין הרוצחים הערבים הניאו נאצים של דורנו. הוא המונע מהרוצחים לטבוח יהודים, לשחוט אותם במיטותיהם ולפוצץ אותם לרסיסים בליל הסדר או באוטובוס על כן יש לברך על הפעילות אותה ניהל צה"ל בסוף השבוע בגבול עזה
▪  ▪  ▪
הרוצחים מחמאס [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

עם צאת שבת קודש נדרשתי לדיווחים על אודות האירועים בעזה. מהדיווחים המעודכנים עד עתה נראה כי מגיע לצה"ל יישר כוח גדול! בניגוד למדיניות ארוכת שנים של הבלגה, איפוק והכלה, נוכחים אנו לדעת שסוף-סוף נקט צה"ל פעולות המתבקשות מהמצב אותו יצרו המחבלים וראשיהם על גבולנו עם הרצועה.
אזכיר נשכחות - עזבנו את עזה לפני למעלה מעשור, גרשנו במו ידינו אחים ואחיות מנחלת אבות והחרבנו את היישובים. מסרנו שטח עצום לרוצחים הערבים בצירוף סיוע בינלאומי נרחב על-מנת שאלה יבנו, ישקמו, יתפתחו וישגשגו. זה היה החזון של האווילים שלא ידעו לקרוא את הכתובת על הקיר.
ומה קבלנו בתמורה? פיגועים, טילים, מנהרות ואיום מתמיד ומתמשך על ריבונותנו, על הביטחון ביישובי עוטף עזה, וכפי שהתברר גם על מיליוני אזרחים המאכלסים את ארצנו עד בואכה תל אביב. למי שאינו זוכר, עד לשם כיוונו הרוצחים מהחמאס.
ולאחרונה שקדו הרוצחים לתכנן ולהוציא אל הפועל הפגנת טרור ענקית לאורך גדר הרצועה אליה הצעידו רבבות. המטרה המוצהרת - חציית הגדר, הפרת הריבונות ומחאה על החיים האומללים שהם הביאו על עצמם. זו המטרה המוצהרת, אלא שבחסות ההצהרות זממו הרוצחים לשלוח חוליות רצח על-מנת להרוג בחיילינו ובאם יוכלו לטבוח באזרחים.
כבר בשבועיים שלפני המאורעות האחרונים ביצעו הרוצחים כמה פעולות הקוראות תיגר על ריבונותנו, לרבות חדירות, שריפת כלים, חבלה בגדר ואף חדירת עומק של חמושים עד כדי הגעה לקיבוץ צאלים.
ברור כשמש שהיה צורך להיערך להפגנת הטרור כדבעי, באופן שלא יאפשר לרוצחים להוציא לפועל את זממם. ואכן, מהדיווחים המתקבלים עד כה מתברר למרבה השמחה שצה"ל נערך הפעם כפי שצריך, הפעיל אמצעים רבים ומגוונים למניעה ולהגנה ולא היסס להשתמש בהם בעת הצורך. עד לרגע כתיבת שורות אלה נמנו למעלה מחמישה עשר הרוגים וכמה מאות פצועים. למרבה השמחה אין יהודים בקרב הנפגעים, כולם ערבים!
כרגיל ולמרבה הכלימה, יש בקרבנו יהודים מטורפים שאבדו זה מכבר את תחושת השייכות לעם היהודי ובמצבם זה מזדהים באופן אוטומטי בכל דבר ועניין עם האויב הערבי. כמה וכמה גורמי שמאל יצאו בשצף קצף להוקעת צה"ל, מפקדיו וחייליו ובפיהם טענות מופרכות על ביצוע רצח על-ידי חיילי צה"ל, על ירי ללא אבחנה ועל פשעים נגד האנושות אותם ביצע צה"ל. חלקם אפילו מתכננים מפגני הזדהות עם המחבלים!
מצאה חן בעיני תגובת השר ליברמן (שאינני נמנה עם תומכיו) שהשיב למטורפים מהשמאל שלא עסקינן בפסטיבל וודסטוק, אכן התייחסות הולמת למסוממים מהשמאל. אין כל ספק שמדינה ריבונית בכלל וישראל המוקפת אויבים בפרט חייבת למנוע הפרת ריבונותה, פגיעה בגדר הפרדה, חציית גבולה, הריסת תשתיות הגנה וחדירה לשטחה על-מנת לרצוח יהודים.
ולשם כך ייעשה מה שייעשה ויהיה מה שיהיה. אם הרוצחים הערבים מייצרים איום - יתכבדו לשאת בתוצאות. ואין נפקא מינא כלל לעניין הכמותי. בנסיבות העניין יהא זה בלתי נמנע.
וכי מה האלטרנטיבה? הריסת הגדר, חציית אלפים לתוך שטחנו הריבוני, ובין המוני ה"אזרחים" עשרות מאות ואולי יותר מחבלים. חוליות רצח המבקשות לשחזר מעשי טבח מזוויעים מבית היוצר של הניאו נאצים בני דורנו. יש יהודי בעולם המוכן לחוות שוב טבח כגון זה שהיה בבית משפחת פוגל באיתמר, או באוטובוס בכביש החוף, או במלון פארק? והרשימה עוד ארוכה.
פשוט שלא! ועל-כן, על כל ערבי המתקרב לגדר לדעת שהוא מסתכן בחייו ובאם ייפגע - דמו בראשו. כך צריך לומר וכך יש לפעול. ואכן, ראשי המדינה כמו גם זרועות הביטחון דאגו היטב להעביר מסר זה לרוצחים בעזה, עוד לפני האירועים. אזהרות מפי מדינאים, מסרים שהועברו בצינורות דיפלומטיים, פרסומים ברשתות החברתיות ואף סרטון ייעודי בערבית - כל אלה הקדימו את התפרעות הערבים ואת הפגנת הטרור הגדולה.
ומשלא שעו לאזהרות - אכן, דמם בראשם!!!
כל הכבוד לצה"ל ולמפקדיו ויישר כוח גם לקובעי המדיניות ומקבלי ההחלטות בדרג המדיני (ואת זה אני אומר דווקא כמי שיש לו ביקורת, לעתים נוקבת, על המדיניות הננקטת). כאשר מגיע - מגיע!!

תאריך:  02/04/2018   |   עודכן:  02/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוף-סוף צה"ל יורה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כוח, מר בועז שפירא
עמעד  |  3/04/18 11:57
 
- מזדהה עם דבריך. אכן, יישר כוח
אל: עמעד  |  4/04/18 05:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עומר כרמון
"הם מזמן לא מייצגים אינטרס ישראלי. אני לא מבין מה הם עושים בישראל"    יו"ר מרצ, תמר זנדברג: "אני רגילה להיות הקול האחד הבודד שמסתבר אחר כך שהוא צדק"
עומר כרמון
רשת אלג'זירה זועמת על דובר צה"ל בשפה הערבית, רב סרן אביחי אדרעי, לאחר שלטענתה באמצעות תוכנת פוטושופ, שינה קריקטורה שהופיעה באתר האינטרנט של התחנה, העלים את הקרדיטים של המאייר והערוץ, מחק את תמונות חיילי צה"ל שצוירו בה והוסיף לקריקטורה טקסט משלו
עידן יוסף
אחרי שראש הממשלה אמר כי ישראל לא תקבל הטפות מוסר ממי שמפציץ אזרחים ללא הבחנה, משיב לו נשיא טורקיה: הנשק הגרעיני שלכם לא יעבוד בעת הצורך
מרדכי איש-שלום
על-פי מקורות פלשתינים חיים בחבל עזה כ-1.8-1.9 מיליון נפש, אולם לנתון זה אין כלל חשיבות בוויכוח הפוליטי החריף בין שמאל לימין בישראל, כיוון שמאז ההינתקות שני הגושים מסכימים כי לישראל אין שאיפות טריטוריאליות על עזה
יוסי אחימאיר
הנה זה מה שצריכה ישראל להסביר. עזה היא ההוכחה, וקודם כל ל"שוחרי שלום" בתוכנו, כי אין פניהם של הפלשתינים לשלום, אין פניהם למו"מ אמיתי שיביא להכרה בישראל, להשלמה עמה ולהפסקת תוקפנותם הטרוריסטית. מה השתנה אצל שכנינו הערבים-הפלשתינים? - שום דבר
רשימות נוספות
אבו-מאזן אינו בלתי ניתן לתחליף  /  איתמר לוין
בשמאל חושבים שחמאס ארגן את פסטיבל וודסטוק  /  עומר כרמון
ישראל מחזיקה בשתי גופות   /  עומר כרמון
סדר פסח  /  איתן קלינסקי
"צעדת השיבה" הפלשתינית נמשכת  /  יוני בן-מנחם
לא ל"שפוך חמתך על גויים"  /  איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il