X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חיילינו יהודים עם נשמה יהודית, רחמנים בני רחמנים אשר במסירות נפש שומרים עלינו תוך שהם מפגינים עדינות נפש משולבת בכוח הזרוע אותם הם מפעילים במשולב
▪  ▪  ▪
רחמנים [צילום: ליבה פרקש/פלאש 90]

לו הייתם מספרים לי לפני שנות דור שצה"ל יפרסם מסמך רשמי ובו הבעת חשש מכך שחיילי צה"ל עלולים (בנסיבות מסוימות ובאם לא יזהרו ויהיו מודעים לסכנה) להיות כנאצים הייתי לבטח משיב שהדבר לא ייתכן.
לו הוספתם וסיפרתם שקצינים המשתתפים בתוכנית "עדים במדים" מודרכים בעת סיור במחנות להיזהר מהמדרון החלקלק האורב לפתחם עת הם משרתים ב"שטחים הכבושים" ו"שולטים בעם אחר", הייתי אומר לכם שהדבר לא ייתכן!!
ובאם הייתם מראים לי קצין בכיר, סגן רמטכ"ל המודיע קהל עם ועדה כי הוא מזהה בחברה הישראלית תהליכים המזכירים לו את גרמניה בתהליך צמיחת הנאציזם, הייתי שולח אתכם לפסיכיאטר.
ובמציאות חיינו היו והווים כל המקרים שתוארו לעיל.
אין המדובר ברוח רעה חולפת, אין מדובר במשהו נקודתי ומקומי. זוהי מגמה וזוהי הדרך בה מחנכים גורמים פוסט מודרניים את החיילים בכלל ואת הקצונה הבכירה בפרט. ריבוי המקרים והדוגמאות מוכיח שאין כאן מקריות כי אם יד מכוונת. יד רשעה המרוחקת מאוד מרוח היהדות ומההוויה הישראלית.
חיל החינוך של צבא הגנה לישראל מעז לצייר בדמיונו החולני והמעוות תסריט בו חיילים יהודים יהיו כנאצים יימח שמם וזכרם? היעלה על הדעת ולו הרהור במחשבה כזו? והרי חיילינו יהודים עם נשמה יהודית, רחמנים בני רחמנים אשר במסירות נפש שומרים עלינו תוך שהם מפגינים עדינות נפש משולבת בכוח הזרוע אותם הם מפעילים במשולב.
ובעיקר עת הם פועלים מול אוכלוסייה "אזרחית" (המירכאות על שום פקפוק בטוהר הכוונות ובתמימותם של אלה ה"כבושים"). הראו לי עוד צבא אחד המבליג כמו צבאנו, מצאו לי חייל אחד שירשה שיחטיפו לו אבנים, סטירות, בעיטות וקללות והוא איננו מגיב בכוח משמעותי עד כדי ירי על-מנת להרוג בעת הצורך. הצביעו על צבא אחד בעולם המסכן חיי חייליו בלחימה בשטח בנוי תחת הפצצת היעד והשמדתו.
לא שאני מסכים עם העדינות שתוארה לעיל. לדעתי, אותה אני מביע בכל הזדמנות, אין כל מקום להבלגה כזו המסרסת את החיילים ופוגעת אנושות בהרתעה מול האויב. אלא שזו המציאות. מציאות בה מתאפשרת כהונה בתפקיד סגן הרמטכ"ל לאדם "המזהה תהליכים המזכירים לו את גרמניה הנאצית בהתהוותה" ?!?!?!
ואותו אומלל, בכיר ככל שיהיה, צמח מתוך מערכת בה מחנכים אותו ברוח זו. הדוגמאות שהובאו בפתיח אינן יוצאות דופן. כאמור - זו השיטה, זו המגמה וזו התפישה!!
אם לדעתי תשאלו, יש צורך דחוף שראשי המדינה ישימו סוף לחולי הזה. מי שאינו מבין שבחיילים יש להחדיר ערכים יהודים, רוח קרב וביטחון בצדקת הדרך, אין לו מה לחפש בצבא הגנה לישראל. כבר מאוחר, חלפו שנים הרבה והפירות המורעלים של החולי צצים מכל עבר. מאוחר, אבל לא מאוחר מדי לסלק את הנגע הזה ולבערו מקרבנו.

תאריך:  12/04/2018   |   עודכן:  12/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדוע שותקים ומכילים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
עם מה אתה לא מסכים ?
אבנר צפוני  |  12/04/18 15:46
 
- בא לבכות מהיופי המוסרי רק איפה
הילדים התימנים  |  13/04/18 16:38
 
- מה זאת אומרת איפה הילדים?
הירונימוס  |  14/04/18 11:46
2
האידאולוגיה שלך היא עוול ורשע,
אתה טועה במושגים  |  13/04/18 14:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף אורן
ולכן, הבה נמתין לדברו של צה"ל שחוקר את האירוע    שאם לא כן נימצא עד מהרה כה נפחדים וכה מעורערים בצדקת קיומנו הריבוני בארץ הזו ובמוסריות מלחמתנו על עצמאותה של מדינת הלאום שלנו כאן
איתן קלינסקי
קשה להבין את הקביעה של איסור על האישה אחרי לידה לבוא אל המקדש במשך שְׁלוֹשִׁים וּשְׁלוֹשָׁה יָמִים אם מדובר בבן זכר, אבל אם האישה הביאה לעולם בת, חל עליה איסור לבוא אל חיקו של המקדש שִׁשִּׁים וְשִׁשָּה יָמִים    לשם מה יש להכפיל את טווח זמן הטומאה אם נולדה בת?
יוסי דר
לא, אין לי טענות אל ח"כ מרב מיכאלי על שהיא מקדישה את חייה למרק את העבר של סבא שלה    יש לי טענות קשות מאוד אל שופט בית המשפט העליון, לימים הנשיא, שמעון אגרנט, שכתב פסק דין של קרוב למאתיים עמודים כדי להפוך את פסק הדין של השופט המחוזי בנימין הלוי, שקבע שקסטנר מכר את נפשו לשטן
ראובן לייב
צריך להדוף את קריאותיהם הנמרצות של מציעים "חדשנים" למיניהם לשנות את ההמנון הלאומי הקיים להמנון שיהיה אקטואלי יותר
אברהם הללי
הצרעת שהיא מחלת עור קשה והלוקה לוקה בגופו, חז"ל רואים בה ליקוי נפשי    ראיה לכך מוצאים חז"ל בסיפור מרים הנביאה שלקתה בצרעה על שדברה לשון הרע במשה בשאתו אישה כושית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il