X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפני שיהיה מאוחר מדי על הרשויות להתעשת ולטפל ב"פצצה המתקתקת" לה ברעש ובגלוי במרחבי הנגב ולא רק בהם
▪  ▪  ▪
ממלכת הבדואים [צילום: ויסאם השלמון/פלאש 90]

בימים האחרונים, זעיר פה זעיר שם, מתוודע הציבור הרחב לתופעה המוכרת לרבים, אלא שיש מי שרואה לנכון לטאטא אותה מתחת לשטיח על-מנת שתוסתר מעין כל. כוונתי כמובן להפקרות המאפיינת חלקים נרחבים מאוד במגזר הבדואי, לא רק ב"ממלכת הבדואים" היא הנגב, אלא ברחבי הארץ כולה.
נתחיל בגזל האדמות - מי שמכיר את הנושא יודע לומר שמאות אלפי דונמים של אדמות מדינה נשדדו על-ידי רבבות בדואים שהשתלטו עליהם ותפסו בהם חזקה. שטחי מרעה, תשתיות, אלפים רבים של בתים שנבנו בניגוד לחוק, והרי לכם מחוזות, ערים, כפרים והיאחזויות של בדואים ברחבי ארצנו, הכל בכוח הזרוע, הכל לא חוקי, הכל תוך התעלמות מהחוק וזלזול במדינת ישראל ובריבונותה. כאמור, לא רק בנגב, גם במורדות לים המלח, גם בדרום הר חברון, גם בגליל...
נמשיך באלימות - קטטות, הפקרות וזלזול בחוק ובכוחות הביטחון, פרוטקשן - כל דאלים גבר - ככה זה במחוזותיהם. מחוזות אליהם חוששת המשטרה להיכנס, חשש מבוסס שכן אלימות קיצונית לרבות שימוש בנשק חם אינם זרים לרבים מעברייני המגזר הזה.
פשיעה בכלל - גניבות מכל המינים הסוגים, מעשי שוד אלימים, הטלת אימה על אוכלוסיות שלימות - קשישים, צעירות, בעלי עסקים. אגב, גם בתוך המגזר הבדואי עצמו אך בעיקר בערים שכנות, באר שבע וסביבתה בראשן.
מנהג בעלים כוחני לרבות עבריינות, פלילים ואלימות - העבריינים הבדואים שכבר מזמן פרקו כל עול משוטטים במרחבים שבשליטתם (בכוח או בפועל), תוך שהם נוהגים מנהג בעלים ועושים בשטח כבתוך שלהם. מוכרים סיפורים של בדואים הרכובים על טרקטורונים החודרים אפילו לבסיסי צה"ל וגונבים או שודדים מכל הבא ליד. כלי נשק, אמל"ח, ברזל, מתכות ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם. לחיילים המשותקים על-ידי הוראות מגבילות מאוד אסור לפתוח באש על השודדים וכך הם עומדים חסרי אונים ומתוסכלים נוכח מעשי הביזה והשוד (פעמים רבות לאור יום!! - חוצפה והעזה פרי הזנחה של שנים מצד הרשויות).
מוכרים סיפורים הרבה על מארבים מתוכננים על כבישי הנגב - מכונת כביסה מוטלת על הכביש ומאלצת עצירת רכב. הנהג/ת מותקפים באלימות והרכב נשדד. לעתים מסתפקים העבריינים בהפלאת מכות בנוסעים ואחר כך נפנים לדרכם. למרבה הכלימה כך אירע גם עם חיילים, ולא פעם!
בעבר הייתה הוראה של מפקד בסיס חיל אוויר באזור להסיע ילדים החיים בבסיס ללימודיהם בעומר בדרך עוקפת (משך נסיעה כפול מדרך המלך) לבל ייפגעו מהפורעים. מפקד אותו הבסיס נשאל-הכיצד?! תגובתו הייתה להכחיש דבר קיום ההוראה...(לתפארת צבא הגנה לישראל). בראיון באותם ימים אף טען הנ"ל ש"היחסים עם הבדווים מצוינים"... (אלא שלשקר אין רגלים...אלא טרקטורונים.... כאמור).
נשק חם מצוי בידי רבים (בדומה למתרחש במגזר הערבי) ואין מושיע. כך מתאפשרים מופעי ירי בחתונות, הפגנות כוח בחוצות העיר ובדרכים, השתוללות אלימה בתגרות וכמובן יצירת מוקדי שליטה וכוח המאפשרים סחר בסמים, גניבות ופרוטקשן.
למרבה האסון מהווים חלק מהבדווים מפגע כלכלי וגם איום דמוגרפי - ידוע על "יבוא" נשים ערביות מיהודה שומרון (ומעבר להם) לטובת פוליגמיה. ראש משפחה ולו עשר, עשרים ואף יותר נשים אינם תופעה חריגה ותגמולי הביטוח הלאומי בהתאם... כמדומני שקראתי שנמצאו גם כמה מקרים של מעל חמישים נשים.
ועוד - בנות יהודיות רבות נופלות כטרף קל בידי בדואים צעירים המחזרים אחריהן במרץ. מתנות לרוב, הבטחות ובילויים ובנות לא מעטות (על-פי הערכות אלפים...) נופלות בפח. במקרים רבים מסתיים הסיפור בכי רע, החלום מתנפץ והבחורה נופלת למציאות של שפחה בתוך השבט, על כל המשתמע.
המדהים בכל הסיפור הוא שהפרטים ידועים לרבים, אין ספק שגם לכוחות הביטחון, ואין מי שמכיר בחומרת הבעיה ומטפל בה על-מנת לחסלה. ההפך הוא הנכון - סלחנות גורפת, "הסדרת" שוד האדמות הגדול, העלמת עין ופיוס.
וברור כשמש שיש להידרש לבעיה ולטפל בה כבר... אתמול!! כל יום שעובר המצב הולך ומחמיר. ההתערבות השלטונית דרושה לא רק על-מנת למנוע פשיעה ולהשליט סדר, היא דרושה על-מנת להציל את המדינה מפני השתלטות עוינת "מבפנים". מעל מיליון ערבים, מאות אלפי בדואים, נשק חופשי וכל דאלים גבר - כל אלה מתכון בטוח לפיצוץ עתידי שאיש אינו יודע לאן יתפתח וכיצד יסתיים.

תאריך:  24/04/2018   |   עודכן:  24/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המערב הפרוע זה כאן
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
טוב שאתה שומר
אבנר צפוני  |  24/04/18 12:11
2
הפעם אתה צודק
הירונימוס  |  24/04/18 15:45
 
- דמגוגיה נוסח הירונימוס
שלמה המגיב  |  24/04/18 17:36
 
- אני חושב שהשטחים הכבושים
הירונימוס  |  24/04/18 18:12
 
- הבור השחור הוא המגזר הערבי
קרקע המציאות  |  25/04/18 10:17
 
- ןעוד שאלה לי , להירונימוס
שלמה המגיב  |  24/04/18 18:00
 
- המצב כיום ברור
הירונימוס  |  25/04/18 00:16
 
- וגם זה דמגוגיה , הירונימוס
שלמה המגיב  |  25/04/18 09:38
3
רק כשיש קטסטרופות פועלים!!!
אקטואלי  |  25/04/18 17:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נילי טבצ'ניק
במקרה של תאונת דרכים בין רוכב אופניים חשמליים ל"רכב מנועי", יש סיכון שרוכב האופניים החשמליים ו/או בני-משפחתו, לא יזכו לפיצויים מכוח חוק הפלת"ד, אפילו במקרה של תאונה קטלנית, קל וחומר כשמדובר בפציעה בשיעור נכות כזה או אחר
ציפורה חלפון
אני ממש רוצה לספר לך שאני מכבסת ומגהצת מדים באהבה ובחרדת תפילה    מחזקת כפתורים, משפצרת כומתות, בודקת כיסים והידיים תמיד רועדות לי    ושאני נזכרת בך הדמעות זולגות ומרטיבות את הבגד בדיוק במקום של הלב, דמעות של אהבה וחרדה    ואם צודקים כל אותם מאמינים שאומרים שנשמתך מרחפת ושומרת במקום הנשארים, אנא דוד, שמור לי אותם כי זה כל מה שיש לי
ציפי לידר
בשולי הכותרות: לא לסמוך: עין צופיה על הכביש    אופניים קטלניים    נתתי לו קאבר - איפה המשוואה?    ולקינוח לא בחסות ממלכתית
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס יכנס בסוף החודש ברמאללה את המל"פ למרות התנגדות חמאס, הג'יהאד האיסלאמי וארגון החזית העממית. מחמוד עבאס מתכנן להשתלט מחדש על אש"ף ולפרק את המועצה המחוקקת הנחשבת למעוז של חמאס
ראובן לייב
בהתמודדותה, אל מול תוכנית הגרעין של המדינה האיסלאמית, היא עלולה, בסופו של דבר, למצוא את עצמה כשהיא ניצבת במערכה לבדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il