X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המערכון הזה הוא אחד הרגעים היהירים, הגאוותנים, האלימים והאווילים ביותר שנראו בעולם מזה זמן רב שנאתם לבנט העבירה אותם על דעתם ודתם הליבראלית והסובלנית רק כלפי מי שחושב כמוהם
▪  ▪  ▪
איבדו מצפון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ידידי היקר והטוב!
אני כותב לך בחיבה יתרה. כותב לך ולך, לידיד ולידידה, באשר הננו עם אחד, בלב אחד. אתה איש שעוסק במשך שנים רבות, יחד עם אשת חיל, במצולות הטומאה והזוהמה החשוכות ביותר, בשאול תחתיות של התקשורת בכלל והישראלית בפרט. מתוך ואל תוך הזוהמה הזו, אתה מעלה ומגלה פנינים ומרגליות השרויות בחול ונרקבות במחוזות התרבות הישראלית המתפלשת בביצת הכפירה והתאוות של שבעים אומות.
אתה נוקט עמדה צינית ומפויסת עם הרוע והתועבה שבתוכנית הלצים 'ארץ נהדרת' המתמחה בלשון הרע, ברכילות, בהלבנת פנים, בשנאת אחים ובשנאת חינם. לא זאת בלבד, אלא שאתה מסרב להזדעזע ממערכון השנאה כלפי נפתלי בנט, מערכון שהשתמש בתפילין שימוש מנוול ונבזי ומזלזל, והפך את תשמיש הקדושה עתיק היומין הקדוש מכולם, לקוקיות של נטע ברזילי.
ידידי היקר, לצערי מי שצופה ופוגש יום וליל, שנים רבות, במפלצות התקשורת הישראלית, עלול למצוא עצמו לפתע, מתרגל למפלצות ולמפלצתיות, ואפילו להתיידד איתן. ידידי, שמך מעיד שתכליתך להתיידד עם השם יתברך, ולא עם שונאיו. משנאיך השם אשנא ובתקוממיך אתקוטט. תכלית שנאה שנאתים.
עם ישראל, בהמוניו, מכל קשת הזרמים והדעות, יצא נגד הרוע הזה של 'ארץ נהדרת'. חתמתי על עצומה להוריד את תוכנית התעמולה האנטישמית, האנטי ציונית, השנואה הזו, מעל סדר הצפייה והתרבות בארצנו הקדושה. הגשתי תלונה במשטרה על פגיעה ברגשות הדת וזו עבירת עוון פלילית במדינת ישראל.
המערכון הזה הוא אחד הרגעים היהירים, הגאוותנים, האלימים והאווילים ביותר שנראו בעולם מזה זמן רב. שנאתם לבנט העבירה אותם על דעתם ודתם הליבראלית והסובלנית רק כלפי מי שחושב כמוהם. אהבת הפרוצה התקשורתית העבירה אותם על דעתם ודעת קונם ואיבדו מצפון וצלם אנוש.
קדושה וטוהר
מה שרבים וטובים ופשוטים הבינו, מחבורת ההפקה והשחקנים נעלם ולא נאלם. עמלק שמזדווג לישראל מאז ועד עתה, תכליתו לצנן את הקדושה ואת הטוהר בעם ישראל, והוא פוגע בכל היקר והקדוש לאדם ולעם ישראל.
[נא לחתום על העצומה].
העבירות אותן ביצע צוות ארץ נהדרת וקשת 12:
בתלונה גם לפי סעיף 173 חוק העונשין - מעשה מגונה בפומבי, אחריות פלילית של תאגיד, חריגה מן הסביר, פגיעה או הפרעה לשלום הציבור, פגיעה בסדרי החברה, לא מדובר בזוטי דברים, הסתה לאלימות, עלבון דת, פגיעה ברגשי הדת.
כל האמור הנו אף למשדל או מסייע וכן לפי חוק למאבק בטרור - פגיעה בזכויות אדם, הסתה לטרור (הגדרת מעשה טרור ס' 3 ד).
להדגיש כי יש חשש שפנאטיים יפגעו באנשים כתוצאה מהשידור של ארץ נהדרת עקב פגיעה גסה בקדשי ישראל וברגשי הדת היהודית.
הגישו תלונה בכל האמצעים, כולל כולם, נגד השחקן ערן זרחוביץ'. נגד העורך הראשי מולי שגב, נגד העורכים דוד ליפשיץ ואסף שלמון, נגד המפיקות דנה דיין וצמרת אלכסנדרוני. נגד ערוץ קשת 12.
הגשתי תלונה במשטרה. מקווה שקצין החקירות יפתח בחקירה וזה יהווה הזדמנות לכל מי שיש לו ניצוץ בעיניים ונשמה יהודית להגיש גם הוא תלונה וכאיש חוק לחקור ולהעניש בחומרה את כל מי שמבזה את עם ישראל ואת קדשי עם ישראל ותשמישי קדושה ובפרט תפילין של ראש. הגיע הזמן לעצור את המחבלים התקשורתיים. הגשתי תלונה למשטרת ישראל נגד ערוץ קשת 12 וצוות ארץ נהדרת על עוון פגיעה ברגשי דת העם היהודי. סעיף 173 חוק העונשין. אתם מוזמנים לעשות זאת וגם לתבוע בכל דרך את המחבלים התקשורתיים. הגיע הזמן להציב גבולות ברורים לחושך, לטומאה, לזוהמה, לרוע ולגסות הרוח והיהירות של הכפירה וחיילותיה.
ואמרתם כה לחי, לכל מי שחי, וליבו לב חי וער, ולו נשמה ערה ואוהבת באמת, וביחד נרבה אור ונגרש את החושך.
ויהי אור.

תאריך:  27/05/2018   |   עודכן:  27/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תוכנית 'ארץ נהדרת'
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אתה לא אמור
לראות טלויזיה  |  27/05/18 09:13
2
ישראל עדיין דמוקרטיה,זוכר?
אקספקטור  |  27/05/18 11:52
3
תגיד חיסדאי, אתה מטורף?
הירונימוס  |  28/05/18 16:04
 
- אענה לך כמידתך
יהודי פשוט  |  28/05/18 23:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד ורו"ח רמי אריה
פסק דין בעניינו של ישראלי שעבר לארה"ב מלמד עד כמה חשוב לבחון מראש את חבויות המס שעלולות לחול בגין נכסיו, וגם את ההשלכות אם הוא עובר למדינת אמנה
בעז שפירא
האמור לעיל אינו בדיחה, אלא אם נסכים שיש גם בדיחות עצובות אי-שם לפני, לאחר הגירוש והחורבן ובעוד הערבים יימח שמם מפגיזים את עוטף עזה, שאלתי קרוב משפחה בעל דעות שמאלניות אם הוא עדיין חושב ש"ההינתקות" הייתה הצלחה    תשובתו כדלעיל - "הצלחה מסחררת"    האמת - נאלמתי דום
אליהו קאופמן
ה"קונצנזוס הלאומי" שהצביע בעד הכרה ב"שואת" הארמנים עשה זאת שלא מתוך לשמה ובמקום לפגוע בארדואן הוא פגע בעם הטורקי, שלו אנחנו, כיהודים, חבים לו את הכרת הטוב הגדולה ביותר שלנו מעל לכל אומה אחרת בעולם
יצחק מאיר
אני לא מאופס עוד, אולי, כי לבושתי אינני רואה שזה סביר כלל וכלל, ועודני מאמין כי במקום שהדיבורים כבר כשלו אין ברירה אלא לדבר עוד ועוד
רון בריימן
אין משמעות לגדר ללא כוח אש מאחוריה    "פתרון" שתי המדינות - עובר שנולד מת - ראוי שיעבור מן העולם    חובתו של נתניהו להבהיר לטראמפ את הסכנה בפצצה הפלשתינית באותה נחישות שבה הבהיר לו את הסכנה בפצצה האירנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il